Laland Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Laland: Nice one. Det var vel derfor jeg ikke skulle bytte avatar. ^^ Du gjør det med vilje. Jeg bare vet det. Jeg tjener 400 spenn måneden. Det jeg må gjøre er å sitte på ræva på dataen og spille spill å surfe på forumet. 200,- uka for å gjøre nada. I win. Jeg syntes avataren din er irriterende. Ettersom jeg ser på avatarer istedet for navn så tar det 10x lengre tid å lese tråder når du har posta. Du bruker ti ganger lenger tid på å se på den avataren en noen andres? Sjekk ut babethreaden! Hva skal så folket i kveld da? Skal sjokkere meg selv og lese litt lekser! Har om tidsperioden rundt Assassin's Creed 2, så jeg er faktisk litt interessert. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Ble ikke CSS. Halo:CE FTW! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Hva skal så folket i kveld da? Skal sjokkere meg selv og lese litt lekser! Har om tidsperioden rundt Assassin's Creed 2, så jeg er faktisk litt interessert. Huff, lekser. Men kjekt du fikk noe spennende da Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Lommepenger av foreldre? Ser ikke helt det store i det. Det store er at man får penger, er vel ikke så mye mer enn det. Endret 13. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Og man slipper å jobbe for det. Har lyst på jobb, men hvet ikke helt hvordan :-P Lenke til kommentar
Safir Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Dude, jeg får penger hver gang jeg møter pappa (og det ikke snakk om bare en hundrings), men jeg foretrekker faktisk å jobbe for dem. Liker ikke å snylte på andre eller å måtte være avhengig av noen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Jeg sa jo det. Har tenkt til å skaffe meg en jobb, men aner ikke hvordan. Hvordan skaffer man seg jobb? Har lyst på en jobb i en butikk, ikke småjobber for moren og faren min. Det gjør jeg uansett Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Lommepenger av foreldre? Ser ikke helt det store i det. Det store er at man får penger, er vel ikke så mye mer enn det. Liker hvordan du kan få alt til å bli så enkelt, simpelt og nonchalant. God egenskap! Dude, jeg får penger hver gang jeg møter pappa (og det ikke snakk om bare en hundrings), men jeg foretrekker faktisk å jobbe for dem. Liker ikke å snylte på andre eller å måtte være avhengig av noen. Vet hvordan det er. Med en far jeg ser litt for skjeldent er det ikke skjeldent jeg får penger jeg ikke kunne trengt mindre. Skader ikke, though. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Jeg sa jo det. Har tenkt til å skaffe meg en jobb, men aner ikke hvordan. Hvordan skaffer man seg jobb? Har lyst på en jobb i en butikk, ikke småjobber for moren og faren min. Det gjør jeg uansett Lager deg søknad og CV, først og fremst. Vær alltid på utkikk og undersøk det du kommer over. Skilter i butikker, annonser på nettet eller kanskje du kan skaffe deg jobb gjennom en bekjent? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 lolidude, det er ikke så enkelt å skaffe seg jobb når en er på din alder. Først ville jeg spurt venner og familie om de visste om en plass hvor du kunne tjent noen penger, og så tatt det derfra. Slikt kan ta seg godt ut på en CV etterhvert, men jeg gjetter på at du ikke har nok å skrive på noe slikt helt enda. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Jeg sa jo det. Har tenkt til å skaffe meg en jobb, men aner ikke hvordan. Hvordan skaffer man seg jobb? Har lyst på en jobb i en butikk, ikke småjobber for moren og faren min. Det gjør jeg uansett Lager deg søknad og CV, først og fremst. Vær alltid på utkikk og undersøk det du kommer over. Skilter i butikker, annonser på nettet eller kanskje du kan skaffe deg jobb gjennom en bekjent? Hvordan lager jeg en CV? ._. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Forresten, før jeg glemmer det, historieboken min heter "portal", så det kommer jeg definitivt til å like. Entrepenørskap og Bedriftsutvikling virker også veldig morsomt! Endret 13. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
psyched Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Jeg får bare halvparten av det... Hvor jobber du? Jeg sa jo det. Har tenkt til å skaffe meg en jobb, men aner ikke hvordan. Hvordan skaffer man seg jobb? Har lyst på en jobb i en butikk, ikke småjobber for moren og faren min. Det gjør jeg uansett Vent til du skal på utplassering i 9ende. Job et sted hvor de kan trenge ekstra hjelp (jeg tok en elektrobutikk) og jobb som faen den uka! Jeg jobber nå lørdager og en del ekstra i ferier Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Jeg får bare halvparten av det... Hvor jobber du? Jeg sa jo det. Har tenkt til å skaffe meg en jobb, men aner ikke hvordan. Hvordan skaffer man seg jobb? Har lyst på en jobb i en butikk, ikke småjobber for moren og faren min. Det gjør jeg uansett Vent til du skal på utplassering i 9ende. Job et sted hvor de kan trenge ekstra hjelp (jeg tok en elektrobutikk) og jobb som faen den uka! Jeg jobber nå lørdager og en del ekstra i ferier Jeg går i en spesial klasse, tror ikke de har utplasering der. Men setning nr.2 hørtes genial ut. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Jobber hos farbroren min, hos morfaren min og her hjemme. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Det kalles betalt hjelp ikke jobb Lenke til kommentar
Einride Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Hva skal så folket i kveld da? Pils! Vel og merke om ikkje Hector's er stappfull av (nye) studentar Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Ny avatar Klarer ikke å holde meg til en for lenge. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Nå har jeg iPhone 3GS i hus! Hvit som snø! Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Har fortsatt 3g jeg.. og elsker den fortsatt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå