Villanden Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 And so he descended from the cloud, illuminated by the power of cheese. He said to us: "Men, today we feast." The men responded: "But what should we eat, my lord, we don't have anything." "Fear not", he said, "For I bring the gift of time-efficient magic, also known as Grandiosa." Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hahaha Å som jeg lo. Utdrag fra Grandiosaevangeliet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 And all puked. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Spy fra grandis, nei. Det er jo umulig. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Sant. Man må jo nesten klare svelge den først. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Bytter nå til en avatar jeg skal ha til 2010. Hah, tror jeg óg. ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hmm? Dette er den første avataren jeg er 100% fornøyd med siden MGS4-avataren jeg har på MSN. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 "For it was in those days that a great hunger passed over the people of The Northern Way. Their crops would not grow, and their cattle died of sicknes and age. Then the young boy Ola climbed to the top of Mt. Galdhøpiggen, the tallest mountain in all the land. And he sat there day and night for many years, seeking a solution to his people's hunger. When suddenly a bright shining light shined down from the heavens and enveloped the boy. The light shined for 9 days and 9 nights, and on the tenth day the boy came down from the mountain. He had been enlightend. And with him he brought two stone tablets. And on those tablest was described the recepy for making Grandiosa, and Cheese Sandwitch. The boy shared the knowledge of the tablets with his people, and they staved no more. Such it was that the people of The Northern Way was saved from starvation by the knowledge of Fast Food:" Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Menneh.. da legge jeg meg. Skal jo faktisk opp kvart på ni.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Natta, Mokko. Legger meg også snart. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Skjul "For it was in those days that a great hunger passed over the people of The Northern Way. Their crops would not grow, and their cattle died of sicknes and age. Then the young boy Ola climbed to the top of Mt. Galdhøpiggen, the tallest mountain in all the land. And he sat there day and night for many years, seeking a solution to his people's hunger. When suddenly a bright shining light shined down from the heavens and enveloped the boy. The light shined for 9 days and 9 nights, and on the tenth day the boy came down from the mountain. He had been enlightend. And with him he brought two stone tablets. And on those tablest was described the recepy for making Grandiosa, and Cheese Sandwitch. The boy shared the knowledge of the tablets with his people, and they staved no more. Such it was that the people of The Northern Way was saved from starvation by the knowledge of Fast Food:" Hahaha. En latterrunde før leggetid kommer godt med. God natt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Når jeg kommer hjem forventer jeg å se side 2500 igang. Eller ferdig. Farvel. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hehe det høres akkurat ut som min diett. *på med prestekjortelen* "Thou shalt not waste time. Eat Grandiosa!" Som sagt før: Grandios smaker papp med oste-syltetøy. God morgen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 God morgen forumfolk! Jeg hadde med et uhell satt vekkerklokka på 7:30 istedenfor 8:30 >_< Ja ja, nå har jeg i alle fall god tid. Jeg hater at iPhonen ikke er kommet Sitter her uten telefon, og nå som skolen starter trenger jeg virkelig en! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 God morgen, ja. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 God morgon, forumfolk! På tide med ein kopp kaffi eller to, mandagar er ubehagelige utan. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Tok meg en kopp Pepsi, jeg. Ikke akkurat den beste frokosten, men godt er det. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Eg foretrekker kaffi då, ja ^_^ Edit: Pepsi/Cola/whatever om morgonen er stort sett forbeholdt dei dagane ein er godt redusert etter ein tur ute på byen. Og då skal den vere iskald! Endret 17. august 2009 av Einride Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Oj oj oj. Jobbintervju i dag! Alltid like mange sommerfugler i magen -_- edit: woho! første på side 2500 D: Endret 17. august 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
Einride Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Lykke til! Kva jobb er det snakk om? (Og dæven, 2500 sider i SO. Det har tatt godt og vel seks månader sidan tråden vart oppretta ^_^) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå