Einride Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Godt å sjå at moralske sperrer ikkje var ein av grunnane til at juksing med timekort utgår ^_^ Og Tøysemeny høyres mykje meir spennande ut enn berre Meny! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Wuuhuuu naa drar jeg hjem! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Grrrrrøøsss.."offentlig" ^_^ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 For mye informasjon, iharal3. jeg kom over hele rommet Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Festlig. Varer det lenge eller? Jeg klarte meg helt til jeg skulle trykke på den grønne knappen, og måtte trykke på den røde for å komme videre. Gpr i en sirkel. Ved å bare klikke fort går det unna på ca 15 sek. Okei liten overdrivelse. Endret 13. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Nå jobber du på en liten tøysemeny, jeg jobber i en gigantisk, offentlig etat. "Juksing med timekortet" hadde ikke fungert fordi 1: Det er automatisk utregning av arbeidstimer og 2: De går igjennom årsoppgjøret sitt med lupe og pinsett. Kanskje litt sannhet idet. Smilte fortsatt når jeg så på lønnen jeg fikk iforhold til antall timer jeg har jobbet. Men det er bare meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kanskje jeg synes det er deilig å få de hundre kronene i timen jeg har krav på? Er da lov å smile litt da? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) 100 kr i timen? Slavelønn edit: glemte alderen din og det faktum at du går på skole og bor hjemme Endret 13. august 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg får bare halvparten av det... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Jeg er starstruck. Så John Arne Riise på Oslo City. And I jizzed in my pants. Endret 13. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Safir Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg tjener heller ikke særlig mye, men de fordelene jeg har veier litt opp for det, really. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg er starstruck. Så John Arne Riise på Oslo City. And I jizzed in my pants. Han har fotballskole her i byen hver sommer. Har tatt bilde med ham flere ganger. Jeg tjener heller ikke særlig mye, men de fordelene jeg har veier litt opp for det, really. Må.. Ikke.. Tenke.. Koffert.. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Laland: Nice one. Det var vel derfor jeg ikke skulle bytte avatar. ^^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg tjener 400 spenn måneden. Det jeg må gjøre er å sitte på ræva på dataen og spille spill å surfe på forumet. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Tror jeg skal øve meg litt i CS:S. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Laland: Nice one. Det var vel derfor jeg ikke skulle bytte avatar. ^^ Jeg syntes avataren din er irriterende. Ettersom jeg ser på avatarer istedet for navn så tar det 10x lengre tid å lese tråder når du har posta. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva skal så folket i kveld da? Lenke til kommentar
Safir Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg tjener 400 spenn måneden. Det jeg må gjøre er å sitte på ræva på dataen og spille spill å surfe på forumet. Lommepenger av foreldre? Ser ikke helt det store i det. I kveld skal jeg se antichrist. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Godt å sjå at moralske sperrer ikkje var ein av grunnane til at juksing med timekort utgår ^_^ Og Tøysemeny høyres mykje meir spennande ut enn berre Meny! Det er jo moralske skrupler med i bildet, tenk. Ellers hadde jeg ikke ringt så fort som mulig og klagd på å ha fått for mye penger. Nå jobber du på en liten tøysemeny, jeg jobber i en gigantisk, offentlig etat. "Juksing med timekortet" hadde ikke fungert fordi 1: Det er automatisk utregning av arbeidstimer og 2: De går igjennom årsoppgjøret sitt med lupe og pinsett. Kanskje litt sannhet idet. Smilte fortsatt når jeg så på lønnen jeg fikk iforhold til antall timer jeg har jobbet. Men det er bare meg. Wow. Så flink du er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå