Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du først skal trikse i Photoshop, kan du jo legge til en linje på toppen av speilet, slik at det ikke ser kuttet ut til tross for at rammen rundt hele avataren er borte.

 

Benny: Orienteringsmøte for fagene mine dette semesteret, ARK202 (Klassisk arkeologi) og ARK250 (Bacheloroppgave). Teknisk sett første "skoledag" - på universitetet. Åja, også kjøpte jeg pensum minus kompendiene etterpå... 1800 kroner, poff. Eplefe poffet derimot ganske mange flere tusen på ny laptop, så jeg tror hun vinner.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Om du først skal trikse i Photoshop, kan du jo legge til en linje på toppen av speilet, slik at det ikke ser kuttet ut til tross for at rammen rundt hele avataren er borte.

Helt enig.

Gidder du alt dette, Snorre? :p

 

Benny: Orienteringsmøte for fagene mine dette semesteret, ARK202 (Klassisk arkeologi) og ARK250 (Bacheloroppgave). Teknisk sett første "skoledag" - på universitetet.

Så folk er arkeologer ennå, altså. Skulle tro at de hadde gravd frem hele jorden for leeenge siden. :o

 

Edit: Eller er det snakk om noe sånt almennfag-thingy?

 

Åja, også kjøpte jeg pensum minus kompendiene etterpå... 1800 kroner, poff. Eplefe poffet derimot ganske mange flere tusen på ny laptop, så jeg tror hun vinner.

 

Du og Eplefe høres ut som det perfekte par. ^_^

Endret av Benny
Lenke til kommentar
[så folk er arkeologer ennå, altså. Skulle tro at de hadde gravd frem hele jorden for leeenge siden. :o

Edit: Eller er det snakk om noe sånt almennfag-thingy?

 

Arkeologifagene (101-104 + 202 og 250 - tilsammen 90 studiepoeng) er spesialiseringsdelen av bachelorgraden min (som altså er spesialisert i arkeologi). Altså fullstendig selvvalgt, og ikke allmenngreier. Og det er stadig nye ting å grave fram. 8D

 

Du og Eplefe høres ut som det perfekte par. ^_^

 

Fordi vi svir av masse penger samtidig? :p

 

Ellers vet jeg ikke om jeg orker å styre med individuell bestilling av hver enkelt bok på Amazon. Lettere å stikke innom Studia, slenge alt i kurven, og få det overstått. Dessuten ville jeg ha pensum NUH, siden ARK202 visstnok er hardcore og første oppgaveinnlevering er allerede tidlig i september. Leseleselese.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...