Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha harde kår Laland!

 

Gammel klassiker den videoen der. Holdt på å gjøre det samme selv en gang, når jeg hadde avarium. Skulle legge tilbake en stor rot etter å ha fylt akvariet med vann og når et akvarium er fyllt er det ganske stort press på glasset fra innsiden. Og jeg dunka rota hardt borti først den ene siden og så den andre så jeg syns jeg hørte det knake. Da var jeg spent i noen sekunder gitt!

Lenke til kommentar
Godt å høre at du lever deg inn i spillet.

 

Det blir sånn autmatisk. Akkurat som når man var små satt og hoppet og løftet kontrollen år man spilte Super Mario.

 

Jepp, jeg hater vakuum. Det vil si, jeg syns det er dritstilig egentlig, selv om det jo reiser spørsmålet om hvorvidt et eneste av våpnene du har faktisk vil fungere. Flammekasteren funker jo ikke, men kan ikke si at jeg helt ser hvordan for eksempel ripperen eller pulserifla vil funke heller.

Lenke til kommentar

P3 burde seriøst oppdatere a-spillelisten sin på dagtid. Donkey boy donkey boy Donkey boy donkey boy Donkey boy donkey boy Donkey boy donkey boy.

 

Herregud som jeg H A T E R den sangen. Sjelden jeg virkelig hater en sang men denne treffer et ømt punkt.

Hvis jeg noensinne skulle tatt mitt liv skulle jeg hørt på denne mens livet sakte men sikkert ebbet ut!

Lenke til kommentar
Føler det samme for "Solbriller på"-låta. Farlig å høre på den i bilen når det er så lett å ta selvmord.

 

Aaaah, du bare måtte minne meg på den! Nå har den ikke vært spilt på en liten stund men nå kan jeg banne på at den kommer på hvert øyeblikk!

 

eg vil ha eg vil ha solbriller pååå! eg vil ha eg vil ha et tau rundt min hals!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...