Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er sikker på at jeg er glad jeg bare trenger å lese om det i avisen.

Som jeg sa tidligere i denne tråden i dag. Jeg kunne ikke tenkte meg å være der noen jeg kjenner har vært. Og selv om man er førstemann på en slik kveld så kan man jo alltids lure på hva hun drev med i de 18 første årene.

Og, noen må jo si det.

Hun syns sikkert det sugde å bli pumpa.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Selvskryt:

Jeg har slutta med sovepiller nå, døgnrytmen min er helt ødelagt :D

Har gått uten lykkepiller i flere uker nå. Har merka litt til det, blitt litt smågal noen ganger, men jeg har ikke opplevd den intense angsten jeg hadde for alt mulig før. Håper bare det fortsetter like bra.

Så bra for deg! :) Sjølv har eg brukt minimalt med smertestillande i sumar og i vår, men det tar seg nok opp i haust og vinter...

Ah, som jeg gleder meg til skolen! Riktignok en spesialklasse med folk jeg hater, men man nøyer seg med det når man har gått uten skole i ett år :)

Det skal jo bli artig nok å komme på skulen, kanskje klarar eg å skaffe meg nokre venar i år (*krysse fingrane*), problemet blir at eg ikkje kan fordra læraren min, og at skulen vår er heilt forferdeleg.

Lenke til kommentar
Tenk, da. Hvis en av de guttene hadde herpes har alle det nå. Ser ikke for meg at noen gutter som er atten-nitten som synes det er kosher å stille seg i kø med kølla ut kommer særlig langt her i verden heller. :p

Tja ... De fikk seg i det minste en sugetur. Ikke at det er noen enorm oppnåelse, men det føltes kanskje sånn der og da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...