Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn mens vi snakker om band og barn. Var ei jente på ungdomsskolen som mente at en av brødrene i Tokio Hotel var faren til ungen hennes. Hahaha, uff. At det er lite sannsynlig er en ting, men å gå rundt og skryte av det? Akk.

Lenke til kommentar
Fytirakkeren trueblood er spennende nå! Så ferdig episode 6 nå! Hoppa bare rett på 7eren... Noen som vil bli med på true blood marathon med meg?

Hvis noen klarer å overbevise meg om at True Blood er verdt å følge med på.

Lenke til kommentar
Fytirakkeren trueblood er spennende nå! Så ferdig episode 6 nå! Hoppa bare rett på 7eren... Noen som vil bli med på true blood marathon med meg?

Gjerne det, med forbehold om at du finner opp en maskin som automatisk gjør sørstatsdialekt om til nordstatsdialekt. :)

Lenke til kommentar
Sånn mens vi snakker om band og barn. Var ei jente på ungdomsskolen som mente at en av brødrene i Tokio Hotel var faren til ungen hennes. Hahaha, uff. At det er lite sannsynlig er en ting, men å gå rundt og skryte av det? Akk.

Jeg hadde skammet meg. Spesielt hvis det hadde vært det fugleskremselet av en vokalist.

Lenke til kommentar

Dere husker sikkert den linken jeg la ut tidligere til jentungen som sugde alle på festen sin? Vel, nå er det en kompis av meg som sendte meg link til en film på en rimelig kjent side med tittelen "party blowjob". Gjett hvilken dag den ble lagt ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...