Eplefe Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Han til høyre. Drømmetypen. Både for hvor herlig arrogant han er, og hvem pappaen hans er. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Gleder meg i grunn! Noen som har noen forslag om hvor men finner drømmedamer? Hva er en drømmedame for deg, da? Neil Perry når høyt på min liste over drømmetyper, altså. Meheheh. Hmmm Ei som jeg kan sette meg ned med å se på serier eller lignende. Eller for all del en runde tf2. Ikke minst samme syke rare humor som jeg har.... Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Eplefe: Han der var egentlig ikke så verst. Nøtte: Ikke noe mer spesielt enn det, nei. Blir ikke så vanskelig å jakte ned ei sånn ei. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Han kunne vært et takras, jeg hadde allikevel villet ha ham bare på grunn av hvem faren er. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg er en mann med få krav i grunn. Men kjemi er veldg viktig! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg vet verken hvem han eller hans far er. Men nå legger jeg meg. God natt! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Kjemi er kjedelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg vet verken hvem han eller hans far er. Men nå legger jeg meg. God natt! Han heter Jethro Cave. Nå, gjett hvem pappaen hans er. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg vil helst ha litt nerdete gutter, jeg da. Fezte og drekka-gutter er ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Han heter Jethro Cave. Nå, gjett hvem pappaen hans er. Jethro Tull. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg vil helst ha litt nerdete gutter, jeg da. Fezte og drekka-gutter er ikke noe for meg. You can never give a geek that opening. Especially not an entire forum of geeks. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Eplefe: Nick? O.o Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Er i grunn ganske rolg på flaska selvm det ikke virker sånn. Et par pils nå og da er ikke det samme som flatfyll hver helg Måter nok drømmedama en gang tror jeg Lever i hvertfall i troa! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Eplefe: Nick? O.o Det var det jeg tenkte og, men har ingen aning om det er rett. Og med det sier jeg god natt, forumtroll. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Er i grunn ganske rolg på flaska selvm det ikke virker sånn. Et par pils nå og da er ikke det samme som flatfyll hver helg Måter nok drømmedama en gang tror jeg Lever i hvertfall i troa! Tenkte litt mer på disse fjortisgutta som egentlig for lengst burde passert det stadiet. Sivilisert festing er kjekt nok det. Verste jeg vet er når gutter later som om de liker det samme som meg for at jeg skal like dem. Når det skinner så tydelig gjennom at de avskyr det. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 dudududuuuu *hører på følgende og jobber seg gjennom følgende* Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hehehehe! Lyging er ikke min stil. jeg er nok litt for ærlig til tider... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Well now. Første skoledag i morra. Må lægge mæ litt tiliar. G'natt! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Nøtte: Du har fått meg hekta på å lage kuer, forresten. Må ha noe å gjøre mens jeg venter på fasiten. Fasiten til hvem som var faren til drømmetypen til Eplefe. Dere er treige med svar. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Han heter Jethro Cave. Nå, gjett hvem pappaen hans er. Jethro Tull. Et helt band til pappa hadde jo vært awesome. Eplefe: Nick? O.o Det var det jeg tenkte og, men har ingen aning om det er rett. Og med det sier jeg god natt, forumtroll. Nick Cave er pappaen hans, ja. Mammaen hans heter Beau Lazenby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå