Rider of Reason Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Huff vær nå litt snill og ikke minn meg på det der. Sist var det nesten jeg vurderte å ikke spise ferdig middagen min. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 1priest1nun da? Aka "Chruch of Fudge". Huff nei, not a pretty sight. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Vel er det ekkelt, men jeg har sett langt værre ting IRL så slike ting affiserer meg ikke i særlig grad lengre. Er egentlig mer irriterende at folk absolutt skal ha meg til å se på det. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Værre ting en bæsjespising IRL? sugen på å fortelle grovt evt. tilslørt hva du har opplevd? Endret 14. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg ble og litt nysgjerrig nå. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Ikke tving stakkaren til å gjenoppleve det. Vi har en tegnesererietråd nå, bruk den. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=6807 Og forholde meg til mer enn én tråd?! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Do tell, RoR, do tell. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Han kan jo lage en eventyrhistorie rundt hendelsen? Jeg har virkelig problemer med å se for meg hva en 20åring kan ha opplevd som innebar så mye avføring eller så ekstrem eksponering for det at han ikke orker tanken på 2girls1cup.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 "Det var en mørk og stormfull aften..." Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Vil da mene at jeg har fortalt om minst en situasjon tidligere. Men men jeg sa ikke at det nødvendigvis var eklere men værre. Uansett så var det en hendelse som var litt ekkel. Det med en mann som hadde kræsjet og fått tarmen punktert, noe som igjen førte til at avføringen hans rant ned over kroppen hans og han var nesten dekket av bæsj (om du foretrekker det ordet) da ambulansepersonellet kom til stedet. E: @Gal_Ape: Jeg sa ikke at jeg ikke orket tanken på 2G1C, men det affiserer meg ikke, og da blir det heller bortkastet tid. Og Søskenbarnet mitt er ambulansesjåfør, det var han som fortalte meg det og viste bilder. Endret 14. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Ouch. "The best of both worlds" eller hva? Blod OG bæsj. Nei men seriøst, jeg forstår. Må ha vært helt forj*vlig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Nå skal jeg ihvertfall ikke åpne opp den sjokoladen. Må ha vært ille å se det.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Det er et syn jeg ikke unner noen. All kudos til ambulansepersonell som klarer å forholde seg rolige og profesjonelle i slike situasjoner. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Huffda skremte jeg bort alle sammen nå. Det var ikke meningen, ikke var det det værste heller. Nei man opplever mye trist i løpet av en lengre periode på sykehus. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Det var en situasjon til, men den var ikke like... bæsje-ekkel. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Husker du at jeg fortalte om den da Shampoo? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Jepp. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Faens familie :/ De mener at jeg må stå opp 12 for og vere klar til skolen starter... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Faens familie :/ De mener at jeg må stå opp 12 for og vere klar til skolen starter... Skamme seg å si sånt om familien sin, med mindre de er jævlige på alle andre plan enn bare leggetider Har funnet ut at jeg er Utrolig glad i familien min ^_^ merka det spesielt etter bruddet med eksen.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Nei nå køyer jeg. God natt folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå