Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Du er iallefall medlem av det kongelige hus HCG. Sigurd er kun medlem her og på Xbox Live Jeg er medlem på teamchrissj.net. Jeg også! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Og på Teamchrissj.net er jeg (nesten) allmektig. Moahahahauhauhauhaa! Endret 8. mars 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Du er iallefall medlem av det kongelige hus HCG. Sigurd er kun medlem her og på Xbox Live Jeg er medlem på teamchrissj.net. Jeg også! *kremt host*. Jeg mener å huske at enkelte var så voldsomt opptatt av poustcount? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) @GhostViper Det skal være sikkert og visst. Men jeg tror jeg køyer snart, har spilt Diablo (1) siden i dag tidlig. Endret 8. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nei, no tror eg at eg går og legger meg med Blink. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kos at det er livlig, men lurer på hvor mange av innleggene her som faktisk har noen som helst form for verdi. 5%? 7%? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 *kremt host*. Jeg mener å huske at enkelte var så voldsomt opptatt av poustcount? Er ikke postcount i Småprat.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Da må du kose deg GV og for gudsskyd ikke BLINK! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kos at det er livlig, men lurer på hvor mange av innleggene her som faktisk har noen som helst form for verdi. 5%? 7%? 100% Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Da må du kose deg GV og for gudsskyd ikke BLINK! Takk takk. God natt til deg og alle andre. Skal ikkje blinke eller snu meg vekk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, veldig livlig! Skjul IT'S ON! Skjul Skjul Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) O shit da må jeg se hele Lost om igjen fra starten da O.O Vil forstå alt, men har bare sett bits and pieces fra før av. BTW, så watchmen på kino for en time siden. Generelt sett god, underholdende, og original. Endret 8. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Noen som har prøvd LOST-spillet? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 *kremt host*. Jeg mener å huske at enkelte var så voldsomt opptatt av poustcount? Er ikke postcount i Småprat.. Det jeg mente var at du skryter av du er medlem av teamchrissj.net. Det du glemte var at jeg har mye høyere postcount enn deg der. Det du glemte enda mer er at du sa i stad at postcount hadde alt å si for hele verdens eksistens. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Lolcats er så forjææævelig old at det er helt utrolig at folk synes det er morsomt enda. Et random bilde med påsmelt random tekst er ikke det samme som instant win Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sånn da var jeg hjemme i fra jobb igjen:-) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Noen som har prøvd LOST-spillet? Skal visstnok suge, men være 1000 enkle Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Lolcats er så forjææævelig old at det er helt utrolig at folk synes det er morsomt enda.Et random bilde med påsmelt random tekst er ikke det samme som instant win Jeg er skuffet over at ingen joinet lolcat-raidet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå