kaffebryggare Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Jeg har klippet to stykk plener. Der har du den for å trekke forhastede slutninger. ^_^ E: Og jeg støtter ikke pelsfarmer. Det er bare det at jeg trenger penger. Endret 14. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Datteren til broren min vil tydeligvis at onkel Sigurd skal legge henne. Så da må jeg jo stille opp. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Toy Story var utrolig bra. Er ikke noe særlig begeistret for de nye "moderne" animasjonsfilmene, med unntak av enkelte hederlige bidrag som f.eks WALL-E som blåser liv i en sjanger som har vært i en nedadgående trend etter at datamaskinene og deres 3Dgenerering kom på banene. Synes alt blir så upersonlig. Nei gi meg heller klassiske Disneyfilmer som The Lion King så er jeg en glad mann. Når det kommer til TLK er det ingen over, ingen ved siden og ingen nærmere enn 10 lysår. E: @drugiS: Been there, done that, ganger 16 Endret 14. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Toy Story 1 og 2 er geniale. Jeg syns ikke The Incerdibles er så sterkt egentlig. Den har sine stunder, men den er litt for forutsigbar. Jackson gjør som vanlig en helt overlegen prestasjon. Løvenes Konge er også innmari god. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Så merkelig. Synes det er svært laber aktivitet her til å være starten på helga. Finnes det virkelig noe annet å gjøre enn å henge her? :o Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Disney hadde virkelig sin storhetstid på 90-tallet. Alle de beste filmene fra Disney ble laget da. Endret 14. august 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Så merkelig. Synes det er svært laber aktivitet her til å være starten på helga. Finnes det virkelig noe annet å gjøre enn å henge her? :o HCG har funnet ut at det går ann å lese bøker... :-/ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Sitter litt og mumler manisk for meg selv nå pga slutten på splosion man blåste det meste av hjernen min til Narnia. Endret 14. august 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Men det er jo fullt mulig å lese bøker samtidig som man henger på forumet. Det gjør jeg ofte. @Gormers: Hils Aslan fra meg da. Disney hadde virkelig sin storhetstid på 90-tallet. Alle de beste filmene fra Disney ble laget da. Indeed. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Tjent 175 kroner på 4 timers jobb i dag.... <_<Hah. Jeg tjener 117,95,- per time. Der har du den for å støtte pelsfarmer. Jeg tjente 119,33kr i timen rett før ferien og nå 51 kr/t. Svarte jobber gir 150 kr/t. Så merkelig. Synes det er svært laber aktivitet her til å være starten på helga. Finnes det virkelig noe annet å gjøre enn å henge her? :o Jeg sitter iallefall i et rekkehus uten nett og må surfe på telefonen. Gidder ikke skrive like mye da. Blir som regel kun der jeg tror jeg vet hva jeg prater om Og btw: Løvenes Konge (på norsk ja!)knuser alt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Istid (1) er også en slager av de virkelig få på norsk. Enkelte filmer passer veldig bra med norske stemmer! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 @Gormers: Hils Aslan fra meg da. Å han.., han er ribbemat han. Se den smakebiten på slutten her så vil alt gi mening... ... eller ikke. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Når det kommer til pixar... så vil jeg si toy story 1 og 2, og oppdrag nemo er blandt de beste. Wall-e og monsterbedriften deretter, og så.. tja de utrolige og den maurfilmen, og så biler. Gleder meg til å se "up" eller hva den heter, og ratatouille en gang i framtiden. Endret 14. august 2009 av Gormers Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Må si... Toy Story 2, Monsterbedriften og Wall-E. Men nå skal jeg se Gran Torino Snakkes! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Ingen som har nevnt "Cars", som i mine øyner er den beste filmen fra Disney/Pixar. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Da var jeg tilbake fra Island! Ganske fascinerende land. Lavastein, vulkaner, geysirer, sprekker i jorda og varme kilder. I wanna go back!!!1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Jo, jeg nevnte den.. og likte den ikke noe særlig Mer Splosion man stuff edit: Nais iharal Har lyst til å dra dit selv. Endret 14. august 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Da var jeg tilbake fra Island! Ganske fascinerende land. Lavastein, vulkaner, geysirer, sprekker i jorda og varme kilder. I wanna go back!!!1 Helt enig. Elsker alt ved det landet, naturen, kulturen, språket og ikke minst innbyggerne av det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Da var jeg tilbake fra Island! Ganske fascinerende land. Lavastein, vulkaner, geysirer, sprekker i jorda og varme kilder. I wanna go back!!!1 Helt enig. Elsker alt ved det landet, naturen, kulturen, språket og ikke minst innbyggerne av det motsatte kjønn. Haha, huff. Det minner meg på noe jeg gjorde i går.. nei, faen. Det var jævlig flaut Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) teee-heee^^ Si det, jeg gav deg CoD 5 map pack for free, husker du? Endret 14. august 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå