Bloodlines Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Han har skiftet navn. Hva holder forumfolket på med ? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 God morgen. Skal sjekke trådene som jeg ikke har lest og så skal jeg spille Halo: CE. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Snakker dere om mylazysundays siden? Gode minner. I lol'd. Det er gode minner det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 kode for stasis og air refill ftw. Meh, litt stress må man ha! Dessuten har jeg 120 sekunder med luft så jeg rekker å kjede meg før jeg eventuellt dør Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Se hva jeg fant:"Solving 2 Rubiks Cubes while playing mr. crowley" Femte gang noen poster den? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Hjemme fra første skoledag. Ikke så ille som jeg fryktet; kontaktlæreren har potensiale og klassen ellers er ikke så verst. Beklageligvis er alle dager åtte timer lange. Heldigvis er åtte av timene hver uke (inkludert de tre første mandag og tirsdag! ) valgfag, og blir satt av til Trykk&Foto og Entrepenørskap. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Videregående? Hva går du på? Media? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Skole allerdet, jaja. Skal ikke på skole før den 25 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Videregående? Hva går du på? Media? Studiespesialiserende, også kjent som allmen. Hadde lyst til å gå M&K, men da måtte jeg flyttet på hybel som 15 åring. Skole allerdet, jaja. Skal ikke på skole før den 25 Lucky. Menmen.. planlegger å få svineinfluensa en eller annen gang i høst, though. En liten gratisuke uten legeattest er ikke dumt! Edit: Yay, 3999 brukere! Endret 12. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Lurer på hvordan det kommer til å gå med skolen i november. FM 2010 og MW2 kommer ut med 4 dagers mellomrom o.0 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Klarer faen ikke første mission på the hunter! Finner ikke hjorten :S Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 P3 burde seriøst oppdatere a-spillelisten sin på dagtid. Donkey boy donkey boy Donkey boy donkey boy Donkey boy donkey boy Donkey boy donkey boy. Herregud som jeg H A T E R den sangen. Sjelden jeg virkelig hater en sang men denne treffer et ømt punkt. Hvis jeg noensinne skulle tatt mitt liv skulle jeg hørt på denne mens livet sakte men sikkert ebbet ut! + faens 1. Du hører p3 hver dag eller? Neste mandag=RR! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Kom på en ting nå. Hva er visten med den lille overkroppen vedsiden av hver bruker sitt navn? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Kanskje for å se om vedkommende er pålogget, eller? Endret 12. august 2009 av The Master Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Klarer faen ikke første mission på the hunter! Finner ikke hjorten :S Ehhm hvor får man tak i missns? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Klarer faen ikke første mission på the hunter! Finner ikke hjorten :S Hør på den ha sier. De er langs kysten, er tilogmed ganske mange der. Klarer faen ikke første mission på the hunter! Finner ikke hjorten :S Ehhm hvor får man tak i missns? Med en gang du registrerer deg får du en melding fra en CPU, han sier hva du skal gjøre. Når du er ferdig med det så gir han deg ny. Men som jeg spurte om i sted, hva heter du der? Første gang jeg har sendt link til ett spill som folk har likt så godt att de har brukt penger på det Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 P3 burde seriøst oppdatere a-spillelisten sin på dagtid. Donkey boy donkey boy Donkey boy donkey boy Donkey boy donkey boy Donkey boy donkey boy. Herregud som jeg H A T E R den sangen. Sjelden jeg virkelig hater en sang men denne treffer et ømt punkt. Hvis jeg noensinne skulle tatt mitt liv skulle jeg hørt på denne mens livet sakte men sikkert ebbet ut! + faens 1. Du hører p3 hver dag eller? Neste mandag=RR! Jepp. 8 til 16 hver eneste dag. Visstnok teller ikke min stemme tredobbelt, så da må jeg fint finne meg i å høre på det. Bytter hver gang damene er på lunch så får heldigvis 30min med p3 fri. Neste mandag jobber jeg ikke her lenger, TYPISK! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Tar på å gå i varmen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Her regner det. Noen som er med på Halo:CE Online? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Klarer faen ikke første mission på the hunter! Finner ikke hjorten :S Hør på den ha sier. De er langs kysten, er tilogmed ganske mange der. Klarer faen ikke første mission på the hunter! Finner ikke hjorten :S Ehhm hvor får man tak i missns? Med en gang du registrerer deg får du en melding fra en CPU, han sier hva du skal gjøre. Når du er ferdig med det så gir han deg ny. Men som jeg spurte om i sted, hva heter du der? Første gang jeg har sendt link til ett spill som folk har likt så godt att de har brukt penger på det Vel registrete meg ved beta versjnen allerede men hadde aldri tid tl å spille da. Så hadde glemt det helt tl nå. Litt synd at jeg ikke har prøvd det skikkelig før nå da men når man støtter på slike ting så er det greit å spnse dem med en slant. Kolio3 heter jeg på hunter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå