Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk. Jeg kommer hjem fra fest og jeg er helt alene her på forumet. Hvorfor ligger dere og sover klokken halv 7 om natta. :)

 

AltF4: Jeg gir deg herved det ansvaret å gi meg kommentarer jeg kan si meg enig i når jeg står opp og har sett United kamp. Iverksett!

 

Tilleggs notis: Ja jeg er full. And I'm lovin' every minute of it.

 

edit: Når jeg var ute i Trondheim ikveld så så jeg en tigger komme gående inn i kebab-shappa der jeg ventet på at mine kompiser skulle ordne seg mat. Han passerte meg og gikk mot den andre delen av butikken først, men ingen av dem enset han en gang. Så husket jeg at jeg hadde noen kroner i jakka mi. Så jeg tok dem fram og slengte dem i koppen hans når han kom gående i min retning. Øynene hans lyst opp når han så at jeg hadde gitt han 13 kroner, og han tok meg i hånda. Skal dog sies at jeg med en gang tenkte: "Jeg må unngå å bruke den hånda fram til jeg kommer meg til en vask der jeg kan vaske av meg diverse bakterier", men det føltes godt å kunne hjelpe de trengende.

 

Er ikke så vant med tiggere der jeg kommer fra. Så det er sikkert første og siste gang, men det føltes allikevel godt å kunne bidra.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...