Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg skulle visst vært her i går. Bare det å få se villanden med meterlang tunge ville være verdt det. :D

 

Her snakker vi pressmiddel, faktisk.

Ingen kan presse meg til å oppgi identiteten til ShampooMacTavish. Og jeg har ennå ikke sett et pent kvinnfolk med grått hår blant alle bildene dere har funnet, samme hvor gammel hun ser ut.

Her er det jo snakk om at du kan presse ham for å holde navnet hans hemmelig. Mn det hørte du ikke fra meg. :ph34r:

 

Edit: Nå går dere for langt her. Hvordan skulle man klare å gjøre noe sånnt med en barbiedukke, det er jo ikke plass i hele barbiedukka engang. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Sjekk Batman: AA-tråden, så får du se selv. Og bla en del sider bakover her i SO.

 

Det var det pressmiddelet jeg tenkte på ja Rider! Han blir sikkert sur om vi sier navnet hans, så han bør forandre mening snart.

 

Eller hva sier du herr Tord "ShampooMacTavish" Akselsen?

Lenke til kommentar
Her er det jo snakk om at du kan presse ham for å holde navnet hans hemmelig. Mn det hørte du ikke fra meg. :ph34r:

Her kunne jeg vært utspekulert og mottat bestikkelser fra HCG for å si navnet til ShampooMacTavish samtidig som han selv betalte meg for at jeg skulle holde det hemmelig.

 

Men så ond er jeg ikke, så jeg velger å holde tett av egen fri vilje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...