Laland Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Men jeg ser siste episode av Prison Break fra sesong 1 nå, så ta den. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Ja jeg skulle visst vært her i går. Bare det å få se villanden med meterlang tunge ville være verdt det. Her snakker vi pressmiddel, faktisk. Ingen kan presse meg til å oppgi identiteten til ShampooMacTavish. Og jeg har ennå ikke sett et pent kvinnfolk med grått hår blant alle bildene dere har funnet, samme hvor gammel hun ser ut. Her er det jo snakk om at du kan presse ham for å holde navnet hans hemmelig. Mn det hørte du ikke fra meg. Edit: Nå går dere for langt her. Hvordan skulle man klare å gjøre noe sånnt med en barbiedukke, det er jo ikke plass i hele barbiedukka engang. Endret 16. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Sjekk Batman: AA-tråden, så får du se selv. Og bla en del sider bakover her i SO. Det var det pressmiddelet jeg tenkte på ja Rider! Han blir sikkert sur om vi sier navnet hans, så han bør forandre mening snart. Eller hva sier du herr Tord "ShampooMacTavish" Akselsen? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Her er det jo snakk om at du kan presse ham for å holde navnet hans hemmelig. Mn det hørte du ikke fra meg. Her kunne jeg vært utspekulert og mottat bestikkelser fra HCG for å si navnet til ShampooMacTavish samtidig som han selv betalte meg for at jeg skulle holde det hemmelig. Men så ond er jeg ikke, så jeg velger å holde tett av egen fri vilje. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 La oss holde kjære Harley Quinn ut av dette. Hun er bare en uskyldig liten jente som har mistet retningssansen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Du glemte å sikle på Alyx Vance i går Villanden. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) @drugiS: Det kan ikke ha noe med minene jeg plantet i testiklene dine? Endret 16. august 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Du glemte å sikle på Alyx Vance i går Villanden. Får ta det igjen idag. Hun er jo hot, så. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 @drugiS: Det kan ikke ha noe med minene jeg plantet i testiklene dine? Hehe ikke rart han er så ærlig da. ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg lurer på om jeg skal røyke, dusje, runke, spise eller lage meg mer te. Decisions, decisions. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Du glemte å sikle på Alyx Vance i går Villanden. Får ta det igjen idag. Hun er jo hot, så. Men... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Du kan ikke ha alle for deg selv, AltF4. Prestasjoner øker med konkurranse. Du kommer til å takke meg til slutt Lakus: Hva med alle samme, i nevnte rekkefølge? Endret 16. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Spread the love AltF4. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg liker ikke å være der folk jeg kjenner har vært, if you catch my drift! Multitasking Lakus. Multitasking. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg tar imot driften din ja. Men du får lære deg å dele da vet du. Ikke være gjerrig med godsakene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Dere kan finne deres egne damer! Ikke fly rundt meg som små igler og suge dere fast hver gang jeg nevner et pikenavn. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Alyx er min så #&@%= off! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Pfft, du nektet til og med å godkjenne hennes opphavsdame! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Dere kan finne deres egne damer! Ikke fly rundt meg som små igler og suge dere fast hver gang jeg nevner et pikenavn. Det er jo ikke noe morsomt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Nei da kan du jo tenke hvordan jeg har det, som må dele på alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå