Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Kan godt bytte. :p Skolen begynner ikke igjen før til onsdag for min del, og kan ikke si jeg ser så utrolig mye frem til vg3.

Bygger du opp til studiekompetanse?

Lenke til kommentar

Da var eg heime frå skulen (eg såg på Sorte Orm episodar før eg stara opp pcen). Kjedeleg, men samfunnsfag blir nok artig i starten. Eg forventer også å skaffe meg ein 6ar i det faget no i starten. Begge mine lærarar er Venstre-folk, vi skal ha om val, eg er slettes ikkje ueinig i det Venstre meiner, og skal leggje på litt meir einigheit. Faktisk, mine to kontaktlærarar står for 100 % av Venstre i kommunestyret sidan 2001 :p

Lenke til kommentar
Woho! Jeg skal snakke om nettforaer, spill og ungdoms vaner på internett 2*2 timer foran 150 lærere! :D

 

Føler det er på sin plass med et 'hvorfor'?

Fordi jeg vil belære lærerene. Dette er mine tidligere lærere; nå skal jeg vise dem hva jeg har lært uten deres hjelp. Når jeg ikke holder foredrag (B)) skal jeg gå rundt og hjelpe dem med eventuelle problemer på et ellers ganske stort "lærer-lan". Gleder meg! :D

 

(får betalt, ofc.)

Lenke til kommentar
Woho! Jeg skal snakke om nettforaer, spill og ungdoms vaner på internett 2*2 timer foran 150 lærere! :D

 

Føler det er på sin plass med et 'hvorfor'?

Fordi jeg vil belære lærerene. Dette er mine tidligere lærere; nå skal jeg vise dem hva jeg har lært uten deres hjelp. Når jeg ikke holder foredrag (B)) skal jeg gå rundt og hjelpe dem med eventuelle problemer på et ellers ganske stort "lærer-lan". Gleder meg! :D

 

(får betalt, ofc.)

 

Imponerende ;)

Lenke til kommentar
Alle vennene, alle diskusjonene med lærere, all idiotien i frimunettene, all tullinga i fritimene... Hva er det å ikke savne?

You don't know what you got till' it's gone. Om det hadde vært hensiktsmessig for meg å gå ett år til på skole hadde jeg nå glatt valgt det i et år til fremfor å jobbe. Ikke at jobben er slem eller noe, men fordi man fort merker hvor bra man egentlig hadde det.

Lenke til kommentar
Alle vennene, alle diskusjonene med lærere, all idiotien i frimunettene, all tullinga i fritimene... Hva er det å ikke savne?

Fritimer er jo djevelens verk. En ubrukelig pause midt på dagen som heller kunne blitt brukt til å sove lenger. Jeg ser for meg selv løpe rundt med laptopen min på jakt etter noen å lane med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...