Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Teletubbiekid er en syk, syk person.

 

Uansett, god dag forumfolk!

 

Definér syk :p

Jeg for min del pleier å henge på et forum hvor det daglig postes dokumenterende totalt usensurerte fra den heller groteske biten av verden.. Ergo bilder og video (farger og lyd) av selvmord, folk som blir skutt, halshugd, blåst i biter, "electrocuted" osvosvosv.

Gjør det meg syk? P:

4gif?

 

Njet. Her har du link. Er dette lov å dele? :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til PC-snakken: Ny liste.

Seriøst?

633 mhz ram, why?! :p

to skjermkort (ok kansje du skal kjøre de i SLI/Crossfire) men forskjellig produsent også? og har du tenkt på om det er plass til to kort der?

og hvordan har du tenkt og feste den prosessoren på hovedkortet? lime den på og håpe at det også funker, for tror ikke en am3 prosessor passer i en 775 socket (som begynner og bli litt gammel)... korriger meg gjerne.

Tastaturet skal vist ikke være så godt heller har jeg hørt, kabinett DRITER JEG fullstendig i.. det er en boks som skal stå og lage lyd, ler av folk som er avhengig av og ha et kabinett som ser bra ut, så.. bra valg der i aff

Lenke til kommentar

hcg, bruk mindre penger på kabinett osv og bytt heller ut med en i7 prossessor vist du har tenkt og ha intel.. kan bli litt mer men det er verdt det

 

hcg, bruk mindre penger på kabinett osv og bytt heller ut med en i7 prossessor vist du har tenkt og ha intel.. kan bli litt mer men det er verdt det

 

hcg, bruk mindre penger på kabinett osv og bytt heller ut med en i7 prossessor vist du har tenkt og ha intel.. kan bli litt mer men det er verdt det

Lenke til kommentar
Til PC-snakken: Ny liste.

Seriøst?

633 mhz ram, why?! :p

to skjermkort (ok kansje du skal kjøre de i SLI/Crossfire) men forskjellig produsent også? og har du tenkt på om det er plass til to kort der?

og hvordan har du tenkt og feste den prosessoren på hovedkortet? lime den på og håpe at det også funker, for tror ikke en am3 prosessor passer i en 775 socket (som begynner og bli litt gammel)... korriger meg gjerne.

Tastaturet skal vist ikke være så godt heller har jeg hørt, kabinett DRITER JEG fullstendig i.. det er en boks som skal stå og lage lyd, ler av folk som er avhengig av og ha et kabinett som ser bra ut, så.. bra valg der i aff

Feil handleliste, se nyeste. ;)

 

Og ikke kjøp i7, HCG. Ikke verdt det... Kan kjøre Crysis på max med den prosessoren du har nå.

Lenke til kommentar
hcg, bruk mindre penger på kabinett osv og bytt heller ut med en i7 prossessor vist du har tenkt og ha intel.. kan bli litt mer men det er verdt det

Faen er galt med deg? Kabinettet har svært mye å si for støynivået på PC'en, hvem har vel lyst på en PC som uler som en UFO mens man gamer? Dessuten er det en fordel å ha et solid kabinett hvis man skal flytte mye rundt på PC'en også. Jeg vil gjette på at han skal ha med PC'en på diverse LANs, kanskje til og med TG en vakker dag^^ Da er det en fordel at kabinettet ikke sprekker hvis man så mye som stabler et par-tre brett med Cola oppå det.

 

Dessuten må jo datan se pen ut:3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...