Lakus Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Til hva? My (original) point excactly. You're making me blush! Dessuten tror jeg Zealuu hadde blitt rimelig misfornøyd. x) I certainly hope so. Men du og Zealuu kan stå for videoen, jeg stå for presentasjonen og så kan vi alle stå (pun intended ) og lære noe samtidig på treffet i Bergen. Sounds like a plan. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Skaff en hobby. ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Noe sier meg at Zealuu ikke vil være med og stå for (i?) videoen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Plutselig tror jeg ikke Flosshatt får lov til å komme alikevel.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Auauauauauauauau! Trueblood har noe syke scener! Beste scene i sesong 1 8D (Spoilerz fra S1EP09) Ehhhm er bare kommet til S1 EP 4... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Da lar du være å se youtube-videoen. JEG SKREV SPOILERZ Og nei, jeg har ikke tenkt til å rock out with my cock out i noen instruksjonsvideo, beklager. Endret 16. august 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg vet har ikke trykket på linken enda... Kommer nok ikke til episode i dag... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hva skjer med att du bruker det Rorschach bildet jeg fikk noen til å gjøre til svart-hvit og kutte ned kantene på? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg ligger .. To episoder bak den sist sendte i sesong 2. Ventet i spenning på sesong 2 siden jeg fant ut at den skulle starte igjen. Får sikkert gjort kål på de siste usette før jeg går på forelesning i morgen. Ting tar av. 8D Endret 16. august 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Værdaman burde ha STØRRE PUPPA HAHAHAH! Argh, du får meg til å tro att du er meg! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Gleder meg i grunn! Noen som har noen forslag om hvor men finner drømmedamer? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Og nei, jeg har ikke tenkt til å rock out with my cock out i noen instruksjonsvideo, beklager. Det var den planen. Jaja. Det ser ut som om enkelte får finne ut hva det er for noe på egen hånd. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Tenkte jeg skulle lage en illustrasjon som viser med bilder hvor sykt det egentlig er å utføre oralsex på 18 stk. iløpet av én kveld. Legger det i skjul, men det er ikke nasty. Det bare viser hvor mye 18 personer egentlig er. Skjul Jeg hadde sendt datteren min på nonneskole hvis dette hadde skjedd. Herregud. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 She had a lot coming for her that night. Høhøhh. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Foreldrene må være stolte. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Ser ut som om du har hatt en skikkelig opptur nå, Lolidude. Føler deg bra uten lykkepiller, slutta med sovepiller og gleder deg til skolen! Gratulerer, håper det går fint fremover! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 She had a lot coming for her that night. Høhøhh. Herregud som jeg ler. Kan noen skrive ned alle disse gullkornene? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) - Endret 16. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Gleder meg i grunn! Noen som har noen forslag om hvor men finner drømmedamer? Hva er en drømmedame for deg, da? Neil Perry når høyt på min liste over drømmetyper, altså. Meheheh. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Putt din stake mot over hennes hake, og du har oralsex. Endret 16. august 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå