Error Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Skole i morgen? Wut Jeg har en uke til med fri jeg Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Imorra har du skole? Hahahahaha, skal til Amsterdam imorra jeg;D Skolestart er ikke før den 19. her i landet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Skolestart 12.. er i overkant føler jeg. Men hadde nå fri fra sen mai, så kan egentlig ikke klage. Menmen, sånn kan det gikk. Begynner ikke før tolv though.. kommer nok en tur innom før den tid. :-) Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Jeg starter den 17de. Faen heller >_< Pleier alltid å være 19de! Edit: Jeg stikker og legger meg nå jeg også. Fant nettopp ut at NM starter i morgen, så jeg må være litt uthvilt. God natt folkens! Endret 11. august 2009 av Error Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Da har du jo skole den beste delen av året=U Sent august er gazm<3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Jeg vet! Det er nå det er varme i sjøen og den deilige følelsen med en sommer vel overstått. Er ikke mange ukene til julepynten kommer opp (seriøst, de begynner altfor tidlig med det!) så høsten oppleves ikke stort. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Mm. også har jeg bursdag på denne tiden av året, ekke rart det er så fint lizm. moder jord er glad og feirer med pent vær<3 Ghostbuster: BLEH! Endret 11. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Jeg begynner 24. Endret 11. august 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Men hvem av dere skal til London og New York før året er omme? Så.. ta den! God natt! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Oo. ikke dårlig. Familie eller venner? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Bore olje i Lofoten for eksempel? Hvorfor er folk imot sånt? Du kødder? Borer man olje i Lofoten vil det for det første ødelegge totalt for fiskeflåten der nede, i tillegg til at hoveddelen av den norske kysttorsken har sitt gyteområde der, dermed vil torskebestanden skades dramatisk og det kan ta LANG tid før den tar seg opp. Når det akutte behovet for oljen i Lofoten melder seg, så vil den fortsatt ligge der. Den stikker ikke akkurat av. EDIT: Liker at jeg er en time på etterskudd Endret 11. august 2009 av djing0 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Er "ombudsmen" virkelig et engelsk ord? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Jeg trur backstabber var ironisk. Jeg håper det for hans skyld iaffal xP Nei! lulz. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Noen som synest denne listen faller i smak? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Oh, det er sant. Lolidudes folk er Jehovas Vitner faktisk^^ Hvordan reagerte de, lolidude? Gispet de etter luft eller dro de fram et kors og mumlet noen fancy sitater? Jehovas Vitner bruker ikke kors, i følge de ble Jesus spikret på en påle eller hva de heter. Moren min spurte; Hva er det der? Jeg svarte att det var noe en idiot postet. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Jeg ignorerer den frekke kommentaren din, og spør heller hvordan mordi ikke klarte å se at det var en dildo på en oppblåsbar pute? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 http://probablybadnews.com/2009/08/07/funn...south-carolina/ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 FrP FTW!!! Og nååååå er det seng. God natt. Edit: Holy shit, jeg mente KrF, ikke FrP... :o Holy shit! Det er nesten like ille! Jeg har skutt en elg i dag! 286 kg! Sopra den i 14 min! Og traff den på 44m holt! Så tok jeg en coyote gså på hele 25 kg! Men fant bambi også. Mor og barn men kunne ikke skyte noen av dem så lot dem gå. Utolig hva en pils får til på Aimen min! Så du likte spillet jeg viste deg? ^^ Jeg ignorerer den frekke kommentaren din, og spør heller hvordan mordi ikke klarte å se at det var en dildo på en oppblåsbar pute? Det gjorde hun, men hun spurte på en ''hvorfor ser du på slike bilder?'' måte. Mm. også har jeg bursdag på denne tiden av året, ekke rart det er så fint lizm. moder jord er glad og feirer med pent vær<3 Ghostbuster: BLEH! Du synker og synker på min liste. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Har MagnarP blitt banna? Jeg synes det har vært lite drittslenging her de siste dagene. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Aaaah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå