Kiro Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Sanakket vi om foreldre her i sted, begge mine er 40. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Leste sikkert sammma artiklen som deg om den i Telemark med dårlige forhold, men siden vi er så heldige å bo i Norge tror jeg mattilsynet avdekker slike feil og mangler relativt kjapt. Det er vel rimelig naivt å tro at dette er et engangstilfelle, i en næring som er notorisk nettopp for manglende eller ikke-eksisterende standarder. That said, jeg har ingen sterke følelser når det gjelder oppdrett, enten det er til slakting eller pels. Så lenge kjøttet er velsmakende (eller pelsen ... fluffy?), er det all good. Men ikke faen om jeg hadde svimet rundt i pelsfarmlukt hele dagen for 70 kroner timen. Til sammenligning da: Sukkerindustrien driver slaveri, barnearbeid, forsøpler noe ENORMT og er veldig miljøskadelig. Lar dere være å spise sukker fordet? Nei! Vi er storforbrukere og finansierer uskikkelig og jævlig arbeidskraft rundt i hele verden, Eplefe, Zealuu og jeg. Såfremt man får avdekket disse feilene inne i Norge så er jeg fornøyd, og jeg stoler på mattilsynet her. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Neh så Seinfeld sesongene for ikke så lenge siden så orker ikke se dem igjen nå. Og den videoen din var litt kort Laland, er grenser for hvor mange ganger jeg klarer å se den. ^_^ Nei er i humør for å hjelpe noen, tror jeg skal fikse den datamaskinen jeg lovte å reparere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 ASO vitsing pågang, dør av latter! Hvor mange mennesker får man plass til inne i et tre? Svar: En hel stamme. To ballonger svevde over ørkenen, så sa den ene ballongen til den andre: - Pass deg for katkussen! - Hvilken kaktuuuuuuusssssss??? Det var to sitroner som gikk over en vei. Plutselig ble den ene påkjørt, da sa den andre: - Er du sur eller? Hvorfor kan ikke jeg ringe når ananas ringer i juice? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) 4000w i hagen, hvis folk er i Drammen imorgen se etter skylight:) det er der festen er! Det er bryllup her imorgen, tror det blir syke saker.. Regn blir det også, så det blir sikkert sølete og jævli Endret 14. august 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hvorfor kan ikke jeg bite når.. tunfisk biter i olje? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Hvorfor kan ikke jeg reke når chili reker i olje? Ed:Leif Endret 14. august 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er det sånne vitser ute og går. Da må man jo bidra. Hva er verdens tynneste folkeslag? Svar: Sylindere. Hvorfor flyttet nordmannen tilbake til Norge? Svar: Fordi han var så glad i Norsk Edamer. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jøsses. Jeg vil skrive noe. Men vet ikke hva. Derfor skriver jeg dette. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hvilken grønnsak er den lateste grønnsaken? Svar: Salat. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hva er Kenyas Nasjonalrett? Ingenting (ok, den var litt stygg) Forskjellen på ein erigert penis og oppvasken? Oppvasken kan stå til i mårra Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Kan vi slutte med disse vitsene? Jeg blir rent dårlig her.. Overtrøtt+dårlige vitser=tårer i øynene. Med denne sangen i bakgrunnen. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Why did the farmer throw the pig out of the window? Cause he wanted to see if swine flu. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Nå legger jeg meg. God natt! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Jeg skal kose meg med litt Dirt ^^ *edit* Åh inni helve*e så fort den hillclimb bilen kjørte da :o Endret 15. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Skal nyte noen knekkebrød med gulost før jeg legger meg. God natt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Gran Torino var latterlig mye bedre enn jeg hadde forventet. Fredagens Penny Arcade: whhhoooom skizzt Den var genial! Skal nyte noen knekkebrød med gulost før jeg legger meg. God natt. Flink gutt! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvis 10 brukere sier at Laland skal stå opp igjen, gjør han det. Da skal jeg eller Marthe ringe han. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Skal nyte noen knekkebrød med kvitost før jeg legger meg. God natt. Fixd Endret 15. august 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Holder med iharal på den der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå