Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Så stem AP. Det er kun AP og FrP som har en kjangs, så hvis alle som ikke vil stemme FrP stemmer AP, kan det gjøre en stor forskjell.

 

Tøv. Ettpartiregjeringer er urealistisk i dag, og man må tenke koalisjoner. De eneste som er villige til å gå i koalisjon med FrP er Høyre, til nøds KrF, og det vil i begge tilfeller splitte partiet det gjelder på midten. På borgerlig side er en stemme til Høyre er en stemme til FrP, mens en stemme til et hvilket som helst annet parti (inkludert KrF) åpner opp for en blå koalisjon uten FrP, av samme type som Bondevik-regjeringene. AP kan derimot samarbeide med alt som befinner seg til venstre for dem selv - og om vi er heldige, også med noen litt til høyre (ie. Venstre). AP går selv til valg på å fortsette den nåværende koalisjonen: Flere stemmer til SP eller SV - eller sågar til Rødt - vil fremdeles være med på å bevare dagens regjering, men med et annet innbyrdes maktforhold der AP ikke kan overkjøre de mindre partiene i like stor grad som de har gjort de siste fire årene.

 

Men sånn i det store og det hele - alt er bedre enn et FrP i regjering, stem på partier som har sagt tydelig i fra om at samarbeid med Siv er uaktuelt.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moro med flere siteringer i ètt innlegg! :)

 

Fus på Oberstløyntnant-general!

Det skal du få bli.

 

Jeg føler meg awesome akkurat nå. Jeg kjøper skjermkort over PM. B)

Ja, er det Mammakamel's kort du kjøper? Var litt interessert i det selv..

 

Pappaen din er/var ordfører. Nuff said.

Nemlig. Det ligger i blodet. Alle skal med!

 

Tron hun prøvde å få en sånn "yes we can" swoong over det hele. Fail imo

Vel, hun prøvde. Var sikkert noen som tolket det annerledes - især de som er enige med henne.

 

*sinp*

Se gutten kan bruke Wikipedia, da! En dag skal jeg nok få til noe lignende selv. Kan komme i kommunestyret her i byen allerede ved neste kommunevalg - om jeg går inn for det.

 

Dette jeg snakker om. Synes Stolenbergs Oslo-argumenter var gode, at FrP har lovte feilfri eldreomsorg i Oslo i 2003, som skulle være i stand til neste valg. Denne eldreomsorgen lider.

Ingen av dem klarte å være stille når den andre snakket og de måtte snakkes til opptil flere ganger av hun som var i midten. Dårlig debatt all-in-all.

Lenke til kommentar

Nå har jeg gått 3km uten og se 1 dyr :/ Har faktisk ikke sett 1 dyr i hele spillet. Nå jeg får 1 grønn strek på GPSen så huker jeg meg ned og kryper fram i ca 10 sec. Så mister jeg alle strekene :S

EDIT: Jeg har heller ikke klart og finne 1 spor... Kansje jeg ikke er laget for og jakte *sigh* (på dyr :ph34r: )

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Bestemuttern har kreft i levra. Tredje gangen hun har kreft. Slitsomt.

 

Og nå kommer vel snart dag to av Classless-updaten til TF 2.

 

Har litt lyst til å prøvde dette jaktspillet deres men min tålmodighet vil nepe klare det. På den andre siden, lolidude fikser det...

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...