Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg knekker sammen av at avataren til ShampooMac er en jente. Det må være den styggeste jenta jeg har sett. Grått har har hun også, ser skikkelig mandig ut. :lol:

 

Det som virkelig var irriterende var den gangen iharal3 bestemte seg for å ha samme avatar som meg, vonde minner.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har byttet et titallsganger(skammer meg litt) og folk har alltid blitt vant til den nye avataren, regner med at folk blir det nå også :)

 

Jeg knekker sammen av at avataren til ShampooMac er en jente. Det må være den styggeste jenta jeg har sett. Grått har har hun også, ser skikkelig mandig ut. :lol:

 

Det som virkelig var irriterende var den gangen iharal3 bestemte seg for å ha samme avatar som meg, vonde minner.

Haha, huff^^

Lenke til kommentar
Jeg knekker sammen av at avataren til ShampooMac er en jente. Det må være den styggeste jenta jeg har sett. Grått har har hun også, ser skikkelig mandig ut. :lol:

 

Hun ligner på en gutt. Noe som jo er kimen til vår disputt med Shampoo.

 

iharal3: Jeg gjentar meg selv helt til jeg vet at du har lest det: Skaff en med ordentlige farger!

Lenke til kommentar

Når du er halvpsykopat og mangler bare en grunn (som han jo får når han kan bruke kjolen som maske) til å ta den fullt ut så funker det meste.

 

Og holder du på å bli voldtatt vil det å gå med kjole over hodet funke veldig mye bedre enn å gå med buksa nedpå knærne.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
@Laland

 

Hørte litt på Amy Diamond nå. Det var faktisk litt... bra.

Du gjør det riktig. Veldig riktig.

 

Hvorfor kommer Xbox utstyrt med hele Media Center-greien når den likevel ikke kan spille av de mest vanlige videoformatene? Rimelig bortkastet. Oh noes teh .avi!

Ikke bruk Media Center til å se videoer. Stream fra en PC med den andre avspilleren (samme som når en laster ned videoer fra Live), da kan du spille av blant annet .avi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...