AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Deth Cult Armageddon er for meg det absolutte bunnpunktet til Dimmu Borgir, og det eneste som redder den plata i hylla mi er at den ligger i et stålbokcover som veier nesten 1 kilo Jepp, Darkthrone gir blanke, og takk og lov. Begynner å bli litt lei, men det har noe med at jeg ikke hørte på noe annet for en tid tilbake. Mayhem er Mayhem, og har faktisk Grand Deleration...,, Chimaera og Ordo som 3 av mine absolutte favoritter jeg hører på når jeg kan. Ordo holdt jeg på å bli sprø av de første gangene, med enkelte låter som var så forbanna bra men så lite "tilgjengelige" fordi lyden var så crap. Etter hvert snudde jeg helt om, og Wall of Water og Illuminate Elliminate er helt herlige å høre på. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg syns nå ihvertfall at Deconsentrate er, hva skal jeg si, interessant? Men ja, *hører på Ordo Ad Chao as we speak*, må si at Wall of Water får tommelen opp.. Er liksom litt vanskelig å sette ord på følelser her. *edit* At LOTTA reklamen spretter inn mellom Wall of Water og Deconsentrate er noe for seg selv. Endret 16. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Noen som har lyst til å spille noe? PC. Skal eta og skifte på senga, så kan vi ta noen runder med TF 2? Jepp, Deconsecrate er en av de bedre den også. Atillas vokal gjør liksom hele plata, og det er også den første Mayhemskiva jeg ikke bare tenker på hvor forbanna god Hellhammer er på batteri. Hehe ja det er litt vrient Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Er med på TF2. Kontakt meg på Steam. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Gudstjeneste er kjedeliiiiig.. Men nå er jeg iallefall hjemme, og pappa har skaffet meg avtaler til tre nye PCer! En fra en kis i kirka, og to fra søskenbarnet hans! Pappa er awesome. Kuleste personen på denne jord spør du meg! E: Glemte "jord" Endret 16. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hvis du ikke liker gudstjenester kan du vel la være å gå? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Men hvis han ikke hadde vært på gudstjenesten er det ikke sikkert han hadde fått den PC-jobben, ergo, Gud skaffet ham arbeid. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Ja faen, kanskje det er Gud jeg skal snakke med. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hvem er denne Gud? :unsure: Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Snorre: Jeg "jobber" der. Styrer teksten på sangene som kommer opp på lerretet. Men jeg er Gud evig takknemlig! Det var der jeg fikk min LG E500! Men hvis han ikke hadde vært på gudstjenesten er det ikke sikkert han hadde fått den PC-jobben, ergo, Gud skaffet ham arbeid. ^_^ Jeg skal få 3 PCer. Men du har delvis rett, som sagt. Endret 16. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Noen er heldige. Enkelte må sitte i kassa på butikken og ta imot drit fra forbanna idioter. Kommer aldri til å jobbe i kasse på butikk igjen. Men en ting har jeg nå fått ut av den ringevikar-jobben for de mange årene siden. Jeg har fått stor respekt for de som sitter i kassen og prøver derfor alltid å være hyggelig og respekterende. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Snorre: Jobba du også på butikk i sommer? Dette var min andre sommer bak kassa. Ikke så ille, men ble lei det etter noen uker. Heldigvis er de fleste kundene imøtekommende. Har også fått mer respekt for "kassadamene" etter å selv ha vært i samme situasjon. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Har nok ikke jobbet i kasse siden det ene året for omtrent to og et halvt år siden nå. Kanskje det er tre år siden. Iallefall. Kommer nok ikke til å jobbe som det igjen. Jeg antar at man må være ganske tolmodig for å kunne ha en slik jobb. Dessuten er det jo veldig repeterende arbeid. Nesten som å sitte i en typisk samlebåndsfabrikk ala Ford-fabrikken fra 30-tallet. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg jobber (deltid riktig nok) som kassamann i Norges største Ica Maxi butikk, respect meh Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 ja.. idioter må vist ha mat de også :S møtt mange folk jeg ikke trodde fantes gjennom og sitte i kassa Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Kjenner følelsen! Det mest minneverdige var vel fyren med oksygentank på ryggen med slange inn i nesa og halsen som skulle ha to pakker røyk.. xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Kjenner følelsen! Det mest minneverdige var vel fyren med oksygentank på ryggen med slange inn i nesa og halsen som skulle ha to pakker røyk.. xD Sykehuskiosk = lungekreftpasienter med pustevern som kommer ned og kjøper en 20pakning røyk. GOGO. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Mens jeg derimot, jeg er maskinist. Akkurat nå vil jeg ikke være maskinist. Jeg vil hjem, tenk. Å være kontrollør må være noe av det kjedeligste, da. Særlig tidlig på dagen når det omtrent ikke kommer noen folk. Må si jeg blir litt irritert på folk som ikke gidder å si hei til meg. De som bare stirrer tvers gjennom deg, som om du var en billettmaskin. De fleste er jo hyggelige, dog. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Kontrollør? Hvor da, sånn til eks. danskeferja? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Sjekk ut denne nye tråden min! Den er til Lockerz, en ny gratis-tjeneste! Men for å skaffe medlemskap må du ha invitasjon. Det er noen som deler ut i tråden. Inkludert meg. Noen som har lyst til å spille noe? PC. CS:S senere? Men hvis han ikke hadde vært på gudstjenesten er det ikke sikkert han hadde fått den PC-jobben, ergo, Gud skaffet ham arbeid. ^_^ Word. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå