Rider of Reason Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Måter nok drømmedama en gang tror jeg Lever i hvertfall i troa! Det er en sunn og god innstilling Nøtte. Sånn skal det være. Krysser fingrene for deg også. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Tror det var Loli som fikk meg hekta på kulaging Lenke til kommentar
Einride Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Nei, då var det kvelden. Jobb igjen i morgon! Endret 16. august 2009 av Einride Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Sånn mens vi snakker om band og barn. Var ei jente på ungdomsskolen som mente at en av brødrene i Tokio Hotel var faren til ungen hennes. Hahaha, uff. At det er lite sannsynlig er en ting, men å gå rundt og skryte av det? Akk. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Fytirakkeren trueblood er spennende nå! Så ferdig episode 6 nå! Hoppa bare rett på 7eren... Noen som vil bli med på true blood marathon med meg? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Skulle gjerne. True Blood er en utrolig bra serie, men skal på jobb i morgen. God natt. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Fytirakkeren trueblood er spennende nå! Så ferdig episode 6 nå! Hoppa bare rett på 7eren... Noen som vil bli med på true blood marathon med meg? Hvis noen klarer å overbevise meg om at True Blood er verdt å følge med på. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Fytirakkeren trueblood er spennende nå! Så ferdig episode 6 nå! Hoppa bare rett på 7eren... Noen som vil bli med på true blood marathon med meg? Gjerne det, med forbehold om at du finner opp en maskin som automatisk gjør sørstatsdialekt om til nordstatsdialekt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Vampyrer blod sex og vold. Mer facinerende enn noe annet. Historien har også dratt meg litt inn det hele og da... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Tror det var Loli som fikk meg hekta på kulaging wat Iharal3 sin avatar forvirrer meg, det bildet fikk jeg en fyr til å edite så jeg bruker det mange steder Er du sikker på att du ikke er meg? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Sånn mens vi snakker om band og barn. Var ei jente på ungdomsskolen som mente at en av brødrene i Tokio Hotel var faren til ungen hennes. Hahaha, uff. At det er lite sannsynlig er en ting, men å gå rundt og skryte av det? Akk. Jeg hadde skammet meg. Spesielt hvis det hadde vært det fugleskremselet av en vokalist. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hmm mulg jeg roter med signaturer nå men var det ikke du som hadde en sånn litago ku i siggen din? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Det er skole i morgen, men vi skal vel ikke gjøre noe som krever serlig hjernekraft i morgen uansett, så jeg blir oppe litt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg har forelesning på tirsdag først. Så har "fri" i morgen. Men jeg leser vel pensum for forelesningen i morgen så jeg er forberedt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg starter 12 i morgen, så jeg kan glede dere med min tilstedeværelse en stund til. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Har fri i morra jeg.... Skal hente nytt headsett og kjøpe meg et nytt tastatur...si opp den gamle internetten og strømmen... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Starter ikke før kl. 15 imorgen. Fadder uke. Blir sikkert morsomt det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Utrolig så mye sen- og ikke-eksisterende start dere hadde i morgen, da. Selv starter jeg på skolen kl. 10. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Dere husker sikkert den linken jeg la ut tidligere til jentungen som sugde alle på festen sin? Vel, nå er det en kompis av meg som sendte meg link til en film på en rimelig kjent side med tittelen "party blowjob". Gjett hvilken dag den ble lagt ut? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Aner ikke. En Onsdag? Edit: Starter ikke før i morgen (tirsdag) selv og det blir sånn jalla startuke. Blir værre i ukene fremmover though. Endret 16. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå