Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

drugiS: Æ ska ta deg igjen i bilde-tråden! Muhahah!

 

Neida.

 

Digg hva som skjedde på jobb i dag. Tredje personen som har kjørt inn med brenndene bil på en av Statoil-stasjonene jeg har jobbet på valgte også i dag å parkere rett ved en pumpe når bilen brant. Dette er bildet etter brannen ble slukka og bilen dytta vekk fra pumpa...

dsc00477fvg.jpg

 

Hvorfor bestemmer folk seg for å parkere en brenndene bil på en bensinstasjon hele tida?

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Bore olje i Lofoten for eksempel? Hvorfor er folk imot sånt?

 

Du kødder? Borer man olje i Lofoten vil det for det første ødelegge totalt for fiskeflåten der nede, i tillegg til at hoveddelen av den norske kysttorsken har sitt gyteområde der, dermed vil torskebestanden skades dramatisk og det kan ta LANG tid før den tar seg opp.

 

Når det akutte behovet for oljen i Lofoten melder seg, så vil den fortsatt ligge der. Den stikker ikke akkurat av.

 

EDIT: Liker at jeg er en time på etterskudd :p

 

Jeg kødder ikke nei, naturen vil tilpasse seg de endringene som skjer(i akkurat dette tilfelle). Og hvis ikke du har lest den største teksten på fremsiden av dagens aviser vet du at fisk og fugleliv kun vil ta skade av det i en eventuell oljeulykke, noe som det er liten sjans for.

 

Verden kommer til å trenge norsk gass/olje i årene fremover, og siden vi er de flinkeste i verden på å utvinne det miljøvennlig er jeg helt for. Når man skyter seismikk kan man heller ikke bare utvinne olje, hvis de starter nå er de sikkert ikke skikkelig igang før 2020, og da er de oljefeltene vi har tomme.

 

Meeeen som så ofte før er dette noe de fleste i Norge kommer til å skjønne etter 10 år, og er det sikkert for seint. Plutselig snakker alle russisk uansett, skål!

Lenke til kommentar

Dette har vært den tregeste timen i mitt liv. Kan liksom ikke begynne å "gjøre" noe når en vet en må ut om halvannen time sånn på morgenen. Vil jo møte opp litt tidligere for å møte folk også.. Jeg liker ikke dette.

 

Tanken på at jeg får iPhone 3GS imorgen holder meg gående.

Lenke til kommentar

Hehe nei jeg kjenner følelsen! Samtidig husker jeg at jeg syns det var veldig moro å treffe folka igjen. Elsket å være på skolen, selv om jeg jo måtte grine meg til ståkarakter i enkelte fag. Var tross alt der jeg hadde de fleste venna mine og siden jeg gikk på videregående et stykke unna der jeg bodde var det folk jeg ikke var så mye sammen med ellers.

Lenke til kommentar

Spiser som regel ikke frokost heller (matlyst på morgenen? Neppe!) og kjøper gjerne en brus eller jucie i langfri, så da tar det jo helt av. Ifjor var det slik at både mandag og onsdag begynte med dobbelttime i fransk og ble fulgt opp med dobbelttime i matte. De to hat-fagene mine. ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...