Gal_ape Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Jeg har aldri møtt Eplefe IRL, I swear to God. Broren min derimot (eller?) @Nøtte Præhæ Har vært der selv et par ganger denne uka allerede selv, så no harm done ^^ Endret 15. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Jeg har aldri møtt Eplefe IRL, I swear to God. Broren min derimot (eller?) @Nøtte Præhæ Har vært der selv et par ganger denne uka allerede selv, så no harm done ^^ Mads var i Bergen hos meg på nyttårsaften i fjor, han. ^_^Fikk smake skikkelig whisky hos pappa, og ellers satt vi og chillet i sofaen og snakket om diverse. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Ohhh hysh ikke si noe om whisky! Kan ikke starte på det og! Edit: Må få fiksa O-ene nå... Endret 15. august 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Huff nei, spritfylla har en lei tendens til å ende fort når man først er i gang -_- Endret 15. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Nja kan holde på i et par dager om jeg først starter... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Litt sånn "heisann, det eneste jeg vet hvor er er panna mi"-fyll. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Er jo gøy det og da *gleder seg til første helga som student* Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Jeg blir mer sånn at jeg blir med på det meste i grunn... I hvertfall av sprit. Da kan du bare ta meg hånde og leie meg rundt omkring Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Nei, vet du at det fikser jeg ikke. Tar heller en sekspakning med øl, da er jeg god og full hvis ejg starter i riktig humør. Har en infernalsk forbrenning så jeg blir forbanna fort full. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) @nøtte Husker det var ei jente som fortalte meg at hu ble sånn av sprit Endret 15. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Nei, vet du at det fikser jeg ikke. Tar heller en sekspakning med øl, da er jeg god og full hvis ejg starter i riktig humør. Har en infernalsk forbrenning så jeg blir forbanna fort full. Ahhh da er vi to... Billig fyll på oss da! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Jepp! Men forbanna pinling når velkomstdrinken er sterke enn jeg tror og blir stånde nær en vegg for å ikke falle over ende Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 en sixpack + noe sprit med 35%++ gjør alltid susen! Er enda billigere fyll om dere tar harryferja og kjøper en liter med finsk 60% til under 200kr! Anbefales Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Jeg dør nesten når jeg drikker sprit ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Ser for meg Laland spiller CSS: Dø, du-som-stjeler-korn-fra-åkeren-vår! Dø, du-som-fyllte-matskålen-til-katten-min-med-bæsj! ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Er med på den jeg AltF4! Sist jeg var i dannmark med noen venner husker jeg at jeg satt i baren på vei til danmark og gikk i land i Norge... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Men Lakus, det er jo ikke så rart med tanke på at du er høy og tynn Menne har en kompis som er 201cm og veier rundt en 80kg. Og han kan drikke som en kamel uten at han merker noe særlig.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) en sixpack + noe sprit med 35%++ gjør alltid susen! Er enda billigere fyll om dere tar harryferja og kjøper en liter med finsk 60% til under 200kr! Anbefales Haha gjorde det i fjor med svoger'n min. Men vi hadde jo ikke noe glass så vi tok de glassene som sto ved vasken på badet på lugaren - og når vi kom til baren fikk vi streng beskjed om at det var ikke lov, så svoger'n min stappa to vanlige glass som sto på bordet vi satte oss på ned i sokka sine. Med rørepinner. Klirr klirr klirr hele veien til lugaren. Full som jeg var klarte jeg ikke stoppe å le. Men vi fikk da glass ^_^ Høy og tynn er det fler av oss som er! Jeg er 1.80 og veier 57 kg hehe. BMI (som jo strengt talt er en misvisende skala) på kraftig undervekitg Endret 15. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Oi jeg og er undervektig... 1,75 og 57 kg Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Du er undervektig indeed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå