Laland Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Vet dere hvorfor Nøtte må være Nøtte? Fordi han er nøtt. ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Mulig en dag at nøtte blir nøtter... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hvis du skifter går vi nuts alle sammen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Mamma og pappa kan ikke PC, så jeg må hjelpe dem med å betale regninger. <_< - ^_^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Min far er programmerer. Så han kan data for å si det slik. Fram til nå har det alltid vært han som har hjulpet meg med pc-trøbbel, ikke motsatt. Han har jo jobbet og lekt med datamaskiner siden midten av 70-tallet tenker jeg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Men far er blank og jeg kan nesten ingen ting. Sammen løser vi ikke en dritt! Så, ny Alucard-avatar? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jupp. Digger Hellsing-animen. Nå er det riktig nok minst fem år siden jeg så Hellsing. Men fy fadern for en kul serie. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Ohh dama til shampoo kommer til å kalle seg BalsamMissTavish Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Ikke bytt avataren din, Nøtte. Den er nesten like rå som min. Eller, den er ganske langt unna, men relativt sett. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Ohh dama til shampoo kommer til å kalle seg BalsamMissTavish Morsomt. Men Nøtte, etter at du har vokst opp og blitt et stort tre hva skal vi da kalle deg. Og hva skal vi da kalle de eventuelle barna dine? Endret 16. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jupp. Digger Hellsing-animen. Nå er det riktig nok minst fem år siden jeg så Hellsing. Men fy fadern for en kul serie. Tror aldri jeg har hørt Snorre ta av så mye :o Pass på blodtrykket, nå! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeez som mamma varter opp meg og pappa.. oO sitter her og diller og så kommer hu inn og spør "noen som vil ha is og kaffe?" Mamma altså Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jupp. Digger Hellsing-animen. Nå er det riktig nok minst fem år siden jeg så Hellsing. Men fy fadern for en kul serie. Har faktisk første sesong på DVD. Liker den ganske godt selv, men er ingen animefan. Interessen for digre håndpistoler er større, kan du si! Ikke bytt avataren din, Nøtte. Den er nesten like rå som min. Eller, den er ganske langt unna, men relativt sett. En så pen gutt at han ser ut som en litt stygg jente? Er en eller annen her inne som har en avatar fra et Sega-spill som kom ut på tidlig '90-tall og som ble kjent fordi det hadde en utrolig dårlig engelskoversettelse. Den er rå! Husker bare ikke hvem det var... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Vet dere hvorfor Nøtte må være Nøtte? Fordi han er nøtt. Mulig en dag at nøtte blir nøtter... Hvis du skifter går vi nuts alle sammen. Men vær så snill! Disse vitsene dreper meg! De gjør meg trist! Om jeg hører en slik vits til bli jeg nøtt til å drepe meg selv! Oh wait... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) @AltF4: Du er den første i hele verden som har trodd at det er en gutt. They can't handle the leetness! ^_^ Endret 16. august 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hmm hva hadde folket sagt om jeg hadde skiftet nick og bilde Are you nuts? Husker det var flere som ble overrasket da Avataren til ShampooMacTavish kom ut av skapet som jente på forumtreffet. Eller er det en gutt? Jeg lærer meg aldri dette. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Nå har jeg fått MMS, for en teknologi! Men, jeg vet å kose meg med det siste av det siste Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Og jeg er den eneste som har rett. Haha nei, they can't handle the leetness! @AltF4: Du er den første i hele verden som har trodd at det er en gutt. They can't handle the leetness! Og jeg er den eneste som har rett. Husker det var flere som ble overrasket da Avataren til ShampooMacTavish kom ut av skapet som jente på forumtreffet. Eller er det en gutt? Jeg lærer meg aldri dette. See? Jeg er tilogmed ikke den eneste! Nei, det er denne Sega-spill avataren som er den kuleste avatraen. Bra fyr som har den også, faktisk. Haha nei, they can't handle the leetness! Endret 16. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Nå var det på tide med ny avatar! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hva, bytter man avatar? Nei hvis jeg gjorde det ville jeg ikke kjent igjen meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå