Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk lønnsslippen på mail i dag, og der manglet det rundt 2000 kroner i reisepenger. Det er også smått irriterende, så nå er det ned på jobben for å kjefte litt på bossen =)
Min er feil andre veien. Jeg har fått 20k for mye utbetalt.

Kontopewpew.png

Fort! Ta ut pengene å flykt til Mexico!

 

Da har jeg felt 6 stk hjort:-)

en mannehjort g 5 female!

Lå i et lite skogholt med rifla. Hadde soret opp en saftig liten sak på 79kg. Akkurat i det jeg skal til å trekke av så ser jeg det. Det kommer 3 stk hjort bort til den jeg har jakta på! Blant annet en bukk og to veldig små. Jeg går fra knestående ned på magen og sikter meg inn på hode til bukken! Fyrer av et skudd, bekrefter treffet og lader om. Jeg ser samtidig i øyekroken den hjorten jeg har jaktet på løper opp en bakke. Jeg sikter inn igjen rett over bogen. Puster dypt inn og trekker av. Den faller som en melsekk hos bakeren! skal til å lade om for å ta neste hjort som uheldigvis er på vei mot meg! Trekker fram pistolen min og fyrer av et skudd. Treffer i bogen der og men den sprang bare videre så hadde ingen mulighet for å finne den igjen! Men alt i alt en god jakt dag!

Uhm, poste i The Hunter tråden?

Lenke til kommentar
Jeg skulle øsnke jeg ikke satt fast i crysis.

 

Og skjønte Peng-refereansen i Dead Space.

 

 

Dette er Warhead altså. Utdyp Peng Referanse for oss som ikke er helt inn i Dead Space.

 

Har Warhead også, vil bare bli ferdig i det første først hehe.

 

Er en achievement som heter There is always Peng! som man får av å finne en damestatue ved navn Peng (ganske liten og må bruke telekinesis for å få tak i den).

Lenke til kommentar
Jeg skulle øsnke jeg ikke satt fast i crysis.

 

Og skjønte Peng-refereansen i Dead Space.

 

 

Dette er Warhead altså. Utdyp Peng Referanse for oss som ikke er helt inn i Dead Space.

 

Har Warhead også, vil bare bli ferdig i det første først hehe.

 

Er en achievement som heter There is always Peng! som man får av å finne en damestatue ved navn Peng (ganske liten og må bruke telekinesis for å få tak i den).

Det er en achievement bare riker trøndere kan få. Den var ikke tørr.

Lenke til kommentar

Thou shalt not end on a cliffhanger when no sequel has yet been considered

 

Thou shalt not infinitely spawn baddies

 

Thou shalt not try to fake a skybox with textures

 

Det er en achievement bare riker trøndere kan få. Den var ikke tørr

 

Jeg fikk den achievementen i dag og jeg er ikke rik (desverre) og ikke er jeg trønder (takk og lov)

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...