kaffebryggare Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det er da mer bønder her enn i Kragerø! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Men det er mer Kragerø her enn bønder hos deg, så ta den. Potetinnhøstingen begynner i høstferien, så det blir ikke en uke med fryd og gammen. Tvert imot. Det er hardt arbeid! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kan man ikke ha en liten og/å feil i chatte tråden i et nerdeforum? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Potetinnhøsting er kjedeliiig.. Men det å forhøste, det er nice, spesielt å kjøre frem og tilbake til gården med høy. Endret 15. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Kan man ikke ha en liten og/å feil i chatte tråden i et nerdeforum? Det er litt tragisk å utnevne seg selv som forumets språkpoliti og rette på skrivefeil. Hvis noen skriver helt uforståelig, kan det være greit å si ifra. Men å rette på sånne feil skaper bare dårlig stemning. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg begynner på tirsdag/onsdag Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Flinke Spotify. Nå tenkte jeg "Nå vil jeg høre "Any Way You Want It", så kommer den på. Jeg liker random shuffle. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Arghhhhh... jeg har lyst til å bitche. Skriv noe offensivt, noen! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Min nye avatar, hvordan er den? Innmari stilig. Enig med AltF4 der. Selv om jeg kommer til å savne den gamle. Thank you. Og jeg går på samme skole som Ateuz, det er litt artig! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Vent litt. Nå som jeg skjønte avataren din er den ikke stilig lenger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Priatkopiering har kommet for å bli! DONT FIGHT IT!! Endret 15. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Priatkopiering har kommet for å bli! DONT FIGHT IT!! 1 + Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det var jo ikke akkurat noe nytt da..? Anywho, frokost i dag: enten bakt potet , eller brødskive med rekesalat.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Go brødskive med lett ost. Klarer ikke å spise det, av en merkelig grunn.. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 LETT ost??? Er ikke rart at du ikke klarer og spise det... Er skeptisk til alle lett produkter.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Priatkopiering har kommet for å bli! DONT FIGHT IT!! Så du støtter ulovlig nedlasting men ikke den lovlige? Jeg bare tenker siden det er det piratkopiering er, ulovlig nedlasting av spill, film og musikk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 LETT ost??? Er ikke rart at du ikke klarer og spise det... Er skeptisk til alle lett produkter.. Det er det beste vi har, er smøreost. namnam. Priatkopiering har kommet for å bli! DONT FIGHT IT!! Så du støtter ulovlig nedlasting men ikke den lovlige? Jeg bare tenker siden det er det piratkopiering er, ulovlig nedlasting av spill, film og musikk. Jeg vil at det skal bli enklere og billigere å få tak i filmer og musikk, og dermed tyr jeg til nedlastning. Så støtter vel både ulovlig og lovlig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Hva med spill? Som en følge av ulovlig nedlasting lastes jo også spill ned ulovlig? Eller mener du at nedlasting av spill er mer alvorlig enn av film og musikk? Så du tyr til ulovlig nedlasting som en slags demonstrasjon? At film, musikk og spill burde bli (i en sunn viss grad ) billigere er jeg enig i, men slik er så altså Norges lover og momser. Spill, film og musikk har alltid vært relativt dyrt i Norge, men folk har klart seg alldeles fint (det var jo til og med kassett-kopiering som var hipt i mine yngre dager), så bare fordi man nå har midler til å stjele spill,film og musikk uten å måtte gjøre det fysiskt, så kjemper plutselig alle en slags "Robin Hood" kamp? Jaja, folk får demonstrere på måten de føler er riktig, selv om jeg personlig er sterkt uenig i både argumenter og gjøremåte. Endret 15. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå