AltF4 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Hallo hallo og god morgen! Jeg sitter her og nekter å gå ut og klippe plenen. Godt du kommer og bidrar med stor samtale så jeg slipper. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Har alle ferie eller? Synes folk sover til 13-14 hver dag her jeg Idag skal jeg sjekke hvor nærsynt jeg er og kjøpe en sånn klistrerull til å rulle rundt på klæra! For en dag! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg er semi arbeidsløs Men står opp rundt 9 jeg da. Jeg leste "kjøte klistrerull for å rulle rundt i fjæra". Fikk det ikke helt til å stemme hehe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Helg! Endelig! Noen lærere lukter vondt, noen tolker engelsk veldig forskjellig fra meg selv (positivt!) og noen gir tidlig fri. Litt av en start på skoleåret. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 [...] ognoen gir tidlig fri Love 'em while you can! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg er semi arbeidsløs Men står opp rundt 9 jeg da. Jeg leste "kjøte klistrerull for å rulle rundt i fjæra". Fikk det ikke helt til å stemme hehe Haha! Bli med på synstest du! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Det kan jo være kult det, man må jo ikke nødvendigvis være dritfan for å like en detalj eller en idè om et merke. Nå vet jeg ikke noe om hva slags merke det er snakk om eller hvorfor personen har det (aldri sett Heroes) men er det kult så hvorfor ikke? Kan jo også hende han får noen gjenkjennende kommentarer og da blir det jo bare enda tøffere. Selv skal jeg ta en tatovering fra ett eller annet spill, jeg vet bare ikke helt hva enda. Må ha et spill jeg elsker og et merke som gjør seg på en litt strekmann-aktig legg. (http://heroeswiki.com/The_Mark) og . Helix het den siste. Atsjonas, du skal ikke ha sånn tatovering med skrivefeil som hu Heroes-dama da? Ikke sett. Endret 14. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg burde nesten det, for trenger nye briller tror jeg (vil i hvert fall ha). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Atsjonas, du skal ikke ha sånn tatovering med skrivefeil som hu Heroes-dama da? Ikke sett. Den var jo litt stilig! http://www.blippitt.com/hayden-panettiere-tattoo-fail-photos Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Har aldri likt verken Claire eller Hayden Panettiere. For ikke så altfor lenge siden kom hun ut med en singel i ekte Paris Hilton style. Kan se om jeg finner den. Edit: Endret 14. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Haha høres ikke ut som om det er så viktig My ears. Endret 14. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg har bestemt meg for åssen tatoveringer jeg skal ha. Jeg skal ha et dødseter merke på underarmen, 2 små streker på nakken (Heroes, for de som har sett det), og edet merke som jeg ikke husker hva heter (Godsend oversatt) et sted. Edit: Tror det heter The Helion, er ikke helt sikkert dog. Rette streker tett oppi hverandre er aldri en god idé. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg må krype til korset. Evt. den litt for lange lange plenen og gressklipperen. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg må krype til korset. Evt. den litt for lange lange plenen og gressklipperen. Glhf Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg må krype til korset. Evt. den litt for lange lange plenen og gressklipperen. Har du mange bakker på den plenen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Hvorfor ikke?Fordi linjene flyter sammen over tid, og det må være en rimelig dyktig tatovør for å få til rette linjer uansett. Yann Black sitt arbeid ser jo ut som barnetegninger, men han er latterlig dyktig. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 God morgen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Hvorfor ikke?Fordi linjene flyter sammen over tid, og det må være en rimelig dyktig tatovør for å få til rette linjer uansett. Yann Black sitt arbeid ser jo ut som barnetegninger, men han er latterlig dyktig. Får vel slå fra meg den ideen, hadde vært morsomt dog. Endret 14. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Har aldri likt verken Claire eller Hayden Panettiere. For ikke så altfor lenge siden kom hun ut med en singel i ekte Paris Hilton style. Kan se om jeg finner den.*video* Hvorfor er ikke denne på Spotify? Den skulle gått rett i Challenger approaching!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå