Laland Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 På den alltid like populære mandagen attpåtil. Er ikke den beste måten å starte uken for å putte det pent. Men, nå skal jeg slutte med whiningen min. Jeg sier bare mamma! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Ånei, ikke mer mamma nå... Digg vær i dag, forventa drittvær siden jeg skal på Øyafestivalen i dag. Men jøss, det var jo oppholdsvær og nesten ikke skyer... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Haha harde kår Laland! Gammel klassiker den videoen der. Holdt på å gjøre det samme selv en gang, når jeg hadde avarium. Skulle legge tilbake en stor rot etter å ha fylt akvariet med vann og når et akvarium er fyllt er det ganske stort press på glasset fra innsiden. Og jeg dunka rota hardt borti først den ene siden og så den andre så jeg syns jeg hørte det knake. Da var jeg spent i noen sekunder gitt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Du vet du elsker den! Akkurat slik som en maurtue er et empir med maur i. Beklager. Skal slutte nå. Edit: ment til Maury, såklart. Alt er så perfekt i det klippet. Alt fra timing til stemme! ^_^ Endret 12. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Du vet du elsker den! Akkurat slik som en maurtue er et empir med maur i. I see what you did there. God morgen folkens! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Haha! Nå har jeg pc igjen med internett. Måtte reinstalere, og nå fungerer ikke det trådløse, den trådløse delen må skiftes ut. Så sitter i øvre etasjen med kabel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Jeg får pustebesvær av å gå rundt i vakum i Dead Space. Endret 12. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Godt å høre at du lever deg inn i spillet. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Vakuum er skummelt i Dead Space, da finnes det ingen lyder som hjelper på å forutse fiende angrep. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Ahhh fri i dag og ja! dagen skal brukes til inkjøp av hdmi kabel og antenne kabel. Så skal jeg opp i den andre leiligheten å se etter post Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Godt å høre at du lever deg inn i spillet. Det blir sånn autmatisk. Akkurat som når man var små satt og hoppet og løftet kontrollen år man spilte Super Mario. Jepp, jeg hater vakuum. Det vil si, jeg syns det er dritstilig egentlig, selv om det jo reiser spørsmålet om hvorvidt et eneste av våpnene du har faktisk vil fungere. Flammekasteren funker jo ikke, men kan ikke si at jeg helt ser hvordan for eksempel ripperen eller pulserifla vil funke heller. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 kode for stasis og air refill ftw. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Og jeg skjønner fortsatt ikke meningen med det der. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 I'm just in it for the thrills. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 P3 burde seriøst oppdatere a-spillelisten sin på dagtid. Donkey boy donkey boy Donkey boy donkey boy Donkey boy donkey boy Donkey boy donkey boy. Herregud som jeg H A T E R den sangen. Sjelden jeg virkelig hater en sang men denne treffer et ømt punkt. Hvis jeg noensinne skulle tatt mitt liv skulle jeg hørt på denne mens livet sakte men sikkert ebbet ut! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Føler det samme for "Solbriller på"-låta. Farlig å høre på den i bilen når det er så lett å ta selvmord. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Nå skal jeg forhåpentlig vi bestille iPhone Og spille the hunter. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Føler det samme for "Solbriller på"-låta. Farlig å høre på den i bilen når det er så lett å ta selvmord. Aaaah, du bare måtte minne meg på den! Nå har den ikke vært spilt på en liten stund men nå kan jeg banne på at den kommer på hvert øyeblikk! eg vil ha eg vil ha solbriller pååå! eg vil ha eg vil ha et tau rundt min hals! Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Vent nå litt. Atsjonas, har du byttet navn? ErlendA har jo også byttet navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå