Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drømmejobben må vel være den hvor du jobber også går du hjem til en av de der. Helst ei som kan gå igjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen uten å måtte bruke 20 minutter på å demontere seg selv.

 

No offence, Eplefe.

None taken. Større sjanse for at du piper i sikkerhetskontrollen med en beltespenne enn at jeg gjør det. ^_^
Lenke til kommentar
Drømmejobben må vel være den hvor du jobber også går du hjem til en av de der. Helst ei som kan gå igjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen uten å måtte bruke 20 minutter på å demontere seg selv.

 

No offence, Eplefe.

None taken. Større sjanse for at du piper i sikkerhetskontrollen med en beltespenne enn at jeg gjør det. ^_^

 

Sannsynligvis. Det var mest et eksempel på at jeg ikke finner det særlig tiltrekkende. Og ikke minn meg på belte i sikkerhetskontrollen :( for stor shorts med masse dritt i lommene samt mangle på belte = tidenes bredeste gange.

 

Atsjonas. Its... The Game. Og jeg har halvveis vondt i halsen. Og litt vondt i samvittigheten.

Lenke til kommentar

Haha, alle tror de er så morsomme når de spøker med at man blir tatt i sikkerhetskontrollen med piercinger. Jeg har aldri opplevd det. Hører sjelden om noen andre som har det heller.

 

Vet dere hva, jeg tror Eplefe er den som bryr seg minst om hva andre mener her.

Endret av Wildheart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...