Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leste sikkert sammma artiklen som deg om den i Telemark med dårlige forhold, men siden vi er så heldige å bo i Norge tror jeg mattilsynet avdekker slike feil og mangler relativt kjapt.

 

Det er vel rimelig naivt å tro at dette er et engangstilfelle, i en næring som er notorisk nettopp for manglende eller ikke-eksisterende standarder. That said, jeg har ingen sterke følelser når det gjelder oppdrett, enten det er til slakting eller pels. Så lenge kjøttet er velsmakende (eller pelsen ... fluffy?), er det all good. Men ikke faen om jeg hadde svimet rundt i pelsfarmlukt hele dagen for 70 kroner timen.

 

Til sammenligning da: Sukkerindustrien driver slaveri, barnearbeid, forsøpler noe ENORMT og er veldig miljøskadelig. Lar dere være å spise sukker fordet? Nei! Vi er storforbrukere og finansierer uskikkelig og jævlig arbeidskraft rundt i hele verden, Eplefe, Zealuu og jeg. Såfremt man får avdekket disse feilene inne i Norge så er jeg fornøyd, og jeg stoler på mattilsynet her.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

ASO vitsing pågang, dør av latter!

 

Hvor mange mennesker får man plass til inne i et tre?

Svar: En hel stamme.

 

To ballonger svevde over ørkenen, så sa den ene ballongen til den andre:

- Pass deg for katkussen!

- Hvilken kaktuuuuuuusssssss???

 

Det var to sitroner som gikk over en vei. Plutselig ble den ene påkjørt, da sa den andre:

- Er du sur eller?

 

Hvorfor kan ikke jeg ringe når ananas ringer i juice?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...