Gormers Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hey, rask leveringtid hos platekompaniet Ser på "la den rette komme inn" nuh. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Nå snakker vi om noe annet. Ifølge Partitesten.no er jeg 46% AP, 46% SP og 39% SV. Helt ærlig er jeg ikke overrasket. Fy faen. Sosialistbonde. ._.Og teletubbiekid: Fremskrittspartiet betyr stort sett kun at du er fremskrittsfiendentlig. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 FrP FTW!!! Og nååååå er det seng. God natt. Edit: Holy shit, jeg mente KrF, ikke FrP... :o Du må dø uansett! (jeg vet ikke hvor du bor) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Fy faen. Sosialistbonde. ._. Føler at det ble veldig meg. Er både bonde og sosialist, så blir vel en sosialistbonde! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg har skutt en elg i dag! 286 kg! Sopra den i 14 min! Og traff den på 44m holt! Så tok jeg en coyote gså på hele 25 kg! Men fant bambi også. Mor og barn men kunne ikke skyte noen av dem så lot dem gå. Utolig hva en pils får til på Aimen min! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Og teletubbiekid: Fremskrittspartiet betyr stort sett kun at du er fremskrittsfiendentlig. Det er ikke slik at hvis FrP kommer til makten så vil Norge omgjøres til en ghettostat uten like, hvor kapitalister herjer gatene og henretter negere på gaten. Hva stemmer du forresten? =3 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Og teletubbiekid: Fremskrittspartiet betyr stort sett kun at du er fremskrittsfiendentlig. Det er ikke slik at hvis FrP kommer til makten så vil Norge omgjøres til en ghettostat uten like, hvor kapitalister herjer gatene og henretter negere på gaten. Hva stemmer du forresten? =3 FRP er satan inkarnert i et parti. punktum. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Sett deg inn i politikk, les og forstå partiprogrammer og målene til de forskjellige partiene. Tenk en god stund, og når du har bestemt deg stemmer du. Den er til Eplefe og Backstabber. Frp er ikke satan sjøl, de har en finfin politikk som tiltaler veldig mange her i Norge:) Deriblant meg:) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hey, rask leveringtid hos platekompaniet Ser på "la den rette komme inn" nuh. Skal se den selv, må bare finne lysta. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg trur backstabber var ironisk. Jeg håper det for hans skyld iaffal xP Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Vel tok testen jeg og den sa jeg var Frp høyre velger. Hva er ditt syn på aktiv dødshjelp? Jeg er for Er du fornøyd med antall flyktninger Norge mottar? Norge må stramme inn vesentlig Hva er ditt syn på Norges deltakelse i NATO? Norsk deltakelse i NATO er viktig Dette er ne jeg faktisk står for også! Det var de spørsmålene som bikket meg over på frp. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Shit. jeg er tydeligvis litt av alt, men mest FRP. Det hadde jeg ikke trodd. P: 43% frp, 42% SP og 41% SV. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Noen flere enn meg som har forhåndsstemt da? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Regner med å gjøre det snart. Aner ikke hva jeg skal stemme riktignok, vet bare hva jeg ikke skal stemme hehe Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Frp er ikke synonymt med rasisme, det er en mer logisk innvandrerpolitikk. Altså; alle her i landet vil egentlig bo i et Frp-styrt land, men ingen tør å si det. Bore olje i Lofoten for eksempel? Hvorfor er folk imot sånt? Er det mulig, sitter i et fisefint hus(pga oljepenger) med en skikkelig utdanning(pga oljepenger) og i god helse(pga oljepenger) og sier ikke bor DET ER FISK DER? Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg fikk: SV 46% FRP 40% AP 37% DETTE VIPPET DEG MOT SOSIALISTISK VENSTREPARTI Er det viktig at staten støtter trosopplæring? Nei Ønsker du å opprettholde kongedømmet? Nei, kongedømmet har utspillt sin rolle Støtter du Norges del i krigføringen i Afghanistan? De må ut med en gang Tja, er vel egentlig ganske rett. Jeg synes sosialismen er en god ting, men jeg liker også mye av det FRP står for. Det må heller ikke bli for mye av det gode (sosialisme.) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hvorfor døde forumet? :U Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Fordi jeg kom for å si god natt. Om ikke lenge blomstrer det vildere enn noen gang. Men imorgen er det skole, så takk for denne ferien. Det var hyggelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå