Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Voldsomt til aktivitet her, går tydeligvis glipp av mykje interessante diskusjonar om natta :p Og med det starter eg VM i multi-quoting:

 

Tilbakestående har fått livet ødelagt for grunner de ikke har hatt noe med. Jeg syns egentlig en hel del mer syns på tilbakestående enn gamle damer.

Så alle tilbakeståande lever eit ødelagt liv? Dei med Downs blei fødd med det, og har dermed ikkje noko tidlegare, betre liv (med mindre du trur på reinkarnasjon, but I digress). Å seie at dei då lever eit ødelagt liv er heller frekt. Dei lever sitt liv med dei begrensingar og forskjellar syndromet gir dei, verken meir eller mindre.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Sosiopat: De er drevet av sterk trang til å tilfredsstille egne behov og lyster og viser nedsatt evne til å føle empati og frykt. Dette kommer til uttrykk gjennom manglende hemninger i å utnytte andre personer og til å involvere seg i risikabel adferd.

Men no har jo ttb innrømt at han skriker som ei lita jente når han speler Dead Space (kanskje ikkje ordrett, men det var nok det han meinte :D), så heilt sosiopat er han tydeligvis ikkje. Forumtroll er nok meir dekkande ^_^

 

 

Tor Trakt er navnet å ha. Da blir det TraktTor de fleste plasser.

Trakttor? Med mindre du er dyslektisk er vel Tor Trak bedre? :p

 

Er det noen her som har Warhammer Online?

Spelte det eit par månader når det kom ut, til rundt patch 1.2, men gjekk lei. RvR var veldig kjekt i tier 1 og 2, så begynte CC å ta heilt over, i tillegg til at folk berre gjekk for å ta battle objectives og unngjekk RvR. Blei for dumt.

 

Og gratulerer med dagen Snorre! :)

Lenke til kommentar

Takk til Einride. (:

 

Har forøvrig også bitt meg merke i at de mest interessante diskusjonene ofte popper opp midt på natta her. Siste ordet er tydeligvis befolket av natteravner. Litt morsomt. Men det er fint at man kan diskutere litt "dypere" temaer uten at folk reagerer negativt. Alltid fint å kunne veksle mellom litt useriøs prat og mer seriøse tema. :)

Lenke til kommentar
Så alle tilbakeståande lever eit ødelagt liv? Dei med Downs blei fødd med det, og har dermed ikkje noko tidlegare, betre liv (med mindre du trur på reinkarnasjon, but I digress). Å seie at dei då lever eit ødelagt liv er heller frekt. Dei lever sitt liv med dei begrensingar og forskjellar syndromet gir dei, verken meir eller mindre.

Av alle idiotiske og nedverdigende kommentarer som ble postet i går, klarte du å velge ut iharal3 sitt? Det ble sagt langt verre ting, noe av det er kanskje slettet så da skal jeg ikke gå nærmere inn på det.

Lenke til kommentar
Metalstemnigen forsvinner litt når Lotta-reklamen kommer spillende :(

Haha, tell me about it! Jeg og Svinepelz drev å utveksla masse bra musikk, litt skuffende når LOTTAAA!. Eeeemi møkkdåneeld og Daaaniel Lindstrøøøm reklamene kommer da.

 

Edit: Victory is ours! http://www.hardware.no/artikler/spotify_banker_itunes/71258

Endret av lolidude
Lenke til kommentar
Så alle tilbakeståande lever eit ødelagt liv? Dei med Downs blei fødd med det, og har dermed ikkje noko tidlegare, betre liv (med mindre du trur på reinkarnasjon, but I digress). Å seie at dei då lever eit ødelagt liv er heller frekt. Dei lever sitt liv med dei begrensingar og forskjellar syndromet gir dei, verken meir eller mindre.

Av alle idiotiske og nedverdigende kommentarer som ble postet i går, klarte du å velge ut iharal3 sitt? Det ble sagt langt verre ting, noe av det er kanskje slettet så da skal jeg ikke gå nærmere inn på det.

Ser ikke ut som om noe er blitt slettet fra i natt. Ihvertfall ikke mesteparten.

 

Du er vel ikke tilfeldigvis medlem av AUF, er du? :V

Lenke til kommentar
Så alle tilbakeståande lever eit ødelagt liv? Dei med Downs blei fødd med det, og har dermed ikkje noko tidlegare, betre liv (med mindre du trur på reinkarnasjon, but I digress). Å seie at dei då lever eit ødelagt liv er heller frekt. Dei lever sitt liv med dei begrensingar og forskjellar syndromet gir dei, verken meir eller mindre.

Av alle idiotiske og nedverdigende kommentarer som ble postet i går, klarte du å velge ut iharal3 sitt? Det ble sagt langt verre ting, noe av det er kanskje slettet så da skal jeg ikke gå nærmere inn på det.

 

Ja. furrietubbiekid sine innlegg kommenterte jo alle andre på :p Men poenget mitt var at når iharal3 prøver å forsvare tilbakeståande med eit sånt utsagn så blir jo det heilt feil. Alt tubbiekid seier koker vel ned til at han ikkje bryr seg om så mykje anna enn seg sjølv, resten er vel mest trolling. For så vidt ikkje overraskande med litt egoistiske tendensar når ein har LaVey som avatar ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...