Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg så en dritrå t-skjorte ista på flyplassen.

 

Chubby

And loving it

 

Han var litt chubby og. Sånn skal jeg ha når jeg vokser opp!

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

God kveld alle sammen, måtte stikke innom en snartur for en liten situasjonsrapport. Beklager at jeg har vært lite aktiv de siste dagene, og mest sansynlig noen av de kommende dagene, men har vært veldig opptatt, er mye som skal organiseres i forbindelse med nye studier. Forhåpentligvis har dere ikke lidd for mye i mitt fravær. Så hva skjer denne lyse natten da? :)

 

Hva i alle dager...? Noen har visst fått til den originale 4scrape-kildekoden. :blink:

 

4scrape like we know it!

Tusen millioner takk Benny. :thumbup: Du reddet nettopp livet mitt. Eller ødela du det igjen? Er sannelig ikke sikker. :hmm:

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Den tia vor mange bruker lang tid på å lage gorgoroth bilder i PS? :p

 

Den tiden hvor jeg kort sett ga faen i om noen skulle finne på å ta seg nær av det jeg skrev. Pluss, jeg husker at jeg svarte "Hail satan" siden den kommentaren jeg svarte til hadde skrevet nettop det.

Er som to gangstas som møtes og begge slenger ut "yo" , rite? :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Han sa han skulle poste en Penny Arcade stripe hver dag, og dessuten er han grønn. La han nå poste her, du har aldri klaget over SG-jentene.

 

Tror ikke jeg ville forlangt mer enn 200 kroner Doktor Atsjonas. Er du forresten som navnet tilsier en ekspert på svineinfluensa? Du skjønner jeg hører så rare gryntelyder hver gang jeg nyser også har jeg begynnt å grise veldig ved matboret, så jeg er litt bekymret. :(

200 kr, den er grei. Navnet er nok mer enn hyllest til The Doctor, kan ikke noe som helst om svineinfluensaen dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...