Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Ah. Hva skjer så der?

 

Nei, jeg klarer IKKE sove så jeg glor blogger på blogg.no og kommenterer. Har forsåvidt min egen blogg også, men tror ikke jeg skal dele den til noen da jeg hittil bare har snakket om "en blogg" og en mann som skal spise bacon hele måneden. :lol:

Kjæresten min skjer der. Og Marta sin bursdag skjer der. Og RUNA SKJER DER! Runa er faen så fin at jeg dør. :wub:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, altså, er mange hundre år siden jeg siste så dem, og det å se de den dag i dag er artig og noen ting blir dårlig. ;)

 

PS: Fy faen som jeg skvatt når jeg så Hayden i slutten av Star Wars VI! Var visst nye 2004 versjonen i 1080p jeg så på. :lol: La merke til nye animerte karakterer i filmen også, som de hadde puttet inn. Har noen en lenke til en side hvor alt som er nytt står?

Lenke til kommentar

Likte Liam Neesons karakter i I.

 

La merke til noen hull i historien: Anakin ble IKKE dratt inn i Jedisamfunnet av Obi Wan slik han forteller det selv, og mammaen (Padmé) døde før Leia fikk åpnet øynene hennes så det at hun husker henne er jo feil. De skulle vært litt mer nøye når de lagde de nyere filmene. :p

Lenke til kommentar
@Lolidude

Fra i natt:

Haha, lyst å leke med laksen? :lol: Ser på Star.Wars.Episode.V.The.Empire.Strikes.Back.1980.1080p.HDTV.x264-hV.mkv mens jeg venter på VI. ^^ Fy så dårlig. Han lå nettopp Skywalker inn i magen på et eller annet dyr, i snøørkenen. :lol:

I lol'd at stupidity.

 

I love to eat turkey cause it's good. I love to eat turkey like a big boy should

 

My brother likes to masturbate with baby oil.

 

Tja, altså, er mange hundre år siden jeg siste så dem, og det å se de den dag i dag er artig og noen ting blir dårlig. ;)

 

PS: Fy faen som jeg skvatt når jeg så Hayden i slutten av Star Wars VI! Var visst nye 2004 versjonen i 1080p jeg så på. :lol: La merke til nye animerte karakterer i filmen også, som de hadde puttet inn. Har noen en lenke til en side hvor alt som er nytt står?

Lol.

Lenke til kommentar
Anakin ble IKKE dratt inn i Jedisamfunnet av Obi Wan slik han forteller det selv, og mammaen (Padmé) døde før Leia fikk åpnet øynene hennes så det at hun husker henne er jo feil. De skulle vært litt mer nøye når de lagde de nyere filmene. :p

 

1. Ser ingen grunn til at Obi Wan måtte være helt 100% spesifik ovenfor Luke på hvordan far has var the chosen one, og dermed ble "tvunget" til å bli Jedi. Greit at det Last hope of the Galaxy (Luke) fikk inntrykk av at Jedis var sniller til far hans.

2. To muligheter. For alt Leia vet er Breha Antilles Organa hennes mor, og at hun døde når Leia var ung. Ingen vet for sikkerhet når Breha døde, så det kan være denne moren Leia husker. Andre muligheten er at Leia "ser" Padmé gjennom The Force. Leia er forcesensitiv i aller høyeste grad (quote fra Obi Wan og Yoda. OW: That boy is our last hope. Y: No, there is another)

Lenke til kommentar
Anakin ble IKKE dratt inn i Jedisamfunnet av Obi Wan slik han forteller det selv, og mammaen (Padmé) døde før Leia fikk åpnet øynene hennes så det at hun husker henne er jo feil. De skulle vært litt mer nøye når de lagde de nyere filmene. :p

 

1. Ser ingen grunn til at Obi Wan måtte være helt 100% spesifik ovenfor Luke på hvordan far has var the chosen one, og dermed ble "tvunget" til å bli Jedi. Greit at det Last hope of the Galaxy (Luke) fikk inntrykk av at Jedis var sniller til far hans.

2. To muligheter. For alt Leia vet er Breha Antilles Organa hennes mor, og at hun døde når Leia var ung. Ingen vet for sikkerhet når Breha døde, så det kan være denne moren Leia husker. Andre muligheten er at Leia "ser" Padmé gjennom The Force. Leia er forcesensitiv i aller høyeste grad (quote fra Obi Wan og Yoda. OW: That boy is our last hope. Y: No, there is another)

Hmm, du har rett. Angående Leia så tror jeg Luke spurte om hun husker hennes virkelige mor. Er ikke helt sikkert jeg husker riktig og ettersom filmen ligger i andre pcen så orker jeg ikke sjekke akkurat nå. :) Har lest det samme på andre sider nå for litt siden, også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...