Laland Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Nå som Shampoo også er moderator ville jeg selv gått i surr på om det var ham eller jeg som hadde skrevet et innlegg, hadde jeg byttet avatar. Nei - takke meg til min! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Ta en med ordentlige farger da, iharal3. Rorschach fortjener bedre enn stusselig blass blåfarge. Rider, det har du helt rett i. Jeg ser heller på avatar enn på navn, så når folk bytter blir jeg litt satt ut av spill. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg knekker sammen av at avataren til ShampooMac er en jente. Det må være den styggeste jenta jeg har sett. Grått har har hun også, ser skikkelig mandig ut. Det som virkelig var irriterende var den gangen iharal3 bestemte seg for å ha samme avatar som meg, vonde minner. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Vel, jeg har byttet et titallsganger(skammer meg litt) og folk har alltid blitt vant til den nye avataren, regner med at folk blir det nå også Jeg knekker sammen av at avataren til ShampooMac er en jente. Det må være den styggeste jenta jeg har sett. Grått har har hun også, ser skikkelig mandig ut. Det som virkelig var irriterende var den gangen iharal3 bestemte seg for å ha samme avatar som meg, vonde minner. Haha, huff^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg knekker sammen av at avataren til ShampooMac er en jente. Det må være den styggeste jenta jeg har sett. Grått har har hun også, ser skikkelig mandig ut. Hun ligner på en gutt. Noe som jo er kimen til vår disputt med Shampoo. iharal3: Jeg gjentar meg selv helt til jeg vet at du har lest det: Skaff en med ordentlige farger! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 @AltF4, det får'u jaggu gjøre sjøl. I like blue. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Blå er ikke noe galt i seg selv, men Rorschach fortjerner ordentlige farger. Da blir kjolen han har rundt hodet mye tøffere også. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 @Laland Hørte litt på Amy Diamond nå. Det var faktisk litt... bra. AltF4, ta å lag en du, så skal jeg bytte. Men blåfargen står til forumet! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Maska til Rorschach er egentlig en kjole. Ser poenget ditt, men den er litt for mørk til å egentlig passe. Og tror ikke noen ønsker å bruke avatar jeg har laget. Endret 16. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg misunner dem som har evnen til å bære kjoler rundt hodet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Når du er halvpsykopat og mangler bare en grunn (som han jo får når han kan bruke kjolen som maske) til å ta den fullt ut så funker det meste. Og holder du på å bli voldtatt vil det å gå med kjole over hodet funke veldig mye bedre enn å gå med buksa nedpå knærne. Endret 16. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hvorfor kommer Xbox utstyrt med hele Media Center-greien når den likevel ikke kan spille av de mest vanlige videoformatene? Rimelig bortkastet. Oh noes teh .avi! Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Ohh dama til shampoo kommer til å kalle seg BalsamMissTavish barnet hans vil hete SoapMacTavish og bli soldat! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Nope barnet vil hete Foam(Mac/miss)Tavish! Endret 16. august 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 @Laland Hørte litt på Amy Diamond nå. Det var faktisk litt... bra. Du gjør det riktig. Veldig riktig. Hvorfor kommer Xbox utstyrt med hele Media Center-greien når den likevel ikke kan spille av de mest vanlige videoformatene? Rimelig bortkastet. Oh noes teh .avi! Ikke bruk Media Center til å se videoer. Stream fra en PC med den andre avspilleren (samme som når en laster ned videoer fra Live), da kan du spille av blant annet .avi. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hvor finner man den, da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 "My Xbox" så blar du til video-delen. Trykk på A og velg computer; følg oppskriften. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Skal prøves, takker. \o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Æsj, nå er klokka snart så mye at den er for mye og alt er for seint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå