Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg må krype til korset. Evt. den litt for lange lange plenen og gressklipperen.

 

 

Glhf

 

Hæ?

Jeg må krype til korset. Evt. den litt for lange lange plenen og gressklipperen.

Har du mange bakker på den plenen?

 

Bare bakker. Det vl si, den er en stor oppoverbakke. Samt to små flate (halvt igjenngrodde av ymse busker) felt. Ferdig nå, plenen var ikke så ille som jeg trodde, og har sant og si neppe brukt så kort tid før. Men la vel ikke akkurat sjela i i det heller.

Morsomt med stoppeklokke på tastaturet, nå fikk jeg bruk for den også :p

 

Nå er det rett i dusjen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må krype til korset. Evt. den litt for lange lange plenen og gressklipperen.

Har du mange bakker på den plenen?

 

Bare bakker. Det vl si, den er en stor oppoverbakke. Samt to små flate (halvt igjenngrodde av ymse busker) felt. Ferdig nå, plenen var ikke så ille som jeg trodde, og har sant og si neppe brukt så kort tid før. Men la vel ikke akkurat sjela i i det heller.

Morsomt med stoppeklokke på tastaturet, nå fikk jeg bruk for den også :p

 

Lyst til å klippe plenen på hytten min?

Lenke til kommentar
Det kommer an på hvor den ligger, hvor stor den er og hvor mye over 1 million kroner jeg får.

Må bare vinne i lotto først da :p

 

Si i fra så skal du få nummeret mitt!

 

Haha, dro nettop et trickshot av dimensjoner i TF 2 - Goldr Rush 1-1. Huntsman, pil og bue til Sniper (med den morsommme effekten at de blir sittende fast til vegger når man treffer dem) - sto på andre enden av kartet og skøyt på pur f og plutselig fikk jeg en headshot på en fyr jeg ikke hadde sjans til å se.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...