Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om jeg skal filme? Jeg tror ikke jeg har nok plass på PCen til det, men Athene skal sikkert legge ut videoen på YouTube igjen.

 

Ok. Men det er som regel mer spennende å se slike vidoer fra folk som er med, og ikke bare lederen hehe.

 

Er enig med AltF4 angående kvinnfolk med slik dialekt. Grrr..
Skjer med at du skal sikle på alle damene mine i dag? :p
Lenke til kommentar
God damn, ikke kommenter dialekten min. :p

Blir bare flau, og det kan Laland bekrefte!

 

Ikke deg jeg blir hypp på da. Du er litt for ung for meg. Ikke ta det ille opp, men jeg liker deg bare som venn. Gitt meg avatar og greier.

 

Haha. Jeg vet ikke. Samme smak sikkert, I don't know. Det har kommet mange smarte kommentarer fra deg i dag.

 

Ikke umulig! Haha takk for det ^_^

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Skulle ønske jeg hadde dialekt, ordentlig trøndersk eller noe hadde vært fint. Oslosk (?) er så kjedelig.

 

Harley Quinn.. rawr..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
God damn, ikke kommenter dialekten min. :p

Blir bare flau, og det kan Laland bekrefte!

Det kan jeg bekrefte, men jeg skjønner ikke hvorfor. Du ser det jo selv her - folk blir jo heltente!

Det er flaut dammit.. Jeg skulle bare vise dere serveren min, og så begynner alle å snakke om dialekten min. Jeg syntes at Lakus-dialekt (bokmål-aktig ting?) er digg, siden den er så annerledes. B)

 

God damn, ikke kommenter dialekten min. :p

Blir bare flau, og det kan Laland bekrefte!

 

Ikke deg jeg blir hypp på da. Du er litt for ung for meg. Ikke ta det ille opp, men jeg liker deg bare som venn. Gitt meg avatar og greier.

Takk og lov! :lol:

 

Edit: Oslosk var det! Lakus-dialekt er Oslosk! Takk, Atsjonas.

Endret av Benny
Lenke til kommentar
Har ikke alle fiberlinjen lik opp/ned?

 

jævla dritt live. JEg tok nå recover gamertag, siden sist jeg var online, var det i Spania. selvfølgelig får jeg ingen av prototype achievementsene (rundt 650), savegamen fra rock band 2 som jeg har spilt på i hele dag er sletta. Hva faen er det for noe? jøvla drirtt..

Du var vel ikke på nett før du tok recover og etter du hadde spilt da. Skjedd med meg før og, men det er en menneskelig feil.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Har ikke alle fiberlinjen lik opp/ned?

 

jævla dritt live. JEg tok nå recover gamertag, siden sist jeg var online, var det i Spania. selvfølgelig får jeg ingen av prototype achievementsene (rundt 650), savegamen fra rock band 2 som jeg har spilt på i hele dag er sletta. Hva faen er det for noe? jøvla drirtt..

Du var vel ikke på nett før du tok recover og etter du hadde spilt da. Skjedd med meg før og, men det er en menneskelig feil.

Jegt fikk ikke logget inn fordi jeg måtte ta recovery. Men var ikke på nett etter at jeg fikk Prototype. Det som er merkelig er at prototype savegamen fortsatt ligger der. Hvis jeg starter spillet, vil jeg få alle achievementsene da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...