kaffebryggare Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 ÅÅÅÅÅjaaaa. Men du må huske at den er jo et halv år gamme EIDT: Det var mest men som et utkast, ikke som en ferdig handleliste. Jepp, men den er fortsatt halvdårlig. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 BOOM! HEADSHOT! Nå har jeg spillt The Hunter i ca 2 timer, fikk to reinsdyr! Ene snipa jeg fra en syk avstand, den andre fikk jeg headshot på fra 13 meters avstand, med sniper rifle! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 okokok.. skal jeg dille med photoshop eller 3dstudio max? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 De fleste gamere er mellom 20 og 35 år har jeg lest et sted. Edit: I en bok jeg skrev. I U.S.A. er gjennomsnitts-alderen utrolig nok 35, og de som oftest kjøper spill er 39 år. Skulle man ikke tro takket være Xbox-live og slikt, linkie link. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Oooooog jeg slenger meg på Autodesk 3D Studio Max jeg da (: *edit* typo Endret 11. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 De fleste gamere er mellom 20 og 35 år har jeg lest et sted. Edit: I en bok jeg skrev. I U.S.A. er gjennomsnitts-alderen utrolig nok 35, og de som oftest kjøper spill er 39 år. Skulle man ikke tro takket være Xbox-live og slikt, linkie link. Nei, men gaming kom ikke med xbox eller ps. Men det er jo meget gode nyheter da, så slipper vi at spillmarkedet kun fokuserer på 12-15 åringer fordi det er der penga ligger. De hadde jo spill i 1990 også, så de som er 30-40 år har sikkert bare aldri slutta å spille. fakta nr 5 = The Sims Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det har jeg heller ikke påstått, det står jo i samme statistikk at de gjennomsnittlige 35åringene har spilt i 12 år, og dette kommer til å bli et voksende fenomen, ikke minst pga større fokus på TV-konsoller. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 hvordan får jeg denne embeden: <object><param name="movie" value="http://3l3373.com/fla/cod6_countdown.swf"><embed src="http://3l3373.com/fla/cod6_countdown.swf" width="400" height="200"></object> til å se slik ut: http://3l3373.com/tag/mw2/ (som den countdown timeren) Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Teletubbiekid er en syk, syk person. Uansett, god dag forumfolk! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Teletubbiekid er en syk, syk person. Uansett, god dag forumfolk! +1 God dag! Hva har du gjort idag? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Dere som så gårsdagens stripe vil nok kjenne dere igjen! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Teletubbiekid er en syk, syk person. Uansett, god dag forumfolk! Definér syk Jeg for min del pleier å henge på et forum hvor det daglig postes dokumenterende totalt usensurerte fra den heller groteske biten av verden.. Ergo bilder og video (farger og lyd) av selvmord, folk som blir skutt, halshugd, blåst i biter, "electrocuted" osvosvosv. Gjør det meg syk? P: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Akkurat dèt er vel mest av alt bare trist... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) hvordan får jeg denne embeden: <object><param name="movie" value="http://3l3373.com/fla/cod6_countdown.swf"><embed src="http://3l3373.com/fla/cod6_countdown.swf" width="400" height="200"></object> til å se slik ut: http://3l3373.com/tag/mw2/ (som den countdown timeren) Bytt ut " med ". Definér syk Jeg for min del pleier å henge på et forum hvor det daglig postes dokumenterende totalt usensurerte fra den heller groteske biten av verden.. Ergo bilder og video (farger og lyd) av selvmord, folk som blir skutt, halshugd, blåst i biter, "electrocuted" osvosvosv. Det gjør deg mest til en litt creepy unge som prøver å score hardcore-creds på internett. Nokså normalt. Endret 11. august 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Fant nettopp ut at det ikke er kabel i den nye leiligheten, og at man må selge nyren sin for å kunne betale for noen kanaler. Jeg kan ikke fatte at noen vil betale 300 kroner i måneden for TV. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Sånn en time på å skru opp t hyller og en tv benk fra ikea. 2 sår og litt øm i tmmelen men gdt frnøyd med resultatet! Da skal jeg bare regne igjennom hva sm er hva så fnner jeg ut hovr mye "samboeren min er skyldig meg Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Kan noen gjøre dette bildet til 128x128? Tja Edit: Det fungerte ikke å quote bilder @Mammakamel: Jeg har vært hos mormor og morfar og spist frokost og spilt kort (med lillesøsteren min) Jeg har også stått opp klokken to. Ellers har jeg sittet på PC'en og forumert litt på diverse forum, til og med på Spillverket sine forum :o Nå skal jeg spise middag. Litt rotete tekst, men det er vel ikke så farlig. Hva har dere andre gjort i dag? Endret 11. august 2009 av Error Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Teletubbiekid er en syk, syk person. Uansett, god dag forumfolk! Definér syk Jeg for min del pleier å henge på et forum hvor det daglig postes dokumenterende totalt usensurerte fra den heller groteske biten av verden.. Ergo bilder og video (farger og lyd) av selvmord, folk som blir skutt, halshugd, blåst i biter, "electrocuted" osvosvosv. Gjør det meg syk? P: 4gif? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Fant nettopp ut at det ikke er kabel i den nye leiligheten, og at man må selge nyren sin for å kunne betale for noen kanaler. Jeg kan ikke fatte at noen vil betale 300 kroner i måneden for TV. Jeg ser aldri på TV, så det er ganske idiotisk at jeg må betale lønna til Kristen Gislefoss bare fordi jeg vil koble Xboxen min til en TV. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Til PC-snakken: Ny liste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå