Bruker-163290 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Fikk betennelse i øyet og en nyhet om at briller var lurt å kjøpe. Briller dyrt, og betennelse i øyet er ikke serlig kult når jeg skal til dama etterpå, har ikke sett henne på 2 uker. Bummer. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 I dag var første dag på skolen. Var ganske ok, faktisk. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Fiksa avataren din Benny: Gjorde bakgrunnen gjennomsiktig så det ser ut som om tommy står i forumet. Endret 17. august 2009 av Snorre Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hmm.. Er skeptisk til det å bytte avatar, egentlig. Hvis jeg vil mikse og trikse litt gjør jeg det selv i PS. Sorry. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Synes Snorre sin versjon av din avatar var bedre men det er nå bare min menng og da! Å hoi for et headsett om dere har 3k å kaste bort så annbefales dette på det sterkeste! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Da var første "skoledag" overstått. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hmm... Den er jo mye mer åpen enn min. Tommy ser litt fanget ut i min avatar. Få til en litt mørkere ramme på speilet, så snakker vi. Merk at jeg må godkjenne rammen først. ^_^ Zealuu: wat oO Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Om du først skal trikse i Photoshop, kan du jo legge til en linje på toppen av speilet, slik at det ikke ser kuttet ut til tross for at rammen rundt hele avataren er borte. Benny: Orienteringsmøte for fagene mine dette semesteret, ARK202 (Klassisk arkeologi) og ARK250 (Bacheloroppgave). Teknisk sett første "skoledag" - på universitetet. Åja, også kjøpte jeg pensum minus kompendiene etterpå... 1800 kroner, poff. Eplefe poffet derimot ganske mange flere tusen på ny laptop, så jeg tror hun vinner. Endret 17. august 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg har forløplig sluppet unna med 1600 kroner for tre bøker og to kompendier. Men det er mulig at jeg skal ha mer enn bare en bok i fagene for systemutvikling. De har ikke lagt ut ordentlig pensumliste enda. :\ Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Om du først skal trikse i Photoshop, kan du jo legge til en linje på toppen av speilet, slik at det ikke ser kuttet ut til tross for at rammen rundt hele avataren er borte. Helt enig. Gidder du alt dette, Snorre? Benny: Orienteringsmøte for fagene mine dette semesteret, ARK202 (Klassisk arkeologi) og ARK250 (Bacheloroppgave). Teknisk sett første "skoledag" - på universitetet. Så folk er arkeologer ennå, altså. Skulle tro at de hadde gravd frem hele jorden for leeenge siden. :o Edit: Eller er det snakk om noe sånt almennfag-thingy? Åja, også kjøpte jeg pensum minus kompendiene etterpå... 1800 kroner, poff. Eplefe poffet derimot ganske mange flere tusen på ny laptop, så jeg tror hun vinner. Du og Eplefe høres ut som det perfekte par. ^_^ Endret 17. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Einride Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Antar at de er klar over det, men ein kan i enkelte tilfeller spare ganske mange hundre på å kjøpe bøkene på Amazon e.l. Vel og merke om du har tålmodighet/tid til å vente ei veke eller to ^_^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Synes Snorre sin versjon av din avatar var bedre men det er nå bare min menng og da! Det synes egentlig jeg også. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 [så folk er arkeologer ennå, altså. Skulle tro at de hadde gravd frem hele jorden for leeenge siden. :oEdit: Eller er det snakk om noe sånt almennfag-thingy? Arkeologifagene (101-104 + 202 og 250 - tilsammen 90 studiepoeng) er spesialiseringsdelen av bachelorgraden min (som altså er spesialisert i arkeologi). Altså fullstendig selvvalgt, og ikke allmenngreier. Og det er stadig nye ting å grave fram. 8D Du og Eplefe høres ut som det perfekte par. ^_^ Fordi vi svir av masse penger samtidig? Ellers vet jeg ikke om jeg orker å styre med individuell bestilling av hver enkelt bok på Amazon. Lettere å stikke innom Studia, slenge alt i kurven, og få det overstått. Dessuten ville jeg ha pensum NUH, siden ARK202 visstnok er hardcore og første oppgaveinnlevering er allerede tidlig i september. Leseleselese. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jaja, fikk inlegg nr 1000 på hon-norge.net Merkelig at jeg ikke kan spore Telenor sine pakker <_< Nice! :o Jeg hater også at jeg ikke får lov til å spore min telenor-pakke som skulle ha kommet forrige uke <_< MEH jeg vil ha min telefon! Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Telenor overpriser desverre alt du kan tenke deg. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Du og Eplefe høres ut som det perfekte par. ^_^ Fordi vi svir av masse penger samtidig? Neineinei, mente bare intrykket jeg har fått av dere. E: Og lykke til i sandkassa. ^_^ Endret 17. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ntaaw. Uansett, jeg slipper å betale for bøker. Akkurat det er jeg litt glad i den rødgrønne regjeringen for. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Elsker ventemusikken til Telenor sin kundeservice Bare 5 min i gjen nå o.O What????? De sender ikke ut iPhone 3GS før i uke 35! De sa de ikke hadde den på lager <_< De hadde den jo på lager når jeg bestillte *sigh* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå