Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Men hvis du ikke vil tas for å være en pjokk så bør du skrive hvor gammel du er i profilinfoen. Og kanskje adressen og legge ved et bilde og... tlf nummer.

Som profilbilde tenkte eg eit bilde av meg i Robin Hood-kostyme. Yes? No? Telefonnr. er 1-800-FURRIE :D

 

Jeg er rundt 50 i følge noen (her på forumet), hvor gammel er du?

Du blei nettopp 26 eller der om kring? Spørs om ikkje eg er rundt 50 og då ^_^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hvis du ikke vil tas for å være en pjokk så bør du skrive hvor gammel du er i profilinfoen. Og kanskje adressen og legge ved et bilde og... tlf nummer.

Som profilbilde tenkte eg eit bilde av meg i Robin Hood-kostyme. Yes? No? Telefonnr. er 1-800-FURRIE :D

Hvis du forsetter slik så kommer jeg til å sende en knyttneve gjennom internett med lysets hastighet og slå ondskapen ut av deg.

Lenke til kommentar
Men hvis du ikke vil tas for å være en pjokk så bør du skrive hvor gammel du er i profilinfoen. Og kanskje adressen og legge ved et bilde og... tlf nummer.

Som profilbilde tenkte eg eit bilde av meg i Robin Hood-kostyme. Yes? No? Telefonnr. er 1-800-FURRIE :D

 

Jeg er rundt 50 i følge noen (her på forumet), hvor gammel er du?

Du blei nettopp 26 eller der om kring? Spørs om ikkje eg er rundt 50 og då ^_^

OMGWTFBBQ, Forumet er fullt av oldinger!

Lenke til kommentar
Bestillte en pakke fra BBC forrige Onsdag og vet av tidligere pakker at det tar over en uke før det kommer fram, men alikavel sitter eg og venter spent.

Den kommer når du minst venter det!

 

Hjemme fra jobb, er helt utslitt. Tror det blir middag, og så seng. God natt. -_-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...