Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@AltF4: Ja. :p Og ikke trekk gamlinger inn i dette, hva har de gjort mot deg. :p

 

Men spøk til side det er jo ikke gamlishår hvis personen ikke er gammel. Lyst/Hvitt/Sølvfarget hår som på avataren til Shampoo er ikke gamlishår.

 

Edit: Shit. Jeg kom til å trykke Alt F4 når jeg skrev det der. Så forvirrende. :lol:

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Skjul

@AltF4:

For det første:

heavy_weapons_2.jpg

Hvilken lue?

For det andre:

Om shotguns er guttevåpen er det bare et pluss, jeg liker guttejenter (i stil, ikke utseende). Dessuten, du kan ikke med hånden på hjertet si at Alyx er den første du tenker på når du hører "feminin".

For det tredje: Sølvfarget hår er hot.



Se på Heavyen på dette bildet. Rett nok er den svart med en stjerne på, men den er fortsatt ganske lik.

Ok, akkurat der er jeg enig med deg, det er litt sexy med det. Og derfor er Alyx så hot, for hun er ikke direkte femnini heller.

Sølvfargethår derimot, er for gamliser.

Ridder av Grunn:
@AltF4: Ja. :p Og ikke trekk gamlinger inn i dette, hva har de gjort mot deg. :p

Men spøk til side det er jo ikke gamlishår hvis personen ikke er gammel. Lyst/Hvitt/Sølvfarget hår som på avataren til Shampoo er ikke gamlishår.


Gamlinger får sølvfarget hår. Derfor er sølvfarget hår for gamliser. Lyst og hvitt er for alle, sølvfarget er for de som gikk av med pensjon. :D

Jeg vet navnet til ShampooMacTavish, men jeg skal ikke ødelegge coveret hans.


Her snakker vi pressmiddel, faktisk.

Brukeren som ikke ser at avataren er en gutt:
@Rider: Takk for at du forsvarer meg. Vi har selvsagt rett, tror AltF4 blir litt furt når vi disser Alyx.

Spør Villanden hva som skjer når dere sikler på damene mine. Endret av AltF4
Lenke til kommentar

God dammit det er godt med taco. Spesielt den typen jeg ikke må lage selv.

 

edit: Gratulerer med dagen, teletubbiekid.

 

edit 2:

Spør Villanden hva som skjer når dere sikler på damene mine.

Man våkner opp med et hestehode i senga. Er nesten redd for å si mine slibrige meninger om Alyx.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Du skulle vært her i går Rider! Villanden hadde tunge på fler meter, men det var ikke akkurat de der vi snakket om. Men jo mer jeg ser på bildene...

 

Håret hjelper ikke på Shampoo. Barbiedukker har også lyst hår. Og de er også laget av plast. Ville du putta Lille-Shampoo inn i en Barbie? Tror ikke det.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...