AltF4 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 And thy love has been spread Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Awesome. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Vel damene klager ikke så da bryr jeg meg lite om størrelsen... Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Har fortsatt 11 Pils igjen pluss en del annet å drikke på... @AltF4 Eller noen bra damer i nærheten eller i Oslo som er interesert i meg... ÆSj, jeg har null pils ! H A T Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Er ikke størrelsen det kommer an på, det er meter pr. sekund Lenke til kommentar
Safir Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Yay ny trynelapp venn! Ich been lyklich! OMG OMG. Vil du være venn med meg? Q.Q... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Selvfølgelig! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Jeg driver å setter sammen en ny datamaskin, som i hovedsak skal fungere som workstation for 3D, film, lyd/musikkproduksjon og videoproduksjon. Har valgt å ta en ferdig pc fra komplett, og heller "tweake" litt, ergo slenge på deler til rundt 1500 ekstra. Her er en liste over komponentene jeg har tenkt meg: Skjul ASUS P5Q SE2, P45, Socket-775 Intel Core™ 2 Quad Q9550 2.83GHz Socket PNY Quadro FX 370, 256MB DDR2 64-bit, Samsung DVD±RW burner, SH-S223B Corsair Powersupply 550W Black, ATX/EPS, Corsair TWIN2X PC6400 DDR2 4GB KIT CL5 Seagate Barracuda 7200.11 500GB Operativsystem ol. trenger jeg ikke tenke på, liker å farte rundt på seilskip og kjenne lukten av saltvann bore seg inn i nesa Vet at dette kanskje blir litt for seriøs prat for SO1, men wth, føler det er så mange andre "hjelp meg å bygge pc" tråder ute å går at jeg heller satser på litt direkte feedback fra forumets mest aktive sted *edit* Show your self Eeeeeemiiiiiiiiiiil *lønneberget* Endret 15. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Spør HCG hvordan det har gått Vel, kan ikke hjelpe deg. Jeg ga opp etter to dager med forsøksvis forståelse av datalinguistikk og ga faen og blåste 16 000 på pc, tastatur, mus, ny skjerm og tilkobling til det trådløse nettverket. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Det er for seriøst. Nekter å svare. Neida, ser finfint ut det. Ville ventet med å bestille til jeg ser på den imorgen, though.. Spør Nøtte. ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Joda kjøp! Kanskje et bedre lydkort? Endret 15. august 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) ga faen og blåste 16 000 på pc, tastatur, mus, ny skjerm og tilkobling til det trådløse nettverket. Det er akkurat det jeg har mest lyst til, men blir sure penger å måtte betale ned i form av delbetaling med effektiv rente på hva da.. 10% eller noe? Hadde evt. blitt en iMac 24" Joda kjøp! Kanskje et bedre lydkort? Jah, tenker på det, men funker det greit med et "extreme gamer" lydkort da.. eller må jeg punge ut med noe mer musikkrettet, ala lydkort fra en keyboardprodusent ala M-Audio? P: eller noe sånt noe *Edit* Ble mye omskriving her ja.. Endret 15. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Må ha miksebrd også! Og en Mic!!! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) ætt Monkey-man: Fader så lik du er bror din. Tvillinger? Endret 15. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 ætt Monkey-man: Fader så lik du er bror din. Tvillinger? Enegga Hjelper at han har meterlangt hår da, og ring i nesa ect xD @Nøtte: Har en standard stereomic, som jeg tipper er nok for amatørbruk fremover. Miksebord tror jeg ikke at jeg trenger tenke på egentlig, det meste av miksinga går i Cubase, evt det programmet jeg velger meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 ætt Monkey-man: Fader så lik du er bror din. Tvillinger?Ja, det er de. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Heisann folkens. Jeg har vært og seilet store deler av dagen i dag (siste dag NM,) men det var så dritkjedelig og det gikk så dritelendig at jeg ikke orker å fortelle noe. Ellers har jeg spilt to kamper Heroes of Newerth, jeg har spist indisk middag (laget av mamma, en inder og en venninne av mamma) og jeg har spist is med masse o'boy. Det er vel det jeg har gjort i dag, og jeg sto opp klokka 7 >_< Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Hehe, ja det ante meg! Now caary on with your pc. I shall be lurking tryneboka som more ^_^ Hah! and I do believe i found the Applehvafaenerfepåengelskigjen? as well. Endret 15. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 ætt Monkey-man: Fader så lik du er bror din. Tvillinger? Enegga Hjelper at han har meterlangt hår da, og ring i nesa ect xD @Nøtte: Har en standard stereomic, som jeg tipper er nok for amatørbruk fremover. Miksebord tror jeg ikke at jeg trenger tenke på egentlig, det meste av miksinga går i Cubase, evt det programmet jeg velger meg. Ikke hør på hva jeg har å si egentlig! Hehehehe jeg bare snakker tull i grunn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå