Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har endelig somlet meg til å kjøpe gave til en venninne av meg som er superkawaii J-rock pewpew i klesstilen. Så nå har jeg sydd et miniskjørt kombinert med leggvarmere med beltespenner og malplasserte nagler og kjøpt en ytterjakke med katteører til henne. Er tilogmed trenchcoat. Jeg bør bli elsket. 8D

Lenke til kommentar
Beklager at jeg kommer med en sen kommentar Benny. For det første har du awesome dialekt! Og den server kan du vekke naboene med.... Trodde det var bråket fra strømforyningen du mente i bynnelsen. Det er en grunn til at folk ikke sover på "server rommet".

Tenkte å ha serveren på rommet, men nå er jeg ikke sikker lengre.. :lol:

Kan slå den på om morgenen kanskje, og slå den av når jeg legger meg. Trenger den jo ikke når jeg sover.

Lenke til kommentar
Jeg har endelig somlet meg til å kjøpe gave til en venninne av meg som er superkawaii J-rock pewpew i klesstilen. Så nå har jeg sydd et miniskjørt kombinert med leggvarmere med beltespenner og malplasserte nagler og kjøpt en ytterjakke med katteører til henne. Er tilogmed trenchcoat. Jeg bør bli elsket. 8D

Kunne du laget en versjon til meg så hadde jeg elsket deg.

188 cm, 78 kg. Tar du visa?

Lenke til kommentar
Kawaii = cute, j-rock = japanese rock. Hello Kitty meets Suicide Girls? ^_^
Omtrent. Hun er SUPERSØT. Men faen så sær. 8D

Hun mener forøvrig at "kawaii/decora" er en egen stil, og hun er mer visual kei/j-rock, så jeg fikk smekk for å kalle henne kawaii.

Jeg har endelig somlet meg til å kjøpe gave til en venninne av meg som er superkawaii J-rock pewpew i klesstilen. Så nå har jeg sydd et miniskjørt kombinert med leggvarmere med beltespenner og malplasserte nagler og kjøpt en ytterjakke med katteører til henne. Er tilogmed trenchcoat. Jeg bør bli elsket. 8D

Kunne du laget en versjon til meg så hadde jeg elsket deg.

188 cm, 78 kg. Tar du visa?

Bzzt. Vil du ha et miniskjørt?
Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om så er jo vinteren like om hjørnet. Hadde kanskje ikke vært passende med miniskjørt da.
Er vel det man bruker strømpebukse til. Men er ikke du mann? Ikke at jeg egentlig har noe i mot menn som bruker miniskjørt, jeg er bare fascinert. Og jeg lovet henne egentlig at det skulle være OOAK, men hvis du gir meg en uke skal jeg rydde skapet mitt, finner garantert noe i samme stilen. Jeg -har- forresten en visual kei-mannesak liggende hjemme som jeg vil bli kvitt. 8D
Lenke til kommentar
Er vel det man bruker strømpebukse til. Men er ikke du mann? Ikke at jeg egentlig har noe i mot menn som bruker miniskjørt, jeg er bare fascinert. Og jeg lovet henne egentlig at det skulle være OOAK, men hvis du gir meg en uke skal jeg rydde skapet mitt, finner garantert noe i samme stilen. Jeg -har- forresten en visual kei-mannesak liggende hjemme som jeg vil bli kvitt. 8D

Jeg får tenke over det. Skal drikke ikveld, så det er mulig du får en pm fra meg senere ikveld. ;)

 

Nei da kan du jo bli kald på det du tenker med når du sikler på damene mine dry.gif

Haha. Harley Quinn med Jæren-dialekt :) Let the competition begin.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
Nei da kan du jo bli kald på det du tenker med når du sikler på damene mine dry.gif

Haha. Harley Quinn med Jæren-dialekt :) Let the competition begin.

 

Noe som ville vært enda hottere er om hun hade hatt dialekten til hu dama som var programleder for Schrödringer Katt før.

 

Har vi ikke siklesmiley her på forumet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...