teletubbiekid Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 ... "furrietubbiekid"? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Ja, innerst inne er jeg en nusselig, liten bamse<3Snakker vi furrie ? Enkelte ting kødder man bare ikke med Gormers... den der var alt for drøy. :3 (kattesmiley) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) forskjell på å bruke en :3 smiley, og å være en jævla furfag som yiffer til andre menn som kler seg ut som Robin Hood fra Disney >_< ikke prøv deg engang! Endret 11. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Er LOTRO noe bra? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Bestillte en pakke fra BBC forrige Onsdag og vet av tidligere pakker at det tar over en uke før det kommer fram, men alikavel sitter eg og venter spent. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 ... "furrietubbiekid"? Traff eg eit ømt punkt, eller? Chill pills for everyone Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Teletubbiekid er bare myk og god han, så der er det ømme punkter over hele fjøla. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Traff eg eit ømt punkt, eller? Chill pills for everyone Jeg vil heller si at du fornærmet meg på det sterkeste >:U Tenk på det du hater mest i hele verden, og forestill deg åssen du hadde reagert hvis en pjokk på internett kalte deg akkurat det. Snurreleif: say what? o.O Endret 11. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Du leste riktig, lille oochy cooch. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Traff eg eit ømt punkt, eller? Chill pills for everyone Jeg vil heller si at du fornærmet meg på det sterkeste >:U Tenk på det du hater mest i hele verden, og forestill deg åssen du hadde reagert hvis en pjokk på internett kalte deg akkurat det. Så du har tydeligvis ei grense, som då går ved furries Hehe, får beklage den då, men pjokk blir uansett feil her. Eg er eldre enn dei fleste her ^_^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Du leste riktig, lille oochy cooch. Jeg blir ubekvem når du snakker slik om meg. Hold deg vekke :U Så du har tydeligvis ei grense, som då går ved furries Hehe, får beklage den då, men pjokk blir uansett feil her. Eg er eldre enn dei fleste her ^_^ Er enkelte ting jeg ikke tåler ja... furries er en av dem. Men hvis du ikke vil tas for å være en pjokk så bør du skrive hvor gammel du er i profilinfoen. Og kanskje adressen og legge ved et bilde og... tlf nummer. Endret 11. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Traff eg eit ømt punkt, eller? Chill pills for everyone Jeg vil heller si at du fornærmet meg på det sterkeste >:U Tenk på det du hater mest i hele verden, og forestill deg åssen du hadde reagert hvis en pjokk på internett kalte deg akkurat det. Så du har tydeligvis ei grense, som då går ved furries Hehe, får beklage den då, men pjokk blir uansett feil her. Eg er eldre enn dei fleste her ^_^ Jeg er rundt 50 i følge noen (her på forumet), hvor gammel er du? Endret 11. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Jeg blir ubekvem når du snakker slik om meg. Hold deg vekke :U Var ikke det du sa i går pus. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) w00t, Xbox Live updaten er ute!!! Endret 11. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Jeg vil ha boxen min på live Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 w00t, Xbox Live updaten er ute!!! Velkommen etter, den har vaert ute et par timer alt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 HAAAAAAAAY, hvor er den fancy se video-funksjon-tingen?... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Var ikke det du sa i går pus. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 w00t, Xbox Live updaten er ute!!! Velkommen etter, den har vaert ute et par timer alt. Får vel ta med Boksen til kjæresten neste gang jeg skal dit, dritt å ikke ha noe annet enn mobilt-bredbånd når man sitter med perler av MP spill. For ikke å glemme bråten av tilleggs-pakker jeg har lyst på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Tror ikke den kommer enda, ikke for oss iallefall, engelskmenn har det naa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå