Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nah. Hadde jeg brydd meg om hva andre synes hadde jeg ikke vært i live i dag. :)

 

Nettopp. Litt sånn selv. Det vil si, tenkte for mye over det før.

 

@Shampoo: Jeg får ikke meg selv til å betale for å få info jeg vil få før eller siden uansett. Å vite noe før andre er strengt tatt verdiløst, særlig når det er snakk om et spill har jeg funnet ut.

 

 

@The 'tsjonas: Vil jeg se også! Kan ikke tro at jeg som er såpass hardbarka Terminator-fan har hoppet bukk over denne lenge.

 

Men skal jeg komme meg videre i livet må jeg bli ferdig med Sopranos, og akter å jobbe med den saken i kveld. Derfor legger jeg meg nå for å harve gjennom et par episoder. Satser på å få 15 minutter på øyet på jobb mens Jonas liksom skal sove i morgen også ^_^

 

Natta.

Lenke til kommentar
AltF4, da. Du får jo se tournaments også!

 

Det er jo om mulig enda mer uinteressant. Jeg har ingen interesse av å se andre spille når jeg kan spille selv.

 

Nei, ville ikke det. Det ville nok fristet og hadde jeg hatt nok penger så kanskje, men om noen måneder sitter jeg alikevel med spillet i hånda og vet akkurat det samme som de som betalte for å få informasjon om spillet på forhånd. Og da er det jo ikke verdt det.

 

Om du er virkelig hardbarka reiser du tilbake i tid til 1991 og dreper deg selv etter å ha sett Judgement Day.

 

Sjekk signaturen min.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...