Laland Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg ville vært førstemann, det er ihvertfall sikkert! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hiver i meg noen piller, tar en match eller to på RA3 og legger meg. God natt! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg er sikker på at jeg er glad jeg bare trenger å lese om det i avisen. Som jeg sa tidligere i denne tråden i dag. Jeg kunne ikke tenkte meg å være der noen jeg kjenner har vært. Og selv om man er førstemann på en slik kveld så kan man jo alltids lure på hva hun drev med i de 18 første årene. Og, noen må jo si det. Hun syns sikkert det sugde å bli pumpa. Endret 16. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Selvskryt: Jeg har slutta med sovepiller nå, døgnrytmen min er helt ødelagt Har gått uten lykkepiller i flere uker nå. Har merka litt til det, blitt litt smågal noen ganger, men jeg har ikke opplevd den intense angsten jeg hadde for alt mulig før. Håper bare det fortsetter like bra. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Neinei, det er først nå hun er voksen, og først nå hun gjør det hun vil. :rolleyes: Hun syns sikkert det sugde å bli pumpa. Epic. Win. Jeg lo. Godt. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 God kveld folkens! Da var jeg tilbake i Kristiansand og er noelunde klar for å begynne på universitetet i morgen ^^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Ah, som jeg gleder meg til skolen! Riktignok en spesialklasse med folk jeg hater, men man nøyer seg med det når man har gått uten skole i ett år Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Selvskryt: Jeg har slutta med sovepiller nå, døgnrytmen min er helt ødelagt Har gått uten lykkepiller i flere uker nå. Har merka litt til det, blitt litt smågal noen ganger, men jeg har ikke opplevd den intense angsten jeg hadde for alt mulig før. Håper bare det fortsetter like bra. Så bra for deg! Sjølv har eg brukt minimalt med smertestillande i sumar og i vår, men det tar seg nok opp i haust og vinter... Ah, som jeg gleder meg til skolen! Riktignok en spesialklasse med folk jeg hater, men man nøyer seg med det når man har gått uten skole i ett år Det skal jo bli artig nok å komme på skulen, kanskje klarar eg å skaffe meg nokre venar i år (*krysse fingrane*), problemet blir at eg ikkje kan fordra læraren min, og at skulen vår er heilt forferdeleg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hun syns sikkert det sugde å bli pumpa. Epic. Win. Jeg lo. Godt. My job here is complete. Nå står jeg splitter naken foran vinduet og skriver, og hva skjer? Gardina blåser unna. Natta! Lykke til lolidude Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) W00t? Nå har jeg de bildene i hodet mitt, takk Endret 16. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Igjen - My job here is complete. Bare hyggelig btw Endret 16. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=556703Tar meg selv i å lure på om hun måtte pumpes for alkohol eller ... Herregud, så flaut... Lurer på om hun ikke ble sliten i kjeften. Endret 16. august 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Tenk, da. Hvis en av de guttene hadde herpes har alle det nå. Ser ikke for meg at noen gutter som er atten-nitten som synes det er kosher å stille seg i kø med kølla ut kommer særlig langt her i verden heller. Tja ... De fikk seg i det minste en sugetur. Ikke at det er noen enorm oppnåelse, men det føltes kanskje sånn der og da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hva med de restrerende gjestene da? Og jentene? Lurer på om de fikk noen tilgodelapp eller lignende. Snakk om uprofesjonell håndtering av saken liksom. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg er helt enig med drugiS, egentlig. Må jo være en flott avslutning på en fest ser jeg for meg x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Ser for meg at hun ble sliten i kjeven, jeg. Tar på. Edit: Eller kanskje de bare munnpulte henne. Da trenger jo hun egentlig ikke gjøre noe annet enn å sitte på kne, liksom. Endret 16. august 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Det må ha vært sølete om hu ble munnpult 18 ganger ^^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Eller så mssforsto hun opplegget og ga dem en blåsejobb! Jeg hadde nok takket nei... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Tre grønne i tråden og det snakkes om slike bissare nyhetsoppslag. Dere har baller! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 I kveld er siste feriedag for min del. Eller, det var vel på fredag, men dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå