ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg knekker sammen av at avataren til ShampooMac er en jente. Det må være den styggeste jenta jeg har sett. Grått har har hun også, ser skikkelig mandig ut. Jeg ser virkelig ikke hvordan hun kan forvirres med en gutt. Jeg har i det minste ikke en rekke analkuler som avatar. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Det er første gang jeg ikke så en mann i det bildet. Liek srsly. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Ouch! Jeg tror det er noe med det kraftige hakepartiet, men det har vel egentlig ikke så mye å si. Man kan jo si at at det mandige uttrykket er med på mystifisere avataren din. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Er det bare jeg som aldri har trodd at avataren til Shampoo er en gutt? :o Seriously. Nå begynner jeg å bli skeptisk her. :unsure: Endret 16. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg ser virkelig ikke hvordan hun kan forvirres med en gutt. Jeg har i det minste ikke en rekke analkuler som avatar. Ahahaha. Men det ligner på en gutt. Til en slik grad at jeg fortsatt er usikker på om det er en jente, selv om jeg jo egentlig skjønner at det er det. Kudos for å ikke være støpt etter Tomb Rider/Dead or Alive-formen i hvert fall, selv om det åpenbart er et godt stykke før det er Alyx Vance vi snakker om. Nå skal jeg lære meg å like Årabrot. Edit: Og tror det vil gå ganske fort. Endret 16. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Bare jeg som skal gratulere teletubbiekid med dagen? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hva mener du med "Et godt stykke til Alyx Vance"? Alyx ligner jo minst like mye på en gutt som avataren min gjør. Det er forresten ikke sikkert hva piken på avataren min heter enda. Men la oss kalle henne Aveline Belmont. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Pent navn. Du har en thing for franske piker da Shampoo? Og Gratulerer med dagen teletubbiekid! Endret 16. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Sorry ass, men personlig mener jeg at personen i Shampoo sin avatar ser lett retardert ut, gutt eller jente eller hva det enn nå er xD No offence Lenke til kommentar
psyched Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg har alltid sett at det er en jente, det er også en kjempefin avatar Gratulerer med dagen teletubbiekid! Endret 16. august 2009 av backstabber Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Alyx smiler i det minste. Og bruker en pinglete håndpistol selv under de mest farlige forhold. And she is a scientist goddamnit. Particle physics gives me a hadron. Har hun ikke navn en gang? Vi kaller henne Kim. Eller Hege Johannes. Endret 16. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg prøver å få meg et trophy på Cod5, nemlig 75.000 poeng på en Zombiebane. Jeg fikk 74860 poeng. Det er 140 poeng unna. Det er i sånne stunder jeg får lyst til å hive alt jeg finner i veggen, sparke ned TVen og tisse på gulvet. EDIT: Og gratulerer med dagen teletubbiekid. Endret 16. august 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Pass deg litt Gal_Ape, Shampoo er jo moderator nå vet du. Vet aldri hva han kan finne på. Men spøk til side. Hvorfor ser hun retarded ut? Endret 16. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Aveline har sølvfarget hår, dammit. Er en drøss andre ting også, som... hun har en hvit lue. Og hun har en shotgun! @Gal_ape: Ta en titt på bildet nede til venstre i profilen din Endret 16. august 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 The Heavy i TF 2 har fått en lue som er mistenkelig lik. Shotgun er et guttevåpen. Og søvfargethår er forebeholdt gamlinger, riktignok av begge kjønn. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Skal være enig med Shampoo der. Lyst/Sølvfarget hår er nice. @AltF4: Don't be blasfemus. Endret 16. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg tenker på Harlad eia og Åpen Post sin sketsj om den hvor de spilte ungdommer som falt for gamle mennesker. "Har man først smakt rosin får man ikke lyst på drue lenger". Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Shampoo, er du med på CS:S? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Er jeg blasfemisk bare fordi dere liker gamlishår? Jesus var ikke gråhåra så vidt jeg husker fra bilder. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 @AltF4: For det første: Hvilken lue? For det andre: Om shotguns er guttevåpen er det bare et pluss, jeg liker guttejenter (i stil, ikke utseende). Dessuten, du kan ikke med hånden på hjertet si at Alyx er den første du tenker på når du hører "feminin". For det tredje: Sølvfarget hår er hot. Sorry, HCG, skal snart kjøyra bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå