Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Laland: Nice one. Det var vel derfor jeg ikke skulle bytte avatar. ^^

Du gjør det med vilje. Jeg bare vet det.

 

Jeg tjener 400 spenn måneden. Det jeg må gjøre er å sitte på ræva på dataen og spille spill å surfe på forumet.

200,- uka for å gjøre nada. I win.

 

Jeg syntes avataren din er irriterende. Ettersom jeg ser på avatarer istedet for navn så tar det 10x lengre tid å lese tråder når du har posta.

Du bruker ti ganger lenger tid på å se på den avataren en noen andres? Sjekk ut babethreaden!

 

Hva skal så folket i kveld da?

Skal sjokkere meg selv og lese litt lekser! Har om tidsperioden rundt Assassin's Creed 2, så jeg er faktisk litt interessert. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lommepenger av foreldre? Ser ikke helt det store i det.

Det store er at man får penger, er vel ikke så mye mer enn det.

Liker hvordan du kan få alt til å bli så enkelt, simpelt og nonchalant. God egenskap!

 

Dude, jeg får penger hver gang jeg møter pappa (og det ikke snakk om bare en hundrings), men jeg foretrekker faktisk å jobbe for dem. Liker ikke å snylte på andre eller å måtte være avhengig av noen.

Vet hvordan det er. Med en far jeg ser litt for skjeldent er det ikke skjeldent jeg får penger jeg ikke kunne trengt mindre. Skader ikke, though.

Lenke til kommentar
Jeg sa jo det. Har tenkt til å skaffe meg en jobb, men aner ikke hvordan. Hvordan skaffer man seg jobb? Har lyst på en jobb i en butikk, ikke småjobber for moren og faren min. Det gjør jeg uansett :p

Lager deg søknad og CV, først og fremst. Vær alltid på utkikk og undersøk det du kommer over. Skilter i butikker, annonser på nettet eller kanskje du kan skaffe deg jobb gjennom en bekjent?

Lenke til kommentar

lolidude, det er ikke så enkelt å skaffe seg jobb når en er på din alder. Først ville jeg spurt venner og familie om de visste om en plass hvor du kunne tjent noen penger, og så tatt det derfra. Slikt kan ta seg godt ut på en CV etterhvert, men jeg gjetter på at du ikke har nok å skrive på noe slikt helt enda. :)

Lenke til kommentar
Jeg sa jo det. Har tenkt til å skaffe meg en jobb, men aner ikke hvordan. Hvordan skaffer man seg jobb? Har lyst på en jobb i en butikk, ikke småjobber for moren og faren min. Det gjør jeg uansett :p

Lager deg søknad og CV, først og fremst. Vær alltid på utkikk og undersøk det du kommer over. Skilter i butikker, annonser på nettet eller kanskje du kan skaffe deg jobb gjennom en bekjent?

Hvordan lager jeg en CV? ._.

Lenke til kommentar
Jeg får bare halvparten av det... :(

Hvor jobber du?

 

Jeg sa jo det. Har tenkt til å skaffe meg en jobb, men aner ikke hvordan. Hvordan skaffer man seg jobb? Har lyst på en jobb i en butikk, ikke småjobber for moren og faren min. Det gjør jeg uansett :p

Vent til du skal på utplassering i 9ende. Job et sted hvor de kan trenge ekstra hjelp (jeg tok en elektrobutikk) og jobb som faen den uka! Jeg jobber nå lørdager og en del ekstra i ferier :D

Lenke til kommentar
Jeg får bare halvparten av det... :(

Hvor jobber du?

 

Jeg sa jo det. Har tenkt til å skaffe meg en jobb, men aner ikke hvordan. Hvordan skaffer man seg jobb? Har lyst på en jobb i en butikk, ikke småjobber for moren og faren min. Det gjør jeg uansett :p

Vent til du skal på utplassering i 9ende. Job et sted hvor de kan trenge ekstra hjelp (jeg tok en elektrobutikk) og jobb som faen den uka! Jeg jobber nå lørdager og en del ekstra i ferier :D

Jeg går i en spesial klasse, tror ikke de har utplasering der. Men setning nr.2 hørtes genial ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...