Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Paintball er vel ikke akkurat airsoft (du spiller vel på bane?), så da får du vel gjøre det motsatte av det jeg gjør når jeg bedriver Airsoft.

 

Løpe fra hinder til hinder og skyte villmann.

 

 

Spiller på bane 7 vs 7 ute i et skogsområde. Roger that!

 

Jeg skal spille paintball for første gang i livet i kveld. Noen tips til taktikk, eller skal jeg bare bruke min erfaring fra den visuelle slagmarken (bf2, cod4 mm)?

Prøv å få til taktikk. Mye morsommere hvis dere får noe til da! Lat som om du er i Call of Duty. :)

 

Skal late som det er cod 5 heart of reich på veteran. Ligge nede, kaste noen grenades og så løpe forsiktig

 

 

Bruk din spillerfaring. Har aldri spilt paintball selv, men jeg liker å innbille meg at jeg hadde eid kraftig.

 

Føler også det samme

 

 

opiops, nå må jeg stikke. Takk for tips

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
*snip*

 

Eg er heilt einig. Den raud-grøne regjeringa er meir lilla enn raud-grøn. Eg er veldig einig i Venstre sine sakar, det einaste eg er ueninig er at eg vil stanse privatisering av skule, sjukehus, olje, fisk osb., for å sikre at regjeringa har kontroll over det. Det eg verkeleg ikkje liker med AP sin politikk er sentraliseringa. AP vil ha alt i Oslo, og ingenting andre stader.

 

Men samtidig vil eg ikkje ha Venstre i ei regjering, bortsett frå viss dei blir desidert størst. Eg er nemleg veldig ueinig med KrF sine meiningar, og også ganske ueinig med Høgre. Eg tviler dessutan på at noko sånt vil skje, eg trur det blir gjenval. Høgre vil ikkje miste Venstre og KrF, FrP treng Høgre, KrF og Venstre kan ikkje fordra FrP. Venstre, KrF og Høgre kan kanskje stifte mindretalsregjering, men eg trur at dei raud-grøne vinn valet og stiftar regjering.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg skal spille paintball for første gang i livet i kveld. Noen tips til taktikk, eller skal jeg bare bruke min erfaring fra den visuelle slagmarken (bf2, cod4 mm)?

Jeg har den beste taktikken. Lat som du er i Gears of War og er Max Payne. Ruller frem og tilbake, mens du hopper rundt i sakte film. Da tar du alle, garantert.

Lenke til kommentar

Paintball er ganske gøy!

Skjeldent jeg og en kompis blir truffet når vi er på lag. Vi har en tendens tl å samarbeide ufattelig godt fordi vi gamer så mye. Men camping er skjeldent en god ide da dem finner deg fort g omringer deg... Det er allerede testet ut med mer eller mindre godt hell. V tk ut et helt lag som campet!

Lenke til kommentar

Paintball: Beveg deg fort, men kun over korte avstander og kun til andre steder med dekke. Vær oppmerksom på om det er hull i stammen du gjemmer deg bak etc. Ett treff og du er ute. Ellers er det samarbeid som rocker motstandernes sokker. Dekk hverandre når dere skal bevege dere og flank fienden osv.

Lenke til kommentar

Eller skyt deg selv på den plassen du får minst vondt og lev i skammen over at du ikke tåler litt skikkelig smerte!

Jeg og en venn gikk head to head fult magasin mot hverandre om å ikke gi opp først! Traff han 5 ganger i lysken (dvs innsiden av låret! for å si det sånn så ga han opp før meg!

Lenke til kommentar
Eller skyt deg selv på den plassen du får minst vondt og lev i skammen over at du ikke tåler litt skikkelig smerte!

Jeg og en venn gikk head to head fult magasin mot hverandre om å ikke gi opp først! Traff han 5 ganger i lysken (dvs innsiden av låret! for å si det sånn så ga han opp før meg!

Du kan da ikke skyte moralen hans! Det er bare dårlig gjort..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...