AltF4 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Jeg må krype til korset. Evt. den litt for lange lange plenen og gressklipperen. Glhf Hæ? Jeg må krype til korset. Evt. den litt for lange lange plenen og gressklipperen. Har du mange bakker på den plenen? Bare bakker. Det vl si, den er en stor oppoverbakke. Samt to små flate (halvt igjenngrodde av ymse busker) felt. Ferdig nå, plenen var ikke så ille som jeg trodde, og har sant og si neppe brukt så kort tid før. Men la vel ikke akkurat sjela i i det heller. Morsomt med stoppeklokke på tastaturet, nå fikk jeg bruk for den også Nå er det rett i dusjen. Endret 14. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 http://www.amazon.co.uk/Microsoft-Windows-...;pf_rd_i=468294 Vurderer å bestille den jeg, veldig godt tilbud. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Hmmm... Under halv pris. Hvordan blir det med toll? Plutselig blir det dyrt Endret 14. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg må krype til korset. Evt. den litt for lange lange plenen og gressklipperen. Har du mange bakker på den plenen? Bare bakker. Det vl si, den er en stor oppoverbakke. Samt to små flate (halvt igjenngrodde av ymse busker) felt. Ferdig nå, plenen var ikke så ille som jeg trodde, og har sant og si neppe brukt så kort tid før. Men la vel ikke akkurat sjela i i det heller. Morsomt med stoppeklokke på tastaturet, nå fikk jeg bruk for den også Lyst til å klippe plenen på hytten min? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Det kommer an på hvor den ligger, hvor stor den er og hvor mye over 1 million kroner jeg får. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Sover folket så lenge om sommeren, eller? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg var ute og handler nødvendig utstyr for å sjekke om jeg har feber. Kanskje jeg har fått svineinfluensa.. Hadde ikke drugiS det her en stund? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Bwaahhh... Det er så irriterende når man bommer 1 og 2 ganger på sanger på ekspert på gitar på rb2 (på hattrick). Skjer alltid. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Dagen bare flyter bort... AARGH! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Det kommer an på hvor den ligger, hvor stor den er og hvor mye over 1 million kroner jeg får. Må bare vinne i lotto først da Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Nå skal jeg være SOsial. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Nå skal jeg være SOsial. så hvorfor er du på forumet? Endret 14. august 2009 av Ateuz Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Dagen bare flyter bort... AARGH! La den flyyyyte da! Kan ikke stoppe tiden, men du kan fylle den med http://open.spotify.com/track/01HfU8E4c9waj3jW9eudLe Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Det kommer an på hvor den ligger, hvor stor den er og hvor mye over 1 million kroner jeg får. Må bare vinne i lotto først da Si i fra så skal du få nummeret mitt! Haha, dro nettop et trickshot av dimensjoner i TF 2 - Goldr Rush 1-1. Huntsman, pil og bue til Sniper (med den morsommme effekten at de blir sittende fast til vegger når man treffer dem) - sto på andre enden av kartet og skøyt på pur f og plutselig fikk jeg en headshot på en fyr jeg ikke hadde sjans til å se. Endret 14. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Et minutt etterpå: you have been banned from server Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Noe som er enda bedre er om man spiller Cod 4/5 Hardcore og tilfeldigvis dreper en teammate eks med granat og han blir sur på deg, kniver deg og du har martyrdom som fører til at du dreper 2 stk rett etterpå. Kicked and banned.. yay Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Kan ikke si jeg ble så utrolig imponert over aktiviteten disse timene jeg var borte. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Nå.. har jeg kjørt den morsomste båtturen i mitt liv. En Uttern D55 med Mercury 90HK har vært over vannet. Hele greia. Med motor og alt. Ut i fjorden er det noen helt ville bølger nå! Utrolig morsomt! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg har da oppdatert profilen min et stykke.. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Kan ikke si jeg ble så utrolig imponert over aktiviteten disse timene jeg var borte. Det er kjedelige folk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå