Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Festlig. Varer det lenge eller? Jeg klarte meg helt til jeg skulle trykke på den grønne knappen, og måtte trykke på den røde for å komme videre.

 

Gpr i en sirkel. Ved å bare klikke fort går det unna på ca 15 sek. Okei liten overdrivelse.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Nå jobber du på en liten tøysemeny, jeg jobber i en gigantisk, offentlig etat. "Juksing med timekortet" hadde ikke fungert fordi 1: Det er automatisk utregning av arbeidstimer og 2: De går igjennom årsoppgjøret sitt med lupe og pinsett.

Kanskje litt sannhet idet. Smilte fortsatt når jeg så på lønnen jeg fikk iforhold til antall timer jeg har jobbet. Men det er bare meg.

Lenke til kommentar
Jeg er starstruck. Så John Arne Riise på Oslo City.

 

And I jizzed in my pants.

Han har fotballskole her i byen hver sommer. Har tatt bilde med ham flere ganger. :)

 

Jeg tjener heller ikke særlig mye, men de fordelene jeg har veier litt opp for det, really.

Må.. Ikke.. Tenke.. Koffert..

Lenke til kommentar
Godt å sjå at moralske sperrer ikkje var ein av grunnane til at juksing med timekort utgår ^_^

 

Og Tøysemeny høyres mykje meir spennande ut enn berre Meny!

Det er jo moralske skrupler med i bildet, tenk. Ellers hadde jeg ikke ringt så fort som mulig og klagd på å ha fått for mye penger. :p
Nå jobber du på en liten tøysemeny, jeg jobber i en gigantisk, offentlig etat. "Juksing med timekortet" hadde ikke fungert fordi 1: Det er automatisk utregning av arbeidstimer og 2: De går igjennom årsoppgjøret sitt med lupe og pinsett.

Kanskje litt sannhet idet. Smilte fortsatt når jeg så på lønnen jeg fikk iforhold til antall timer jeg har jobbet. Men det er bare meg.

Wow. Så flink du er.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...