Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Deth Cult Armageddon er for meg det absolutte bunnpunktet til Dimmu Borgir, og det eneste som redder den plata i hylla mi er at den ligger i et stålbokcover som veier nesten 1 kilo :p

 

Jepp, Darkthrone gir blanke, og takk og lov. Begynner å bli litt lei, men det har noe med at jeg ikke hørte på noe annet for en tid tilbake. Mayhem er Mayhem, og har faktisk Grand Deleration...,, Chimaera og Ordo som 3 av mine absolutte favoritter jeg hører på når jeg kan. Ordo holdt jeg på å bli sprø av de første gangene, med enkelte låter som var så forbanna bra men så lite "tilgjengelige" fordi lyden var så crap. Etter hvert snudde jeg helt om, og Wall of Water og Illuminate Elliminate er helt herlige å høre på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns nå ihvertfall at Deconsentrate er, hva skal jeg si, interessant? Men ja, *hører på Ordo Ad Chao as we speak*, må si at Wall of Water får tommelen opp..

Er liksom litt vanskelig å sette ord på følelser her. :p

 

*edit*

At LOTTA reklamen spretter inn mellom Wall of Water og Deconsentrate er noe for seg selv.

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar
Noen som har lyst til å spille noe? PC.

 

Skal eta og skifte på senga, så kan vi ta noen runder med TF 2?

 

Jepp, Deconsecrate er en av de bedre den også. Atillas vokal gjør liksom hele plata, og det er også den første Mayhemskiva jeg ikke bare tenker på hvor forbanna god Hellhammer er på batteri.

Hehe ja det er litt vrient :p

Lenke til kommentar

Snorre: Jeg "jobber" der. Styrer teksten på sangene som kommer opp på lerretet. Men jeg er Gud evig takknemlig! Det var der jeg fikk min LG E500! :D

 

Men hvis han ikke hadde vært på gudstjenesten er det ikke sikkert han hadde fått den PC-jobben, ergo, Gud skaffet ham arbeid.

 

 

^_^

Jeg skal 3 PCer. Men du har delvis rett, som sagt.

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Noen er heldige. Enkelte må sitte i kassa på butikken og ta imot drit fra forbanna idioter. Kommer aldri til å jobbe i kasse på butikk igjen. Men en ting har jeg nå fått ut av den ringevikar-jobben for de mange årene siden. Jeg har fått stor respekt for de som sitter i kassen og prøver derfor alltid å være hyggelig og respekterende. :)

Lenke til kommentar

Har nok ikke jobbet i kasse siden det ene året for omtrent to og et halvt år siden nå. Kanskje det er tre år siden. Iallefall. Kommer nok ikke til å jobbe som det igjen. Jeg antar at man må være ganske tolmodig for å kunne ha en slik jobb. Dessuten er det jo veldig repeterende arbeid. Nesten som å sitte i en typisk samlebåndsfabrikk ala Ford-fabrikken fra 30-tallet.

Lenke til kommentar

Mens jeg derimot, jeg er maskinist. Akkurat nå vil jeg ikke være maskinist. Jeg vil hjem, tenk.

 

Å være kontrollør må være noe av det kjedeligste, da. Særlig tidlig på dagen når det omtrent ikke kommer noen folk. Må si jeg blir litt irritert på folk som ikke gidder å si hei til meg. De som bare stirrer tvers gjennom deg, som om du var en billettmaskin. De fleste er jo hyggelige, dog.

Lenke til kommentar

Sjekk ut denne nye tråden min! Den er til Lockerz, en ny gratis-tjeneste! Men for å skaffe medlemskap må du ha invitasjon.

Det er noen som deler ut i tråden. Inkludert meg.

Noen som har lyst til å spille noe? PC.

CS:S senere?

Men hvis han ikke hadde vært på gudstjenesten er det ikke sikkert han hadde fått den PC-jobben, ergo, Gud skaffet ham arbeid.

 

 

^_^

Word.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...