Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Toy Story var utrolig bra. Er ikke noe særlig begeistret for de nye "moderne" animasjonsfilmene, med unntak av enkelte hederlige bidrag som f.eks WALL-E som blåser liv i en sjanger som har vært i en nedadgående trend etter at datamaskinene og deres 3Dgenerering kom på banene. Synes alt blir så upersonlig. Nei gi meg heller klassiske Disneyfilmer som The Lion King så er jeg en glad mann. Når det kommer til TLK er det ingen over, ingen ved siden og ingen nærmere enn 10 lysår. :)

 

E: @drugiS: Been there, done that, ganger 16 ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Tjent 175 kroner på 4 timers jobb i dag.... <_<
Hah. Jeg tjener 117,95,- per time. Der har du den for å støtte pelsfarmer. :)

Jeg tjente 119,33kr i timen rett før ferien og nå 51 kr/t. Svarte jobber gir 150 kr/t.

 

Så merkelig. Synes det er svært laber aktivitet her til å være starten på helga. Finnes det virkelig noe annet å gjøre enn å henge her? :o

Jeg sitter iallefall i et rekkehus uten nett og må surfe på telefonen. Gidder ikke skrive like mye da. Blir som regel kun der jeg tror jeg vet hva jeg prater om :p

 

Og btw: Løvenes Konge (på norsk ja!)knuser alt.

Lenke til kommentar

Når det kommer til pixar... så vil jeg si toy story 1 og 2, og oppdrag nemo er blandt de beste. Wall-e og monsterbedriften deretter, og så.. tja de utrolige og den maurfilmen, og så biler. Gleder meg til å se "up" eller hva den heter, og ratatouille en gang i framtiden.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Da var jeg tilbake fra Island! :)

 

Ganske fascinerende land. Lavastein, vulkaner, geysirer, sprekker i jorda og varme kilder. I wanna go back!!!1

Helt enig. Elsker alt ved det landet, naturen, kulturen, språket og ikke minst innbyggerne av det motsatte kjønn. ;)

Haha, huff. Det minner meg på noe jeg gjorde i går.. nei, faen. Det var jævlig flaut :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...