Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De fleste gamere er mellom 20 og 35 år har jeg lest et sted.

 

 

Edit: I en bok jeg skrev.

 

 

I U.S.A. er gjennomsnitts-alderen utrolig nok 35, og de som oftest kjøper spill er 39 år.

 

Skulle man ikke tro takket være Xbox-live og slikt, linkie link.

 

Nei, men gaming kom ikke med xbox eller ps. Men det er jo meget gode nyheter da, så slipper vi at spillmarkedet kun fokuserer på 12-15 åringer fordi det er der penga ligger. De hadde jo spill i 1990 også, så de som er 30-40 år har sikkert bare aldri slutta å spille.

 

fakta nr 5 = The Sims

Lenke til kommentar
Teletubbiekid er en syk, syk person.

 

Uansett, god dag forumfolk!

 

Definér syk :p

Jeg for min del pleier å henge på et forum hvor det daglig postes dokumenterende totalt usensurerte fra den heller groteske biten av verden.. Ergo bilder og video (farger og lyd) av selvmord, folk som blir skutt, halshugd, blåst i biter, "electrocuted" osvosvosv.

Gjør det meg syk? P:

Lenke til kommentar
hvordan får jeg denne embeden: <object><param name="movie" value="http://3l3373.com/fla/cod6_countdown.swf"><embed src="http://3l3373.com/fla/cod6_countdown.swf" width="400" height="200"></object> til å se slik ut: http://3l3373.com/tag/mw2/ (som den countdown timeren)

 

Bytt ut &quot med ".

 

Definér syk :p

Jeg for min del pleier å henge på et forum hvor det daglig postes dokumenterende totalt usensurerte fra den heller groteske biten av verden.. Ergo bilder og video (farger og lyd) av selvmord, folk som blir skutt, halshugd, blåst i biter, "electrocuted" osvosvosv.

 

Det gjør deg mest til en litt creepy unge som prøver å score hardcore-creds på internett. Nokså normalt.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Kan noen gjøre dette bildet til 128x128?

 

Tja

 

Edit: Det fungerte ikke å quote bilder

post-63-1098612221_thumb.jpg

 

@Mammakamel: Jeg har vært hos mormor og morfar og spist frokost og spilt kort (med lillesøsteren min) :) Jeg har også stått opp klokken to. Ellers har jeg sittet på PC'en og forumert litt på diverse forum, til og med på Spillverket sine forum :o Nå skal jeg spise middag.

 

Litt rotete tekst, men det er vel ikke så farlig.

Hva har dere andre gjort i dag?

Endret av Error
Lenke til kommentar
Teletubbiekid er en syk, syk person.

 

Uansett, god dag forumfolk!

 

Definér syk :p

Jeg for min del pleier å henge på et forum hvor det daglig postes dokumenterende totalt usensurerte fra den heller groteske biten av verden.. Ergo bilder og video (farger og lyd) av selvmord, folk som blir skutt, halshugd, blåst i biter, "electrocuted" osvosvosv.

Gjør det meg syk? P:

4gif?

Lenke til kommentar
Fant nettopp ut at det ikke er kabel i den nye leiligheten, og at man må selge nyren sin for å kunne betale for noen kanaler.

Jeg kan ikke fatte at noen vil betale 300 kroner i måneden for TV.

Jeg ser aldri på TV, så det er ganske idiotisk at jeg må betale lønna til Kristen Gislefoss bare fordi jeg vil koble Xboxen min til en TV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...