- FuzioN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) NOT! Jeg er skikkelig glad i Laland Endret 7. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 drugiS det var litt laber stemning etter at du dro, men det ble finere og finere etterhvert . Det er bra. Og hva skjer nå? Er HCG endelig kommet ut av skapet som alien? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Bruk avatar fra et spill du liker. Det funker isåfall for meg. ^_^ Det tror jeg at jeg skal gjøre Takk for tipset! ...Når jeg tenker meg om gjorde det ikke saken stort enklere. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg fikk nettopp leksjon av min mor for å ha vært på pcen så mye denne perioden jeg har vært hjemme. Endret 7. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Googlet på litt aliens og husket på at ene fyren fra American Dad er jo en alien (de to første) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg fikk netopp leksjon av min mor for å ha vært på pcen så mye denne perioden jeg har vært hjemme. Hvor ellers skal du være? Her postes det jo i ett kjør nå, man må sitte på PC-en og holde seg oppdatert. Moren din har sikkert forståelse for det. Bare vis henne denne tråden. Endret 7. mars 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg har faktisk aldri ver noen stor LOST fan før jeg så alle etter hverandre og oppdaget hvilket mesterverk det egentlig var. Gir egentlig alt mening?! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hva med denne? Enda en genial som jeg har fått ifra Lakus. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg fikk netopp leksjon av min mor for å ha vært på pcen så mye denne perioden jeg har vært hjemme. Hvor ellers skal du være? Her postes det jo i ett kjør nå, man må sitte på PC-en og holde seg oppdatert. Moren din har sikkert forståelse for det. Bare vis henne denne tråden. hehe..hun har truet med internettfridag i morgen, jeg tror jeg stikker på hybelen. Jeg har faktisk aldri ver noen stor LOST fan før jeg så alle etter hverandre og oppdaget hvilket mesterverk det egentlig var. Gir egentlig alt mening?! Faktisk Endret 7. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja. Lost gir mening om du legger litt arbeid i å forstå det. Nydelig serie med en fantastisk mystisk historie. Forresten: Kongen av alle Aliens! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hva med denne? Enda en genial som jeg har fått ifra Lakus. Tror ikke det er deg. Litt for sykt liksom. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Aliens: EDIT: OMGWTFBBQ, de ble litt store! :o Endret 7. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hade vært utrolig spennende om vi engang kunne blitt kontaktet av en annen sivilasjon. Håper jeg lever den dagen det skjer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Googlet på litt aliens og husket på at ene fyren fra American Dad er jo en alien (de to første) Who ate all the pecan sandys? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå