Gal_ape Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 @Gal_ape: Ta en titt på bildet nede til venstre i profilen din Tja, kanskje det faktum at jeg skjærer en grimase som gjør at jeg ser tard ut? Er litt forskjell på noen som ser tard ut når de er "seriousface" og noen som gjør en innsats for å se tard ut Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) @AltF4: Ja. Og ikke trekk gamlinger inn i dette, hva har de gjort mot deg. Men spøk til side det er jo ikke gamlishår hvis personen ikke er gammel. Lyst/Hvitt/Sølvfarget hår som på avataren til Shampoo er ikke gamlishår. Edit: Shit. Jeg kom til å trykke Alt F4 når jeg skrev det der. Så forvirrende. Endret 16. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Etterpå da, Shampoo? Og please, vi vet du er gutt, kan du gi oss navnet ditt? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg vet navnet til ShampooMacTavish, men jeg skal ikke ødelegge coveret hans. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 @Rider: Takk for at du forsvarer meg. Vi har selvsagt rett, tror AltF4 blir litt furt når vi disser Alyx. Og HCG, de som var på forumtreffet kan underskrive på at jeg er en jente. Og navnet mitt er Krysantemum. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Skjul @AltF4:For det første:Hvilken lue?For det andre:Om shotguns er guttevåpen er det bare et pluss, jeg liker guttejenter (i stil, ikke utseende). Dessuten, du kan ikke med hånden på hjertet si at Alyx er den første du tenker på når du hører "feminin".For det tredje: Sølvfarget hår er hot. Se på Heavyen på dette bildet. Rett nok er den svart med en stjerne på, men den er fortsatt ganske lik. Ok, akkurat der er jeg enig med deg, det er litt sexy med det. Og derfor er Alyx så hot, for hun er ikke direkte femnini heller. Sølvfargethår derimot, er for gamliser.Ridder av Grunn: @AltF4: Ja. Og ikke trekk gamlinger inn i dette, hva har de gjort mot deg. Men spøk til side det er jo ikke gamlishår hvis personen ikke er gammel. Lyst/Hvitt/Sølvfarget hår som på avataren til Shampoo er ikke gamlishår. Gamlinger får sølvfarget hår. Derfor er sølvfarget hår for gamliser. Lyst og hvitt er for alle, sølvfarget er for de som gikk av med pensjon. Jeg vet navnet til ShampooMacTavish, men jeg skal ikke ødelegge coveret hans. Her snakker vi pressmiddel, faktisk.Brukeren som ikke ser at avataren er en gutt:@Rider: Takk for at du forsvarer meg. Vi har selvsagt rett, tror AltF4 blir litt furt når vi disser Alyx. Spør Villanden hva som skjer når dere sikler på damene mine. Endret 16. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg vet du er en gutt, du har sagt det selv. Btw, har ny avatar nå. Bare en midlertidlig til jeg skaffer en annen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Sølvfarget hår er hot, dammit. Ser hun gammel ut? Nei. Jeg vet du er en gutt, du har sagt det selv. Jeg sier mye rart, det trenger ikke alltid være sant. Endret 16. august 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Nei hun ser ut som om hun er 13 og ikke skjønte at det var sminke som var greia for å se eldre ut, og ikke gamlishårfarge. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) God dammit det er godt med taco. Spesielt den typen jeg ikke må lage selv. edit: Gratulerer med dagen, teletubbiekid. edit 2: Spør Villanden hva som skjer når dere sikler på damene mine. Man våkner opp med et hestehode i senga. Er nesten redd for å si mine slibrige meninger om Alyx. Endret 16. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Ridder av Grunn: Hehe første gang jeg har sett den versjonen. Passende navn forresten. Da vet alle favorittblomsten din også. Men: Skjul Jeg vet også navnet til Shampoo. Endret 16. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Sølvfarget hår er hot, dammit. Ser hun gammel ut? Nei. Endret 16. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Hun ser hverken spesielt ung eller spesielt gammel ut. Min bestemor har brunt hår. Betyr dette at brunt hår er forbeholdt gamlinger? Nei. Endret 16. august 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hun ser ut som et vrak. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hun ser ut som en voksdukke. Og det er jævlig lite sexy i hvert fall. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Skjul Når jeg ser hva du går etter vet jeg ikke om jeg vil sikle etter damene dine. Beklager på forhånd jeg måtte bare. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Og hva så? Jeg synes ikke at hun er pen jeg heller, men hun er ikke gammel, og det er ikke håret som gjør henne "stygg". Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Her snakker vi pressmiddel, faktisk. Ingen kan presse meg til å oppgi identiteten til ShampooMacTavish. Og jeg har ennå ikke sett et pent kvinnfolk med grått hår blant alle bildene dere har funnet, samme hvor gammel hun ser ut. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Du skulle vært her i går Rider! Villanden hadde tunge på fler meter, men det var ikke akkurat de der vi snakket om. Men jo mer jeg ser på bildene... Håret hjelper ikke på Shampoo. Barbiedukker har også lyst hår. Og de er også laget av plast. Ville du putta Lille-Shampoo inn i en Barbie? Tror ikke det. Endret 16. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Barbiedukker har også brunt hår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå