Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Joda men vi har vært venner siden vi ble født. Det er ikke akkurat ne jeg satser på å sjekke opp... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Drømmejobben må vel være den hvor du jobber også går du hjem til en av de der. Helst ei som kan gå igjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen uten å måtte bruke 20 minutter på å demontere seg selv. No offence, Eplefe. None taken. Større sjanse for at du piper i sikkerhetskontrollen med en beltespenne enn at jeg gjør det. ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Jeg har sterk hodepine og feber.. Håper det ikke er influensa av noe slags.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Drømmejobben må vel være den hvor du jobber også går du hjem til en av de der. Helst ei som kan gå igjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen uten å måtte bruke 20 minutter på å demontere seg selv. No offence, Eplefe. None taken. Større sjanse for at du piper i sikkerhetskontrollen med en beltespenne enn at jeg gjør det. ^_^ Sannsynligvis. Det var mest et eksempel på at jeg ikke finner det særlig tiltrekkende. Og ikke minn meg på belte i sikkerhetskontrollen for stor shorts med masse dritt i lommene samt mangle på belte = tidenes bredeste gange. Atsjonas. Its... The Game. Og jeg har halvveis vondt i halsen. Og litt vondt i samvittigheten. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Atsjonas. Its... The Game. Og jeg har halvveis vondt i halsen. Og litt vondt i samvittigheten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Jeg klarer meg helt fint med at andre ikke finner piercingene mine tiltrekkende. Jeg liker dem, og forhåpentligvis liker kjæresten min dem og, men jeg kan ikke helt snakke for ham. ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Jeg har sterk hodepine og feber.. Håper det ikke er influensa av noe slags.. Håp på att det er svineinfluensa. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Hehe ja det er vel som alt annet. Ikke slår du meg som personen som bryr seg alt for mye om hva andre mener heller! Atsjonas derimot, slår meg. Endret 17. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 En Acer Aspire 5737Z. DEN ER SÅ SØT. Gratulerer! Gikk selv til innkjøp av laptop på tirsdag (Acer Aspire 5735g). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Atsjonas, sjekk Starcraft 2-tråden. Ought to bring back the smile on your face. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Har en dell laptop med idiot forsikring! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hehe ja det er vel som alt annet. Ikke slår du meg som personen som bryr seg alt for mye om hva andre mener heller! Atsjonas derimot, slår meg. Nah. Hadde jeg brydd meg om hva andre synes hadde jeg ikke vært i live i dag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Holder Blizzcon på nå? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Det er til helgen. Og jeg har bestilt streaming ticket <3 Lenke til kommentar
Safir Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Haha, alle tror de er så morsomme når de spøker med at man blir tatt i sikkerhetskontrollen med piercinger. Jeg har aldri opplevd det. Hører sjelden om noen andre som har det heller. Vet dere hva, jeg tror Eplefe er den som bryr seg minst om hva andre mener her. Endret 17. august 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Vet dere hva, jeg tror Eplefe er den som bryr seg minst om hva andre mener her. Pft, jeg gir også eff i hva andre syntes om meg. Tror jeg... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Vel om noen ikke liker meg så er det dem sitt problem om dem ikke liker meg... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 OMFG holdt på og glemme blizzcon! Diablo 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 OMFG holdt på og glemme blizzcon! Diablo 3 Gleder meg vilt til å sette klørne mine i Witch Doctor Lenke til kommentar
Safir Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Så lenge man ikke skammer seg over hvem man er, så kommer man veldig langt. Og jeg vil hjem. Nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå