Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan ikke bare si sånnt uten å utdype. Du er herved pliktig til å fortelle. :)

Haha, greit nok. Det var siste kvelden i Reykjavik. Jeg var på et kjøpesenter og det var en syyyyyyyyyyykt(sykt) fin jente der. Uten å tenke særlig gikk jeg bare bort til henne og sa: "Do you want to have sex with me?" Hun så bare rart på meg(noe som er forståelig) og gikk bort.

Lenke til kommentar

Ratatouille er fantastisk!

Uansett, jeg må nok si at The Hunter ikke er et spill for meg. Jeg lastet ned i går og greier, og når jeg endelig fikk fyrt det opp i dag (etter jeg kom hjem fra seilinga) skjønte jeg først lite. Så begynte jeg jo selvfølgelig å lese litt rundt om kring og fant ut at jeg hadde et oppdrag. Jeg gikk i kanskje ti minutter (og holder på å drepe meg selv på grunn av at det går så sinnsykt sakte) før jeg finner ut at det finnes en knapp for å løpe.

"Endelig!" tenker jeg, men i det sekundet jeg trykker på løpeknappen spretter en diger hjort elns ut fra en busk og sprinter bortover.

Jeg trykker manisk på knappen for å få opp snipern, men siden alt går så jævlig treigt rekker jeg ikke å få opp våpenet før hjorten er borte. Jeg så heldigvis hvilken vei den løp, men, det hjalp ikke stort. Etter ytterlige 20 minutter ga jeg opp hele driten.

Meh.

Men, nå er det på tide å legge seg. Jeg har en siste dag med seiling foran meg i morgen og satser på å gruse alle andre ;)

@iHaral: Haha :D Du turte i alle fall å bruke den eneste sjangsen du hadde.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Det var en gang en elg som gikk over en elv. Da ble han rein. Så var det en jeger som så dyret og tenkte sånt kjøtt er sikkert rådyrt! Jegeren tok fram rifla, og da var det hjort!

Pwned :o

Edit: Det er nevnt fire forskjellige "elgedyr" i teksten, I iz pro!

Endret av Error
Lenke til kommentar
Det var en gang en elg som gikk over en elv. Da ble han rein. Så var det en jeger som så dyret og tenkte sånt kjøtt er sikkert rådyrt! Jegeren tok fram rifla, og da var det hjort!

Pwned :o

Edit: Det er nevnt fire forskjellige "elgedyr" i teksten, I iz pro!

Du.. er min helt. Jeg lover deg det.

Lenke til kommentar
Tror vi to hadde vært et godt team iharal3. Jeg er nemlig elendig på å være direkte og bare gå bort til noen (spesielt av det motsatte kjønn). Du kunne hjulpet meg med å starte en samtale og jeg kunne hjulpet deg med å fortsette den. ^_^

Dinn en mellomting mellom det å bare glane og det å gå bort å si man vil ha sex davettu:) Perf!

Lenke til kommentar
Istid (1) er også en slager av de virkelig få på norsk. Enkelte filmer passer veldig bra med norske stemmer!

Problemet er at i våre dager har de animerte filmene blitt så fine at det ser rart ut med norske stemmer. Munnen beveger seg merkelig i forhold.

Tror vi to hadde vært et godt team iharal3. Jeg er nemlig elendig på å være direkte og bare gå bort til noen (spesielt av det motsatte kjønn). Du kunne hjulpet meg med å starte en samtale og jeg kunne hjulpet deg med å fortsette den. ^_^

Iharal3 virker som en røver til å starte samtaler, ja.

Lenke til kommentar

Iharal3 virker som en røver til å starte samtaler, ja.

Which reminds me off:

Xbox 360

* iharal3 has joined the Xbox LIVE party

iharal3: YO FUCKFACES!

Laland: Vær litt høflig

* iharal3 was kicked by Laland

* iharal3 has joined the Xbox LIVE party

iharal3: Hei, det er sånn jeg er! Jeg er alltid ærlig. Æ kan itj lyg.

*stillhet*

iharal3: Faen, Kragerø er et jævla høl. Det er bare Erik og Laland som bor der.

* iharal3 was kicked by Laland

Tror vi hadde en sånn samtale en gang, jeg liker å snakke fra levra :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...