AltF4 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaata Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Er jeg rar fordi jeg bestilte meg et headsett til 3000 kr? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Frp er ikke synonymt med rasisme, det er en mer logisk innvandrerpolitikk. Altså; alle her i landet vil egentlig bo i et Frp-styrt land, men ingen tør å si det. Det der overgikk tilogmed teletubbiekid sine inlegg. Jeg vil leve i det nesten motsatt av ett FRP-styrt land. Er jeg rar fordi jeg bestilte meg et headsett til 3000 kr? Ja, send det til meg. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Link, pl0x. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=420872 Kjøpt og betalt Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Link, pl0x. https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=420872 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Sekunder loli sekunder. No matter if you win by a mile or an inch winning is winning! Edit: Steam låste seg... Endret 11. august 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Samme her, bare 4 venner kom på online igjenn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Sett deg inn i politikk, les og forstå partiprogrammer og målene til de forskjellige partiene. Tenk en god stund, og når du har bestemt deg stemmer du. Den er til Eplefe og Backstabber. Frp er ikke satan sjøl, de har en finfin politikk som tiltaler veldig mange her i Norge:) Deriblant meg:) Unnskyld meg, men tror du jeg er idiot? Jeg har vært brennende interessert i politikk siden jeg var fjorten. FrP er et tragisk populistparti som sniker inn idioti i folkevennlighet. Det de gjør er å stave ting ut i så klartekst at ingen tror at de prøver å lyve (noe de selvsagt gjør). Jeg VET hva FrP står for, jeg synes allikevel at de er et sofavelgerparti uten like. Hva er ditt syn på aktiv dødshjelp?Jeg er for Er du fornøyd med antall flyktninger Norge mottar? Norge må stramme inn vesentlig Hva er ditt syn på Norges deltakelse i NATO? Norsk deltakelse i NATO er viktig Dette er ting jeg er enig i, og jeg er allikevel ikke FrP-stemmer. MERKELIGE GREIER. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Åh gud. Hvorfor nøtte, hvorfor måtte du begynne å friste meg med slike unødige saker? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Aftenpostens valgomat stemplet meg som Høyre-velger. Kan ikke si jeg er uenig. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Ifølge DruigS sin nynorske signatur, så suger Metallica. 8D Metallica Sugar Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Aftenpostens valgomat stemplet meg som Høyre-velger. Kan ikke si jeg er uenig. ' Er ikke du sånn.. 16? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Åh gud. Hvorfor nøtte, hvorfor måtte du begynne å friste meg med slike unødige saker? Vel noe må jeg ha når jeg ikke kan ha skikkelig høytalere til tven... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Åh gud. Hvorfor nøtte, hvorfor måtte du begynne å friste meg med slike unødige saker? Vel noe må jeg ha når jeg ikke kan ha skikkelig høytalere til tven... eneste minusen med å bruke headset for mye er vel at man får en overdreven bakteriemengde i ørene, samt masse ørevoks. Snakker av erfaring her! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 @Lolidude: På nynorsk heter det ''Metallica sug.'' Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Aftenpostens valgomat stemplet meg som Høyre-velger. Kan ikke si jeg er uenig. ' Er ikke du sånn.. 16? Jeg er sånn ... 17. Du kunne jo sjekket sånn ... profilen min. Må nok skuffe dere begge der. Det ser ut til at det enten heter "syg" eller "suger". Ikke noen av de dere nevnte, i hvert fall. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Endret 11. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Æsj, glemte att du var en norskfrik. Nøtte, hva heter du på The Hunter? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Heter det bare "the hunter"? Finner ikke på piratebay... :/ Wait a sec... Er det gratis o.O Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Ja, det er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå