Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeeeeesus chist, å kjøre femtitalls racerbil på Nurburgring på IS i PGR 4 er ikke lett... :o

Vanskelig å passe på å ikke gasse på på for høy turtall ut av svingene, har jeg funnet ut. Det er dog ikke alt for vanskelig, da jeg til vanlig kjører med nord-amerikanse biler. Forøvrig kjører jeg i cockpit-view, som er fantastisk bra i PGR 4. Det er mye lettere enn den tåpelige normale vinkelen.

Noen som vet hva den evige wallpaper-siden heter? Den hvor man kan scrolle skikkelig langt ned på?

4Scrape.net

Takktakk. Ser ikke ut som om det kommer frem noen bilder, though.

4scrape er nede for godt. Trodde at du visste det.

Edit: Og den "riktige" URLen er http://suigintou.desudesudesu.org/4scrape/

Endret av Benny
Lenke til kommentar
Jeeeeesus chist, å kjøre femtitalls racerbil på Nurburgring på IS i PGR 4 er ikke lett... :o

Jo. Det er veldig lett. Tok meg i overkant av 8 minutter, husker jeg rett.

4scrape er nede for godt. Trodde at du visste det.

Edit: Og den "riktige" URLen er http://suigintou.desudesudesu.org/4scrape/

Nei, det visste jeg ikke. Og den "riktige" URLen har ikke så mye å si hvis den ikke fungerer.

Lenke til kommentar

Da har jeg felt 6 stk hjort:-)

en mannehjort g 5 female!

Lå i et lite skogholt med rifla. Hadde soret opp en saftig liten sak på 79kg. Akkurat i det jeg skal til å trekke av så ser jeg det. Det kommer 3 stk hjort bort til den jeg har jakta på! Blant annet en bukk og to veldig små. Jeg går fra knestående ned på magen og sikter meg inn på hode til bukken! Fyrer av et skudd, bekrefter treffet og lader om. Jeg ser samtidig i øyekroken den hjorten jeg har jaktet på løper opp en bakke. Jeg sikter inn igjen rett over bogen. Puster dypt inn og trekker av. Den faller som en melsekk hos bakeren! skal til å lade om for å ta neste hjort som uheldigvis er på vei mot meg! Trekker fram pistolen min og fyrer av et skudd. Treffer i bogen der og men den sprang bare videre så hadde ingen mulighet for å finne den igjen! Men alt i alt en god jakt dag!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...