Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel skjærfjøla lgger der den ligger:-) den blir brukt såpass ofte at den blir bare stress å legge bort hver gang.

Zaloen står ute pga nylig tatt oppvask :) 3 sec før bildene ble tatt nesten. Om jeg skal sette safta i kjøl så må jeg ta ut pilsen. og det du tror er en ølkjøle er vel en micro...

 

Edit: O en min er litt syk...

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Vel skjærfjøla lgger der den ligger:-) den blir brukt såpass ofte at den blir bare stress å legge bort hver gang.

Zaloen står ute pga nylig tatt oppvask :) 3 sec før bildene ble tatt nesten. Om jeg skal sette safta i kjøl så må jeg ta ut pilsen. og det du tror er en ølkjøle er vel en micro...

 

Edit: O en min er litt syk...

 

For all del, hold den safta utafor. Jeg trodde det var et 1meterkjøleskap mellom ovn og 2meterkjøleskap.

Lenke til kommentar
man kan få gode og solide kabinett til en billig penger, og betale mye for utsende er bare tull :3

kan man sikkert, men man kan også få gode og solide og pene kabinetter til en litt mindre billig penge. Å betale for utseende er da ikke tull. Alle liker pene ting, enten det er biler, damer eller PC-kabinetter^^

 

Ikke samtidig, hvis posten fremsto sånn. Men antar at du skjønte det eller?

 

Anyhow, det er dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=309319

Fremsto litt sånn ja, men var ikke det jeg trudde;p

Lenke til kommentar

1250017015405.jpg

 

"The patent describes an inflatable seat with a pocket for the Wii Remote, which is used to sense movement using the controller's accelerometer. It goes on to describe possible applications, including animal riding (horse, bull, camel... giant eagle... uh, dragon) and hang gliding or motorcycles. Detailed is an example of the Wii displaying the back of a horses head, with players raising their hand for "balance as in Bronco riding, a lasso, a sword, or other weapon, etc.""

Lenke til kommentar
1250017015405.jpg

 

"The patent describes an inflatable seat with a pocket for the Wii Remote, which is used to sense movement using the controller's accelerometer. It goes on to describe possible applications, including animal riding (horse, bull, camel... giant eagle... uh, dragon) and hang gliding or motorcycles. Detailed is an example of the Wii displaying the back of a horses head, with players raising their hand for "balance as in Bronco riding, a lasso, a sword, or other weapon, etc.""

 

Djees! To spørsmål, hvor og hvor mye?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...