Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke alle fiberlinjen lik opp/ned?

 

jævla dritt live. JEg tok nå recover gamertag, siden sist jeg var online, var det i Spania. selvfølgelig får jeg ingen av prototype achievementsene (rundt 650), savegamen fra rock band 2 som jeg har spilt på i hele dag er sletta. Hva faen er det for noe? jøvla drirtt..

Du var vel ikke på nett før du tok recover og etter du hadde spilt da. Skjedd med meg før og, men det er en menneskelig feil.

Jegt fikk ikke logget inn fordi jeg måtte ta recovery. Men var ikke på nett etter at jeg fikk Prototype. Det som er merkelig er at prototype savegamen fortsatt ligger der. Hvis jeg starter spillet, vil jeg få alle achievementsene da?

Det sier seg jo selv at du ikke vil få de achievementsene som du ikke har synkronisert med Xbox Live. Man må alltid huske å synke med Live før man recoverer om man ønsker å beholde poengene sine. Jeg vill nok ikke holdt pusten for å se om jeg fikktilbake achievementsene heller. Jeg vet at noen spill gir deg dem når du booter de opp gjennom, men jeg har erfart at det er de færreste. Jeg mistet 650 poeng i The Orange Box som det ikke er mulig å ta om igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...