AltF4 Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Noen som skjønner/kan forklare Peng-refereransen i Dead Space? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Herre så alkis jeg føler meg. Sitter her med røyk og pils for andre dagen på rad, og snart er pizzaen klar. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Jeg vil kjøre bil, NÅÅÅÅ!!!! Edit: Omg, 2425 get. Endret 12. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Herre så alkis jeg føler meg. Sitter her med røyk og pils for andre dagen på rad, og snart er pizzaen klar. Høres ut som om du har god grunn til det Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Jeg vil kjøre bil, NÅÅÅÅ!!!! Edit: Omg, 2425 get. hm.. tror jeg skal ut og kjøre en tur Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Pleease, ikke frist meg, Drizzt... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Tråden ''The Hunter'' burde stenges. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=...ost&p=43999 - Hvorfor? Da må Dr. Who og PC del tråden din også stenges. Hvorfor det? Finnes ingen annen tråd til Dr. Who og jeg trengte hjelp til PC-kjøp, man har lov til å opprette egen tråd der, for hjelp. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Noen som vet hva den evige wallpaper-siden heter? Den hvor man kan scrolle skikkelig langt ned på? 4Scrape.net Takktakk. Ser ikke ut som om det kommer frem noen bilder, though. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Jeeeeesus chist, å kjøre femtitalls racerbil på Nurburgring på IS i PGR 4 er ikke lett... :o Vanskelig å passe på å ikke gasse på på for høy turtall ut av svingene, har jeg funnet ut. Det er dog ikke alt for vanskelig, da jeg til vanlig kjører med nord-amerikanse biler. Forøvrig kjører jeg i cockpit-view, som er fantastisk bra i PGR 4. Det er mye lettere enn den tåpelige normale vinkelen. Noen som vet hva den evige wallpaper-siden heter? Den hvor man kan scrolle skikkelig langt ned på? 4Scrape.net Takktakk. Ser ikke ut som om det kommer frem noen bilder, though. 4scrape er nede for godt. Trodde at du visste det. Edit: Og den "riktige" URLen er http://suigintou.desudesudesu.org/4scrape/ Endret 12. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Jeeeeesus chist, å kjøre femtitalls racerbil på Nurburgring på IS i PGR 4 er ikke lett... :o Jo. Det er veldig lett. Tok meg i overkant av 8 minutter, husker jeg rett. 4scrape er nede for godt. Trodde at du visste det. Edit: Og den "riktige" URLen er http://suigintou.desudesudesu.org/4scrape/ Nei, det visste jeg ikke. Og den "riktige" URLen har ikke så mye å si hvis den ikke fungerer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Fikk lønnsslippen på mail i dag, og der manglet det rundt 2000 kroner i reisepenger. Det er også smått irriterende, så nå er det ned på jobben for å kjefte litt på bossen =)Min er feil andre veien. Jeg har fått 20k for mye utbetalt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Hehe Eplefe, det er kjedelig. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Wow, Laland. :o Selv tikket jeg inn på 9:14.48. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Hvor er problemet? Edit: til Eplefe, that is. Endret 12. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Nå holder jeg på med en storoppdatering på nettsiden min. Would be fun. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Da har jeg felt 6 stk hjort:-) en mannehjort g 5 female! Lå i et lite skogholt med rifla. Hadde soret opp en saftig liten sak på 79kg. Akkurat i det jeg skal til å trekke av så ser jeg det. Det kommer 3 stk hjort bort til den jeg har jakta på! Blant annet en bukk og to veldig små. Jeg går fra knestående ned på magen og sikter meg inn på hode til bukken! Fyrer av et skudd, bekrefter treffet og lader om. Jeg ser samtidig i øyekroken den hjorten jeg har jaktet på løper opp en bakke. Jeg sikter inn igjen rett over bogen. Puster dypt inn og trekker av. Den faller som en melsekk hos bakeren! skal til å lade om for å ta neste hjort som uheldigvis er på vei mot meg! Trekker fram pistolen min og fyrer av et skudd. Treffer i bogen der og men den sprang bare videre så hadde ingen mulighet for å finne den igjen! Men alt i alt en god jakt dag! Endret 12. august 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 @Nøtte: Det er vanskelig å lese innleggene dine med så mange skrivefeil. EDIT: Bare i starten, men jeg måtte lese det om igjen 4 ganger. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Sorry men o og i er litt syke for tiden. skal gå igjennom nå og rette! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Åh, det er sånn å forstå. Da gjør det ikke det så mye. Hater når tastaturet er sånn som med deg. -.- Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Sånn da skal det være leselig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå